Hakutulokset

1. uuu

Miksi romaneja syrjitään enemmän kuin esim. suomenruotsalaisia?

Ei niitä ennakkoluuloja tarvitse keksiä. Kyllä osa romaneista aiheuttaa niitä ihan itse. Rehelliset romanit ovat yhtä hyviä, kuin suomenruotsalaiset ja luuserit suomenruotsalaiset on yhtä ällöjä, kuin luuserit romanit tai luuserit valkolaisetkin.
  2. uuu

Miksi romaneja syrjitään enemmän kuin esim. suomenruotsalaisia?

No sen, mitä mä tunnen romaneja ja suomenruotsalaisia, niin romaneissa on enemmän työtä vieroksuvia, jotka hankkii elantonsa epärehellisin keinoin. Tuntemani suomenruotsalaiset käyvät kaikki töissä, eikä yksikään suomenruotsalainen (jonka tunnen) ole eläkkeellä, ellei ole oikeasti...
  3. uuu

miten ihmeessä te jotku saatte tehtyä vaikka mitä kotitöitä ku vauvat on hereillä??

Pyttyynkin saa sellaisia tarrranauhalukkoja tai muovisia solkia, ettei lapsi saa auki.
  4. uuu

Mulla on isot kivekset, hävettää =(

Ne vaan näyttää isoilta, jos/kun on pieni kalu.
  5. uuu

miten ihmeessä te jotku saatte tehtyä vaikka mitä kotitöitä ku vauvat on hereillä??

Vessan oven eteen joku lapsiportti, josta kissa pääsee yli. Tai sellainen stoppari, että kissa mahtuu raosta, mutta lapsi ei. Pistorasioihin tulpat. Kukat tarpeeksi ylös. Telkkarille tukevampi taso ja tv kauemmas reunasta. Kirjahyllyn alimmat hyllyt tyhjiksi. Keittiön kaapit lukkoon...
  6. uuu

Palstalaisista pienin ja suurin?

150cm ja 47kg :headwall:
  7. uuu

Morjesta, pitkästä aikaa!

Höpsistä, harmaat on voittajia!!! Meitä on enemmänkin, kuin mustia!
  8. uuu

Harvoinpa tulee täällä enään käytyä

Miten sen saa piilotettua?

Yhteistyössä