Luki siellä ap:llä että 487 viestiäAlkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
Vai tökkiikö tämä plussa jotenkin, eikä näytä kaikkia tietoja?
Hällä on piilotettu profiili!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Luki siellä ap:llä että 487 viestiäAlkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
Miten sen saa piilotettua?Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Hällä on piilotettu profiili!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Katoppa oma profiilisi. Siellä näkyy jokainen viestiketju, joihin olet kirjoittanut viimeaikoina.
Aplla ei näy yhtäkään otsikkoa...
Meillä perus koulussa opetettiin muistaakseni kyllä tuokin sana ihan erinlailla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin kyllästyttää. Se on enää, ei enään.
Tuohon nyt ei paljon taitoa tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Miten sen saa piilotettua?Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Hällä on piilotettu profiili!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
On tää maailma mennyt ihmeelliseksi. Jos kansa ei opi kirjoittamaan esim. Thaimaahan vaan koko ajan Thaimaaseen, niin kielitoimisto ei nää muuta ratkaisua, kuin muuttaa sääntö. Kirjoitetaan sitten kodinhoidontukikin, vaikka sen hoidosta ei saakaan mitään rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja endie:Meillä perus koulussa opetettiin muistaakseni kyllä tuokin sana ihan erinlailla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin kyllästyttää. Se on enää, ei enään.
Tämän teit tahallasi. En edes jaksa puuttua.Alkuperäinen kirjoittaja endie:Meillä perus koulussa opetettiin muistaakseni kyllä tuokin sana ihan erinlailla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin kyllästyttää. Se on enää, ei enään.
No kerro nyt taitamattomillekin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuohon nyt ei paljon taitoa tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Miten sen saa piilotettua?Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Hällä on piilotettu profiili!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:No tosi harvoin, kun profiilissakaan ei näy mitään, mihin olisit kirjoittanut, ei edes tätä.
Teillä taidettiin siellä peruskoulussa opettaa yhdyssanatkin erikoisella tavalla...Alkuperäinen kirjoittaja endie:Meillä perus koulussa opetettiin muistaakseni kyllä tuokin sana ihan erinlailla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin kyllästyttää. Se on enää, ei enään.