Mies pyytää apuanne

• Viestiketjun aloittaja pete
  • Ensimmäinen viesti
pete
Moi Olen mies jollaon uusi naisystävä.
Olemme tapailleet joitain kuukausia.
Nainen on 30ja risat nätti ja melkolailla mukava, 2lapsen yh.
Minua kuitenkin haittaa hänen löllähtänyt kroppansa.
Hänen ei hirveesti tarvitsisi tehdä, että saisi vartalon kuntoon, ylipainoa ei ole kuin ehkä 7kg, mutta hän ei halua liikkua.
Pojat on jo teinejä, vauva ajan löysyydestä ei tässä ole kyse, ymmärrän että naiset ovat herkästi pyöreitä ym. kun pikkulapset väsyttävät jne.
Naisystäväni on myös masentunut ja syö mielialalääkkeitä, uskon että liikunta auttaisi siihenkin.
Itse liikun paljon ja olen hoikka ja sopivasti lihaksikas.
Olen saanut liikunnasta apua moneen asiaan itse ja niin toivoisin että naiseni ottaisi myös liikunnan elämäänsä.
Keinot loppu.
Ostin hänelle salikortin lahjaksi ja hän loukkaantui verisesti.
En ole suoraan sanonut että löllöys haittaa minua, vaan olen koettanut tsempata liikkumaan,. pyytänyt lenkille ym, mutta ei hän halua.
Kerran oli mukanani lenkillä, kävelimme ihan, emme juosset ja sen jälkeen hän kotona söi kokonaisen levyn suklaata. Olin järkyttynyt.

Tykkään naisesta ja meillä on mukavaa, mutta miten tämän liikunta-asian saisi toimimaan?

pete
Nainen on suorastaan liikuntavastainen.Nyt hänelle on tullut entistä kauheampi vastustus kun ostin sen salikortin.hyvää hyvyyttäni tein.Nyt hän kuvittelee että vertaan hänet exääni, joka oli todellinen fitneskissa, ja kyllä toisaalta vertaankin jossain määrin, mutta eiköhän kaikki vertaa ihmisiä toisiinsa...Ja hän valittaa että ei hän jaksa töiden päälle ym.,mutta tosiasiassa liikunta ANTAA energiaa arkeen.

minä
Ehdota vaikka yhteistä aikaa pyöräillen tai rullaluistellen. Eli lähdette vaikka kauppaan, kirjastoon ym pyörillä. Aluksi vaan pieniä matkoja ja sitten vasta ajan kanssa kuntoiluksi muutat lajin.
Tai menette kylpylään. -> uintia.
Metsään kävelemään, retkelle. Nyt siellä on marjoja, sieniä.

Mie
Jos löllykät haittaa niin vaihda löllykättömään kyllä niitä luiseviakin naisia löytyy jos homma on pelkästä ulkonäöstä kiinni. Ja kannattaa toki sanoa sille naiselle että hän olis muuten ihan ok jos vaan laihduttais seitsemän kiloa.

Mut älä ressaa kun olet itse täydellinen...

pete
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
haittaako sua 7kilon ylipaino?
No silleen haittaa kun kaikki löllyy. Maha trömpöttää, ei ole kiva sellainen. Siis sellainen yleinen löysyys. Ja koska hän on masentunut, hän myös itse kärsii omasta löysyydestään ja minua hatrmittaa kun eui lähde minun kanssa liikkumaan.

pete
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mä kyllä ymmärrän sua.
Osta sille koira?
Hänellä itse asiassa on koira joka tarvitsisi kunnon hikilenkkejä ja aktiviteettia kokonsa puolesta, mutta jää raukka ihan liian vähälle. Koiraa käytetään l'ähipuskissa.ja riidellään teinien kanssa kuka vie.

..
Alkuperäinen kirjoittaja pete:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
haittaako sua 7kilon ylipaino?
No silleen haittaa kun kaikki löllyy. Maha trömpöttää, ei ole kiva sellainen. Siis sellainen yleinen löysyys. Ja koska hän on masentunut, hän myös itse kärsii omasta löysyydestään ja minua hatrmittaa kun eui lähde minun kanssa liikkumaan.
kyllä tää sun alotus taitaa olla niin porvoosta :D minkä ihmeen takia yllytät toista, ite ainakaa en lenkille lähtis jos sanottas ja sanottas ü

dd
Toista on mahdoton muuttaa, useimmiten, eikä yleensä oikeuttakaan.
Olet kenties yrittänyt jo kaiken mahdollisen ts vihjailun jne.
Hyväksy se, että hän ei pidä liikunnasta eikä hänestä tule koskaan timmiä.
Et siis voi häntä muuttaa, turhaan haet keinoja, yritit jo, eikä ihme että suuttuu.

Toki on ymmärrettävää miltä sinusta tuntuu, mutta joskus näin...

vieras
Kun hän ei omana itsenään kelpaa niin etsi sellainen joka kelpaa! Mene sinne salille kattelemaan niin ei tule tehtyä samaa virhettä toistamiseen. Muuten hyvä ja kiva joo, ja niitä täydellisiähän on maailma täynnä...Niin vielä että varaudu sitten siihen että se salilta löydetty timmi ei ole sitten varmaan ole luonteeltaan sopiva tmv. Mikähän sussa on vikana? Pieni muna ehkä?

Vieras
Masennuslääkkeillä voi olla lihottava vaikutus myös.
Jos ei yhdessä tekeminen ja hienovarainen kannustaminen auta, niin ei sille sitten oikein mitään mahda, ei auta kuin hyväksyä se muutaman kilon löllö, jota naisesi kantaa.

pete
Aika erikoisia vastaksia joillain.
Ettekö ole ikinä alkaneet tapailemaan ihmistä, jolla on joku pikkuvika, mutta hän on muuten mukava ja ok?sitten se vika alkaa haitata enemmän ja enemmän.en voi sille mitään että haittaa, mutta en halua naista loukatakaan enkä pahalla tarkoita.

Exä on exä ihan syystä, en elä kuvitelmassa että kaikki kunnostaan ja ulkonäöstään huolta pitävät olisivat täydellisiä.En ole itsekään, en osota sitä toiseltakaan, mutta ajattele myös naisen parasta ihan aidosti tässä. Olen itsekin ollut masentunut ja siihen auttoi parhaiten juuri liikunta. Pahaa tekee katsoa kun toinen vetää purkista jotain eikä edes kokeile liikuntaa lääkkeeksi. Itse olisin valmis kokeilemaan uusia lajeja tai lähtemään aktiivimatkalle, mutta kaikki kaatuu aina milloin mihinkin tekosyihin.

Yhteistyössä