Äiti on vähän väsy...

Miten meidä elo on menny näin pirun hankalaks, ennen niin tyytyväinen vauva on muuttunu jatkuvasti huutavaks painajaiseks..Mä en oikeesti käsitä mikä hemmetti sitä riivaa, koko hereilläolon se huutaa ellet oo kokoajan vieressä hyssyttämässä ja iltasella sekää ei enää auta...Alkaa ihan vähän jo väsyttää tää touhu.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Minkä ikänen? Koliikki?

Meil kuopus huus aamuyölle 1-2 asti aloitti ilta 20-21.... esikko nous ylos 5-6 aikaan, oli kans mamma vähän väsy...

:hug:
2kk..Mä en ihan oikeesti tiedä mikä tuolla on, tuntuu et hyvä ei oo mitenkään päin.. :attn:

Selvä, tää on siis vaan joku kausi..Ok, no nyt mä sit vaan odotan et tää loppuu.. Aamupäivät meillä menee tosi hienosti, ei mitään ongelmaa ja tuo juttelee ja naureskelee, mut tällei päivemmällä alkaa tää huutoralli joka kestää siihen asti et saan ton taiottua yöunille!Tuo kuitenkin nukkuu päikkärit ettei sen väsymyksestäkää luulis olevan..

Nooooooo, eiköhän tää tästä taas, välillä tulee vaan niitä epätoivon hetkiä..

Muoks. TOSIN, eilen aloin miettimään et noinkohan nyt on nannissa vika, jätkä on nimittäi pari päivää sylkeny nannipulloa pois suusta, mut velli/nanni menee..Mut sit mä taas mietin et noinkohan mä vaan kuvittelen.. :snotty:

IhaNainen
Huu, mä hartaasti toivon että meidän maailman kiltein vauva 2,5kk ei koskaan muutu huutavaksi. Pari päivää jo tässä vähän pelotti mutta tänään herra on taas itse aurinkoinen. :)

Lykkääpä se vauva muutamaksi tunniksi isälleen , pistä korvatulpat ja ota kunnon päikkärit, helpottaa huomattavasti. :)

Meillä neiti nukkui ensimmäiset 3,5kk lähes yöt läpeensä, ei inahtanutkaan.

Sitten lähti liikkeelle, sen jälkeen onkin tässä kohta 4kk nukuttu tunnin pätkissä :/ Allergiatesteissäkin jo käytiin, ei löytynyt mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Tuossa iässä voisi jo alkaa maitoallergia, onko iho ok?
Ei mulla maitoallergiasta oikeastaan ole paljon tietoa, mutta epäilen sitä meidän 4,5kk pojalla.
Normaalia hikinäppyä on vähän, mut en mä muuten mitää ole huomannu..Aika harvakseltaa tuo jätkä paskoo, et noinkohan se vika olis nannissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Muoks. TOSIN, eilen aloin miettimään et noinkohan nyt on nannissa vika, jätkä on nimittäi pari päivää sylkeny nannipulloa pois suusta, mut velli/nanni menee..Mut sit mä taas mietin et noinkohan mä vaan kuvittelen.. :snotty:
Meillä Nan aiheutti ummetusta ja pahanhajuista +vihreää kakkaa. Vaihdettin jokin aika sitten merkkiä ja kakka tule vähän useammin ja on normaalimman väristä.
Itkut ei kuitenkaan loppuneet ja olenkin havainnut, että vauva nielee ilmaa juodessaan. Tiedä sit mikä siihen auttais.

Yhteistyössä