Hakutulokset

1. H

Nyt viimeinkin saadaan jotain apua tytön huonoon nukkumiseen

Oliko tämä vitsi? Kannattaisi varmaan perehtyä unisykliin. Nyt puhutaan 11kk "vauvasta". 15 min torkahtelu ei ole nukkumista. Häiritsee jo lapsen kehitystä tuollaiset nukkumistavat.
  2. H

Nyt viimeinkin saadaan jotain apua tytön huonoon nukkumiseen

Voisin väittää että 6* 15 min. päikkäreissä ei ole järjen häivää! Sen verran vois kuitenkin yrittää päivää rytmittää ettei ihan aamusta iltaan ole siirtymäkannalla että vauvakin sais nukkua. Ei se sun esikoinen siihen kuole jos ei saa koko päivää pörrätä!!!
  3. H

Muslimit eivät saa käyttää Suomen jalkapallomaajoukkueen pelipaitoja.

:laugh: Toi on mun mielestä ihan passeli peruste! :laugh:
  4. H

Muslimit eivät saa käyttää Suomen jalkapallomaajoukkueen pelipaitoja.

Suomen lipusta tulee siis valkoinen? Kauan ei olla itsenäisiä jos aletaan valkosella lipulla liputtamaan :laugh:
  5. H

Unikoulusta tai vastaavasta. Alkaako vauva nukkumaan kokonaisia öitä, vaikkei sitä pidetä?

Hymähtelen täällä vieläkin tolle yöllisen vanhemmuuden tyylille. Kauheeta kun ei saa edes yöllä relata vaan pitää toteuttaa jotain vanhemmuuden tyyliä. Jos mä kertoisin tän esim. minun isoäidille niin se saattais tukehtua nauruun. En viitsi kyllä kertoa, vanha ihminen kun on, ties vaikka...
  6. H

Unikoulusta tai vastaavasta. Alkaako vauva nukkumaan kokonaisia öitä, vaikkei sitä pidetä?

:laugh: :laugh: :laugh: "mikä yöaikainen vanhemmuuden tyyli sopisi" :laugh: no mulle sopisi sellanen nukkuvan vanhemman tyyli :laugh: Siis sori mutta nauran täällä ihan kippurassa! Hitto tätä nykyaikaa!!! :laugh:
  7. H

Ne ihanat ilmeet ( Kuvia )

:laugh: :laugh: Siis niin mahtavia!!! Tuosta alimmasta tulee mieleen mun tyttö :heart:
  8. H

Paapovat kanaemot ärsyttää!

Ohhoh! Meillä kyllä pääasiassa ollaan vieraita "viihdyttämässä" jos vieraita on ja lapsi siinä mukana tai sitten leikkii itsekseen. Ja koko ajan yritetään opettaa ettei aikuisten keskustelua keskeytetä vaan odotetaan vuoroa. (tuntuu että joka kerta kun avaa suunsa niin esikoisella on aina...
  9. H

"Kattokaa ton mahaa"

:hug: Minun rakkaat kaksoseni varmistivat ettei tämä mamma enää käytä kuin kokouikkaria. Et ole ainoa! Olet rohkea kun uskallat olla oma itsesi! :heart: Mieti, meillä onkin sellaset arvet ettei kukaan äijä voi tulla leveilemään omillaan :laugh: tsemppiä ja nosta pääsi!!! Ja etteenpäin! :hug:
  10. H

kuumaan autoon jätetty 4 lasta

Luin vielä alotuksen uudestaan ja täällä taitaa olla joku toinenkin huijari liikenteessä? ;)
  11. H

Sori, onnistuin jotenkin missaamaan sen kohdan. Luin vaan että jätetty kuumaan autoon. No mutta mun pointti oli kuitenkin se että muutamassa minuutissa oli ihan läkähdyttävän kuuma vaikka tätä ennen oli ilmastointi päällä.
  12. H

Autossa tulee TODELLA nopeasti kuuma. Odotettiin eilen huoltiksella kun mies tankkasi auton ja siinä ajassa (vaikka auto oli varjossa) tuntu että happi loppuu. Äkkiä saatiinkin taas ilmastointi päälle ja helpotti mutta kyllä siinä odotellessa availin jo ikkunat ja oman oveni. 15 min kuumassa...
  13. H

naapuri kävi kaupassa

Munkin mies kävi kaupassa! Osti jotain hemmetin ruokaa ja salaattia??!? Muisti kyllä mun suklaatilauksen joten en tällä kertaa jätä sitä! Salaattia... |O
  14. H

Rieputarallaa ylpeänä esittää

Onpas tyytyväisen näköinen kalamies! Mun tyttö nimenomaan haluaa pieniä kaloja koska ne on niiiiin söpöjä :heart: ! Että meidän näkökulmasta tuo on juuri sitä parasta mitä voi saada =)
  15. H

no jokos plussamammat uskoo, että koirat ovat vaarallisia otuksia??

Olikohan tämä ammuskelu ihan harkittu teko vai hetken mielijohde? Tää on tätä kun nykypäivänä pihoilla ei enää vahtikoirat räksytä vaan kiillottaa ja latailee asetta. Rodunjalostus on menny taas huikeesti eteenpäin.
  16. H

Uimarannalla bongattu vaunuista nimi..siis sellainen rekisterikilpi..

Ihana! :heart: Tosi kauniita nimiä kaikki. Ehkä olis kannattanut valita kuitenkin vaan kaksi niin ei menisi niin sekasin? Luultavasti eivät ole osanneet päättää ja laittaneet sitten kaikki kolme.
  17. H

NO VOI NY STANA! HELVETIN PERHOSET SÄIKYTTELEE!!!

Mä olen kuvitellut olevani ainoa joka ei pidä perhosista! Mulla yläasteen bilsantunti pilas niiden kauneuden kun oikeen mikroskoopilla piti tutkia tätä toukkaa.
  18. H

Ja yöperhoset!!! Hyhhyiii!!! Puistattaa ajatuskin!
  19. H

Ja miksi niiden pitää lentää aina päin ulkona? Kauniita kaukaa muttei tarvitse tulla liki!!! =)

Yhteistyössä