Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
Et varmaankaan... kyllä sitä aika lailla etsiä saaAlkuperäinen kirjoittaja katie-:Oonko mie niin väsyny vai mitä mut mie en nää koko kalaa :snotty: Muoks. enkä siis pahalla tarkoittanut.
no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
Hyvä hommaAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Et varmaankaan... kyllä sitä aika lailla etsiä saaAlkuperäinen kirjoittaja katie-:Oonko mie niin väsyny vai mitä mut mie en nää koko kalaa :snotty: Muoks. enkä siis pahalla tarkoittanut.
Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
No sä et nyt varmaan saa iloa yhtään mistään RaukkaAlkuperäinen kirjoittaja ccc:mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
Ikävää, että olet menettänyt kykysi iloita pienistä ja arkisistakin asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
Itteäskö mainostat kun sintistä puhut koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
No kyllä mä kunnon kalasta saan mutten tollasesta räkä kiiskestäAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Ikävää, että olet menettänyt kykysi iloita pienistä ja arkisistakin asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Enkä minä. Aikuinen ihminen joka ei tuon vertaa ymmärrä pikkupojan iloa ekasta kalansaaliista eikä varsinkaan huumoria, mikä koko juttuun näin aikuisen näkökulmasta liittyy, on melkoisen säälittävä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no en mä nyt valehtelemaan ala. säälittävä mikä säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Öh, itse olet säälittävä kommentteinesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:säälittävä sintti
täällä 5 v suolistaa ja perkaa kalatAlkuperäinen kirjoittaja Monttu:Meillä poika 5v. kalasti mökillä kanssa ihan innoissaan. Kalan kun sai niin halus keskustella sen kanssa ja sitten piti päästää vapaaksi...
Mä oon sitä mieltä, että kala miestä myöden . Ehtii se vielä niitä kymppikiloisia metsästää...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Piti kattoo että niin missä?
Ei koolla ole väliä :attn: saalis kuin saalis
juu yhtä sinttejä molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mä oon sitä mieltä, että kala miestä myöden . Ehtii se vielä niitä kymppikiloisia metsästää...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Piti kattoo että niin missä?
Ei koolla ole väliä :attn: saalis kuin saalis
Sanoi äitisi kun isäsi housuihin kurkkasi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:mitä iloa tollasesta sintistä saa ei mitään