Hakutulokset

1. H

Lindexillä on aivan ihania muumipaitoja!

Onpa kivoja!!! Vähän synkät värit mun makuun näin kesäksi, mutta talvella voisi käyttää. Aivan upeita nuo kuvat! Mun on jo pitkään tehnyt mieli ostaa tauluja juuri noilla vanhoilla kuvilla lasten huoneeseen.
  2. H

Tää helle ja iso vauvamaha on melkein tappava yhdistelmä.

Voi ei! Mä olen kokenut ton saman 4 kesää sitten. Kauheeta pyllertämistä kun mikään asento ei ole hyvä. Hauheeta olla hereillä kipujen ja turvotuksen kanssa ja vielä pahempaa on yrittää nukkua kun mikään asento ei ole hyvä ja kuuuumaaaaa jano koko ajan ja pissahätä vielä useemmin. Esikoinen...
  3. H

Onpa fiksu meidän pikkumies =)

:D reipas meininki!
  4. H

Kysymys teille, jotka ette hyväksy valjaita taaperolla

Nostan ihan mielenkiinnosta.
  5. H

Kysymys teille, jotka ette hyväksy valjaita taaperolla

Tämä ketju tuli kuin tilauksesta. Olen juuri miettinyt valjaita. Mulla on kaksoset ja esikoinen ja jos päästän tielle niin kaikki sinkoavat eri suuntiin. Meillä on kivat rantatiet lähellä ja lapset rakastaisi kävelyä mutta minä en kertakaikkiaan pysy kaikkien perässä tai jatkuvasti olla...
  6. H

mä koin valaistumisen

No just näin!!! :hug: Menet vaan asenteella! Voi kuinka lapsesi nauttivat kun äiti voi olla täysillä mukana touhuissa! Nauti elämästä, kesästä, vedestä, lasten ilosta!!! Älä ota kroppaasi niin tosissaan! Ilo, reippaus ja toisten huomioonottaminen ihan takuulla kumoaa ulkoiset seikat. Mahtavaa...
  7. H

Tää biisi mua aina itkettää

Tämä biisi soi mulla päässä koko ajan sillon kun odottelin kovasti että ristiinan pikkupoika löytyisi :'(
  8. H

Ei hitto, kattokaa näitä kuvia!!

:laugh: :laugh: Uhhhuh! :laugh:
  9. H

Tulipa taas oltua häissä ja näissäkin sitä tärkeää etikettiä rikottiin aika monen naisen osalta :)

Sukkahousut näillä helteillä... Tai puvun takki... Minä ottaisin mielummin vieraani ei niin hieltä haisevana mielelläni vastaan =)
  10. H

Soitin just poliisin paikalle kun pihalta kuului aivan kauhee räsähdys, kaikki tuli jopa vastapäisen talon partseille kattoo

No voi jestas! Siis tuosta porvoon tapauksestahan juuri nähtiin mitä se olisi jos kansalaiset sais vapaasti räiskiä miten sattuu. Kyllä mä olen todella kiitollinen että meillä on poliisit. Ja mun mielestä on täysin itsestään selvää että heillä on välineet pysäyttää haikenmoiset kahjot ketä...

Yhteistyössä