mä koin valaistumisen

Olen tähän asti rannalla kiltisti tälläytynyt hameeseen/housuihin ja toppiin, enkä ole ajatellutkaan laittavani uimapukua päälle.
Äsken tuossa kokeilin sitten peilin edessä mun uimatoppia+pöksyjä ja tulin siihen tulokseen et hitto, jos jotain kiinnostaa kytätä mun selluliittireisiä ja roikkuvaa arpista mahanahkaa joka saattaa kurkistaa topin alta vahingossa, tai mun eriparisia tissejä ja törröttäviä luita, niin senkus vaan. ei kai se mun ongelma ole, enä mä sinne itseeni mene esittelemään vaan uimaan lasten kanssa.

tää on siis nyt tän hetkinen ajatus, saas nähdä meneekö pupu pöksyyn sitten oikeessa tilanteessa rannalla :D
piti saada jakaa tää teidän kanssa, et voin sit tiukan paikan tullen tulla tätä lueskelemaan ja tsemppaamaan itseäni :D

Rannalla näkee yhtä sun toista vartta, enkä mä ketään ainakaan kyylää..

Itsekin olin taas aamulla raskausarpineni, löllöreisineni, reisiä pitkin valuvan takapuoleni ja vatsamakkaroineni bikineissä(!!) rannalla. Enkä mä kyllä erityisesti edes aatellut että kukaan kattelis, kyllä niissä kadehtittavan hyvissä kropissa sitä pällistelyä varmaan saa enemmän osakseen.

Anteeksi vaan kaikille jotka näki, silmät samentu varmaan viikoksi kun olin niin loistelias näky :D

No just näin!!! :hug: Menet vaan asenteella! Voi kuinka lapsesi nauttivat kun äiti voi olla täysillä mukana touhuissa! Nauti elämästä, kesästä, vedestä, lasten ilosta!!! Älä ota kroppaasi niin tosissaan! Ilo, reippaus ja toisten huomioonottaminen ihan takuulla kumoaa ulkoiset seikat. Mahtavaa uintireissua ja kaunista kesää sinulle!!! :flower:

Yhteistyössä