damn!!
3 vuotta asuin jenkeissä,vielä kahdes eri kaupungis,mut mä oon selkeesti käynyt väärässä wal-martissa!! Tälläsen marketin ku olis löytänyt ois voinu ottaa poppari-korin ja istuu päiväks vaan kattelee..
Tuolta saa valittua kuvia myös eri osavaltioista, kato niitä jos näkyy tuttujaAlkuperäinen kirjoittaja damn!!:3 vuotta asuin jenkeissä,vielä kahdes eri kaupungis,mut mä oon selkeesti käynyt väärässä wal-martissa!! Tälläsen marketin ku olis löytänyt ois voinu ottaa poppari-korin ja istuu päiväks vaan kattelee..
Noilla mummoilla on asenne kohdallaan!Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Haluu kans tommosen |OAlkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Vähän niin kuin tälleen?Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Ei hitto, melkein tuli pissi housuun nauraessa
Mitä ihmeellistä tässä on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:kuka teistä tunnustaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Höh, samanlaisii tapauksii on suomikin pullollaan, varsinkin naisia
Alkuperäinen kirjoittaja mikä tää on??????????????+:http://media.peopleofwalmart.com/wp-content/uploads/2010/05/1377.jpg[img][/quote]
näitä riittää suomessa pilvin pimein! aspana itse toimin ja voi vitalis että jaksaa joka kerta naurattaa kun teinit tunkee ittensä tollasin housuihin :D