Ei hitto, kattokaa näitä kuvia!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
damn!!
3 vuotta asuin jenkeissä,vielä kahdes eri kaupungis,mut mä oon selkeesti käynyt väärässä wal-martissa!! :D :D :D Tälläsen marketin ku olis löytänyt ois voinu ottaa poppari-korin ja istuu päiväks vaan kattelee.. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja damn!!:
3 vuotta asuin jenkeissä,vielä kahdes eri kaupungis,mut mä oon selkeesti käynyt väärässä wal-martissa!! :D :D :D Tälläsen marketin ku olis löytänyt ois voinu ottaa poppari-korin ja istuu päiväks vaan kattelee.. ;)
Tuolta saa valittua kuvia myös eri osavaltioista, kato niitä jos näkyy tuttuja :D
 
Pusse
Ja mua pelotti lähi-Siwaan mennä aamulla kahdeksalta kun oli rasvanen tukka ja paidassa lapsen aamupuurot :D

Noi selkätissit on jotenkin mystiset, kun sais vähän koskettaa, että miten eroaa etutisseistä =) Noh, eipä omat siivekkeet vaikutakaan enää niin pahoilta...
 
vähän itsekritiikkiä soisi
Vastaavanlaiseen selkätissi-naiseen törmäsin muutama viikko takaperin täällä Suomessa. Edestäpäin asu oli varsin ok, mutta kun käveli ohi niin paljastui että paidan takaosassa ei ollut selkämystä ollenkaan, vaan pari narua piti luomusta yllä. Alta paistoi tietenkin rintsikat, mitkäs muutkaan. Siitä avoimesta ikkunasta sitten pilkisteli selkätissit. Tämä kahden lapsen nuorehko äiti työnteli siinä rattaita nortti huulessa. Lumoava näky kaiken kaikkiaan.
 
Mä olen ilmeisen huumorintajuton ja välinpitämätön muiden ihmisten vaatetusta kohtaan. Mulle on aivan sama vaikka lihavat ihmiset kulkis minitopeissa ja minisortseissa. White Trash-paita oli ainoa asia, joka herätti mun mielenkiinnon.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja mikä tää on??????????????+:
http://media.peopleofwalmart.com/wp-content/uploads/2010/05/1377.jpg[img][/quote]

näitä riittää suomessa pilvin pimein! aspana itse toimin ja voi vitalis että jaksaa joka kerta naurattaa kun teinit tunkee ittensä tollasin housuihin :D
 

Yhteistyössä