"Kattokaa ton mahaa"

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Meni kyllä itsetunto nollaan.... Nyt kun oli kuuma päivä niin laitoin bikinit rannalle... Ajattelin että ei siellä kukaan ajattele millainen röllö minulla on. No, kuitenkin semmoinen noin 18v jätkä sanoi kahdelle kaverilleen että "kattokaa ton mahaa" ja pojat sitten siinä että "hyi helvetti.." Eivät siis tulleet päin naamaa sanomaan, mutta kyllä minä huomasin että minulle se oli tarkoitettu kun katsoivat minuun päin.

Joo, vaaleita raskausarpia ja löysää nahkaa. Laitoin kuitenkin sellaiset bikinit jossa alaosa tulee suht ylös, eli ei olleet mitkään narut :/

Rukoilijasirkka
No, se johtuu tietämättömyydestä. Eivät tiedä, että sellainen vatsa on täysin normaali ja tavallinen, koska vatsoja piilotellaan.

Ja tollasilla tyhjäntoimittajilla nyt ei ole muuta puuhaa, kuin arvostella jokaista vastaantulijaa. Vielä joku tyttöjoukko nekin pisteyttää musertavan huonoin numeroin. :)

Kukaan aikuinen ei sanoisi tolleen. :hug:

HAH
Minä ja mun maha, raskausarvet ja löysät kohdat kuljetaan ylpeinä pelkissä bikineissä. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä jotkut keskenkasvuiset kakarat kommentoi tai ylipäätänsä kukaan muukaan??? Mä en ainakaan välitä, en sitten pätkän vertaa!
Olen onnellinen, iloinen ja itsevarma itseni, kiloja 118 kg :-D Ja kotona kuljen näin kuumalla alasti ja omalla pihalla ja rantsussa bikineissä, kylällä pienen pienissä mekoissa :-D

...
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Minä ja mun maha, raskausarvet ja löysät kohdat kuljetaan ylpeinä pelkissä bikineissä. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä jotkut keskenkasvuiset kakarat kommentoi tai ylipäätänsä kukaan muukaan??? Mä en ainakaan välitä, en sitten pätkän vertaa!
Olen onnellinen, iloinen ja itsevarma itseni, kiloja 118 kg :-D Ja kotona kuljen näin kuumalla alasti ja omalla pihalla ja rantsussa bikineissä, kylällä pienen pienissä mekoissa :-D
näytät varmaa ihan johanna tukiaiselta :D

särkynyt
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oispa mullakin noin täydellinen itsetunto!
T. 52 kiloinen "barbi"

vieras
Minä olin juuri bikineissä rannalla ja kolmen lapsen äitinä olen erittäin tietoinen siitä miten hyvännäköinen kroppa minulla on. Siis etenkin, kun huomioidaan kolme raskautta. Kestää katseet. Mutta toista oli kun katsoi niitä nuoria. Kamalia röllykkämahoja eikä ole edes raskauksia takana. Se oli minusta järkyttävää. Ei se, että jollain synnyttäneellä on löysää nahkaa ja raskausarpia, mutta kun rannalla ne teinit näytti enemmä siltä kuin me joilla oli jo 2-3 lasta.

HAH
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Juu, niin varmaan näytänkin :-D Toisin mun naama ei ole viinan pöhöttämä...

teukka
No mä sanoin rannalla kavereille, että kattokaa kuinka kuuma mimmi, kun näin pehoisen näköisen rouvan rannalla. Luuviluista en tykkää, eikä raskausarvet ole rumia. Ne ovat osa naista ja nainen on ihana.

:hug: Minun rakkaat kaksoseni varmistivat ettei tämä mamma enää käytä kuin kokouikkaria. Et ole ainoa! Olet rohkea kun uskallat olla oma itsesi! :heart: Mieti, meillä onkin sellaset arvet ettei kukaan äijä voi tulla leveilemään omillaan :LOL: tsemppiä ja nosta pääsi!!! Ja etteenpäin! :hug:

liha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olin juuri bikineissä rannalla ja kolmen lapsen äitinä olen erittäin tietoinen siitä miten hyvännäköinen kroppa minulla on. Siis etenkin, kun huomioidaan kolme raskautta. Kestää katseet. Mutta toista oli kun katsoi niitä nuoria. Kamalia röllykkämahoja eikä ole edes raskauksia takana. Se oli minusta järkyttävää. Ei se, että jollain synnyttäneellä on löysää nahkaa ja raskausarpia, mutta kun rannalla ne teinit näytti enemmä siltä kuin me joilla oli jo 2-3 lasta.
Tää tulee eineksistä ja epäterveellisestä ruoasta. Ja tietenkin oluesta.

Yhteistyössä