turska
ja osti voita, suolaa, makaroonia ja tomaatteja. eikö se yhtään ajattele lapsiaan? mua niin riipii tollanen.
Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Kyl mä uskon et jompi kumpi tapahtuu Pitäisihän sen jo itsekkin tietää miten noloo toi on.Alkuperäinen kirjoittaja M:Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Nii ja mieti millaseen valoon se teidät muutkin saattaa! Joku ulkopuolinen voi luulla, että tekin käytte jos naapurustossa tollasta tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä uskon et jompi kumpi tapahtuu Pitäisihän sen jo itsekkin tietää miten noloo toi on.Alkuperäinen kirjoittaja M:Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Alkuperäinen kirjoittaja M:Nii ja mieti millaseen valoon se teidät muutkin saattaa! Joku ulkopuolinen voi luulla, että tekin käytte jos naapurustossa tollasta tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä uskon et jompi kumpi tapahtuu Pitäisihän sen jo itsekkin tietää miten noloo toi on.Alkuperäinen kirjoittaja M:Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Kannattaa vielä varuiks hommata esim. UUSI vitos sarjan bemari siihen pihaan, että muut tajuaa teidän olevan parempia ihmisiä. Myös merkkivaatteista saattaa olla apua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M:Nii ja mieti millaseen valoon se teidät muutkin saattaa! Joku ulkopuolinen voi luulla, että tekin käytte jos naapurustossa tollasta tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä uskon et jompi kumpi tapahtuu Pitäisihän sen jo itsekkin tietää miten noloo toi on.Alkuperäinen kirjoittaja M:Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Juuri tota mä tässä yhtenä iltana oikein purskahdin itkemään, et mitä muut nyt meistä ajattelee. Pitää katsoo tosi tarkkaan et millo menee ulos, et ei vaan olla halpahalli naapurin kans samaa aikaa. Leimautuisin varpilla heti.
Pitääkin heti huomenna lätee vähän shoppailees Hitsi mä taida selvitä tästä piinasta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja M:Kannattaa vielä varuiks hommata esim. UUSI vitos sarjan bemari siihen pihaan, että muut tajuaa teidän olevan parempia ihmisiä. Myös merkkivaatteista saattaa olla apua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M:Nii ja mieti millaseen valoon se teidät muutkin saattaa! Joku ulkopuolinen voi luulla, että tekin käytte jos naapurustossa tollasta tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä uskon et jompi kumpi tapahtuu Pitäisihän sen jo itsekkin tietää miten noloo toi on.Alkuperäinen kirjoittaja M:Hyvä! Muista pysyä kovana. Naapurisi on otettava vastuu teoistaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä ajatellu käysä sanomassa et jos toi meno ei lopu niin olis aika katsastella taloa jostain muualtaAlkuperäinen kirjoittaja M:Toivottavasti harkitset vakavasti muuttoa tai naapurisi häätämistä pois? Kuvottavaa jos kukaan ei tee mitään vaikka joku näin kamalaan tekoon on syyllistynyt!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vastuutonta toimintaa, mut mietippä tätä. Mein naapuri ajoi just autolla kotiin kaupasta mukanaan halpahallin kassi :0 Tuo jos mikä on tosi kuvottavaa. Arvaa hävettääkö et mein naapurit tekee tollaista
Juuri tota mä tässä yhtenä iltana oikein purskahdin itkemään, et mitä muut nyt meistä ajattelee. Pitää katsoo tosi tarkkaan et millo menee ulos, et ei vaan olla halpahalli naapurin kans samaa aikaa. Leimautuisin varpilla heti.