Hakutulokset

1. jose0105

Ystäviä omalta paikkakunnalta-ketjun lajittelu "alueittain"

mut voit lisätä pohjois-savo, Varkaus listaan =)
  2. jose0105

Kuumia isäntiä! (kuvien kanssa)

oisko tää sit parempi?
  3. jose0105

Kerätääs nyt sit emäntiäkin

=)
  4. jose0105

Mikäs näistä ei nyt kuulkaas kuulu joukkoon?

yöks, tuli huono olo
  5. jose0105

mies löi ja potkasi mua =(

Toivottavasti olet käynyt lääkärissä ja kertonut nyt totuuden. Sut pitäis oikeesti tutkia kunnolla ettei ole mitään vakavampaa. Oletko jo jutellut miehesi kanssa? Sinun kannattaisi nyt oikeesti pyytää apua jostain. Jos et halua vanhemmillesi puhua, niin neuvolan tätille tai jollekin. Jos et...
  6. jose0105

joko löytyy rusketusraidat G

...pakostikin tuossa pihassa olessa tulee. Ja kuka nyt tälläsellä ilmalla sisällä olisi??
  7. jose0105

Tavataanko taas torilla?

jep, syystä tai toisesta :D
  8. jose0105

Muistatteko vielä kuinka Suomi sekos

jep, muistan hyvin. Olin mukana torilla juhlimassa :D Tunnelma oli mahtava
  9. jose0105

savon yh-äipät

kerho savossa asuville yh-äideille.
  10. jose0105

Savon yh:t

\ huomasitkohan tämän? Nostelen varoiks :D
  11. jose0105

\ Oletko jo rekisteröitönut 2+ sivuille? jos et rekisteröidy ja laita sitten minulle yv:tä niin annan salasanan kerhoon ja pääset hakemusta täyttämään. Ja pääset liittymään kerhoon :D
  12. jose0105

:attn: uppista
  13. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ Pyhä myyntitykki ja tuo toinen Liisa Ihmemaassa<br><br>
  14. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

Missä elokuvassa: Mies hymyilee kameralle, jalat verisenä ja päivänlehti kädessä. Lisävihje: mies on kidnapattu ja vaimonsa rakastuu tällävälin miehen pelastajaan.<br><br>
  15. jose0105

:attn:
  16. jose0105

:attn: nostelen jos saataisiin vielä lisää jäseniä :D
  17. jose0105

aborttiko?

olen ollut samassa tilanteessa. Ero oli jo vireillä kun huomasin olevani raskaana. Mietin pitkään mitä teen. Esikko oli tuolloin 3v. ja kovasti mietitytti miten jaksan yksin kahden kanssa. Nyt minulla on 2 ihanaa lasta ja hyvin olen pärjännyt. Välillä on rankkaa, pakko myötää, mutta hyvin...
  18. jose0105

Kokemuksia tukiperheestä?

\ Ei siitä minun mielestäni tarvitse erikseen mainita. Eihän sinun uskonnollinen vakaumuksesi oikeastaan liity lapsen hoitoon. Tietty jos meinaat kirkkoon tai kirkkokonserttiin tms... mennä on hyvä kysyä lapsen vanhemmilta. Kaikki kun ei välttämättä tykkää, että lapselle "tyrkytetään" jotain...

Yhteistyössä