Yh-äipät
Nyt on 2+:n kerhot sivustolle perustettu oma kerho Savon yh-äideille. Etelä- ja pohjois-savon yh-äidit liittykään kerhoon ja tulkaa keskustelemaan toisten samassa tilanteesa elävien kanssa. :flower:
rekisteröidy ja laita minulle y-viestiä niin annan salasananAlkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 19:17 Jossu kirjoitti:Jossu ilmoittautuu ainakin,olen tuleva yh-äippä.Esikoinen syntyy kesällä.
Oletko jo rekisteröitönut 2+ sivuille? jos et rekisteröidy ja laita sitten minulle yv:tä niin annan salasanan kerhoon ja pääset hakemusta täyttämään. Ja pääset liittymään kerhoonAlkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 09:21 äippä27 kirjoitti:Heippa! En ole ennen kuullutkaan tommoisesta yhteisöstä.Innolla liittyisin mukaan. Itse olen Etelä-Savosta ja kahden lapsen yh.. kertokaapa miten tohon pääsee liittymään..
huomasitkohan tämän?Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 11:52 jose0105 kirjoitti:\rekisteröidy ja laita minulle y-viestiä niin annan salasananAlkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 19:17 Jossu kirjoitti:Jossu ilmoittautuu ainakin,olen tuleva yh-äippä.Esikoinen syntyy kesällä.