Hakutulokset

1. jose0105

Lihava lomailee

Hienoa :flower: Kyllä pitää ylpeenä itsensä "kantaa" =) Itsekin kyllä keräilen tässä vielä rohkeutta, että kehtaan uikkarin vetää päälle ja mennä uimalaan. Ihan kohta lähetään ajelemaan kohti loma paikkaa ja sielä pitäisi lasten kanssa uida, ei ole vaihtoehtoja :D
  2. jose0105

Juotteko Energiajuomia?

Juon aina välillä, tänään varmaan pitää taas ostaa ku oon herännyt puol 4.
  3. jose0105

Söisitkö?

En söisi! (ja se näyttää ihan kamalalta matkapassissa kerran näytettiin). Todella julmaa kokkausta ja syömistä!
  4. jose0105

Laskekaas minkä arvoisia olette...

4725$ |O halvalla lähtee , niinku kaikki näköjään :/
  5. jose0105

naapurin vauvaa käy sääliksi

:attn: nosto
  6. jose0105

G: Mitä uskontokuntaa edustat? (eikä sitten tapella)

Ev.lut::tiin kuulutaan koko perhe, mutta uskonto ei kyllä pysy ihan sen rajoissa :D
  7. jose0105

kun katsot oikealle mitä näet?

Keinutuoli tuossa lähimmäisenä, sitten kukkia, ikkuna, parveke ja pihan puut
  8. jose0105

G: hotit hieman "vanhemmat herrat" ;)

9.6.1963 on syntynyt hän
  9. jose0105

G: hotit hieman "vanhemmat herrat" ;)

ja on muuten 49v., kun joku sitä mietti.
  10. jose0105

Puoli kymmenen pino!KUKA PAIKALLA?

:wave: , kohta kyllä poistun katsomaan emily rosen riivaajaa
  11. jose0105

No niin,kohotetaan hiukan itsetuntojamme.Mielipideautomaatti kertoo taas totuuden teistä

Kunpa maailmassa olisi enemmän sinun kaltaisiasi ihmisiä. Yksinkertaisesti sanottuna: olet parhaista parhain, paras kaikista, täydellinen. :D
  12. jose0105

huomasin justiin

Mä jo hankkiuduin tv:stä eroon, ku kyllästyin siihen. Paljon kivempi ollut ilman. Ja takas ei tuu!
  13. jose0105

Kenellä muulla ihan "normaali" päivä

Me ollaan kans, ihan tavallista päivää/iltaa vietetty.
  14. jose0105

>>> JUHANNUSTANSSIT

Tyttö rupes tanssimaan takaperin pois päin ja laulaa "pois, pois, pois" , ja totes sit "minä menin pois". Nyt tanssii ja laulaa taas tuos vieres :D
  15. jose0105

Mitä lasissa/pullossa/kupissa?

jääteetä aattelin koht ottaa, ku syödään pannaria iltapalaksi
  16. jose0105

G: Mitä sanoisitte jos raskaustesti näyttäisi plussaa NYT?

pyhähenki on salaa käynyt kylässä :laugh:
  17. jose0105

Synttäreistä

:attn: auttakaa nyt vähäsen, ideoita?? Mistä saa tilattua syötäviä kakkukuvia, kun en muista?
  18. jose0105

Synttäreistä

aika kiva idea. Me asutaan kerrostalosssa ni se kyl vähän rajoittaa pihaleikkejä (on muuten 20 lasta juhlissa). Ja mä oon huono keksimään mitään, yritän just netistä jotain etsiä. Ideoita otetaan vastaan. :D
  19. jose0105

Synttäreistä

oletteko järjestänyt jotain ohjelmaa, esim. onginta, aasin häntää tms.? Vai annatteko lasten itse leikkiä ja keksiä tekemistä? Nyt tarttis järjestää 6v. synttärit pojalle.

Yhteistyössä