Muistatteko vielä kuinka Suomi sekos

vuonna -95, ku tuli mm-kultaa lätkäst ? Ja mikä parasta Ruotsia vastaan. :p Baareissakin, ku tuli Ihanaa Leijonat ihanaa, nii porukkahan ihan villiintyy ja pöydillä tanssiminen oli sallittua vaikkei Onneloita tainnu silloin viel ollakkaan... :D :D

Bodomska
No mä en muista miten Suomi sekos kun en ollut silloin Suomessa mutta
olin varmaan pietarilaisen kerrostalon ainoa asukas joka huusi telkun ääressä. Kuopus joka äsken katsoi mun kanssa tämän päivän matsia oli silloin 95 keväällä mun vatsassa....

Fleur de la Cour
Muistan toki.. olimme miehen kanssa seurustelleet vasta puolisen vuotta, olimme umpirakastuneita ja näimme vain viikonloppuisin toisiamme. Olin viikot töissä telakkasiivoojana, koska oli ylioppilaskevääni ja viikonloppuna mun oli siis pakko altistua koko ajan jääkiekolle, koska miehelleni se on henki ja elämä! Katselimme kisat miehen serkun luona kauniin aurinkoisena sunnuntaipäivänä. Sen jälkeen mun piti mennä sitten takaisin kotiin, koska maanantaina taas työt kutsuivat klo 7.00, mutta menin kyllä niinkin komeasti heti juhlistamaan asiaa, että kävelin kaupungille hakemaan Hesburgerista ranskikset ja sainpa telkkarinkin siellä kääntymään oikealle kanavalle kun mainitsin, että tietääkös täällä kaikki mitä äsken just tapahtui.. silloin ei vielä pikkupaikkakunnilla juurikaan mikään saanut ihmisiä liikenteeseen suuren kansanjuhlan tavoin..

Muistan hyvinkin. Olin silloin töissä ja koko baari oli sekasin. Kauppatorille mentiin joidenkin asiakkaiden kanssa ,kun satuin olemaan vapaalla ja siellä sitten skumppaa korkattiin.
Saas nähä miten tänään viisujenkanssa käy ja huomenna lätkässä,kun olen taas töissä jännäämässä asiakkaiden kanssa. Niin ja tietty formuloissa Kimi sais voittaa. Jospa kolmois voitto tulis tästä viikonlopusta ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:50 Töllin Ruusa kirjoitti:
Se oli mieletöntä.

Heti kisan jälkeen suuntasimme kaupunkiin, ihmiset roikkuivat autoista ulkona lippuja liehutellen, baarissa ei mahtunut kävelemään vaan oli kuljettava massan mukana ja se huuto...
Ihan kylmätväreet menee, ku muistelen noita aikoja. :D

Yhteistyössä