hetki pihalla ja jo polttelee ja heikot rajat löytyy B)
jose0105 03.06.2007 #12 ...pakostikin tuossa pihassa olessa tulee. Ja kuka nyt tälläsellä ilmalla sisällä olisi??
KYRSÄ 03.06.2007 #15 ei rusketusraitoja, mutta PALAMISRAIDAT kyllä löytyy Mä kun oon tällainen iso punapigmentti!
hermoheikko 03.06.2007 #18 No tuolla niskapuolella on. Tais vähän jopa kärähtää, vaikka en auringossa ollu kun parin kilsan kävelymatkan ja aarinko porotteli takaa.
No tuolla niskapuolella on. Tais vähän jopa kärähtää, vaikka en auringossa ollu kun parin kilsan kävelymatkan ja aarinko porotteli takaa.
päätön ratsumies 03.06.2007 #21 löytyy , valitettavasti naamasta , semmone mustanaamiorusketus kun tuli oltua eilen kokopäivä ulkona aurinkolasit päässä
löytyy , valitettavasti naamasta , semmone mustanaamiorusketus kun tuli oltua eilen kokopäivä ulkona aurinkolasit päässä
juuei 03.06.2007 #22 No tällä massalla on pakko pitää paita ja housut päällä, kun on naapureita. Eli on mulla kyynärpäästä sormiin oikeinkin ruskea nahka, kaikki muu on sitten edelleen sinivalkosta. Mutta raja kuin raja.
No tällä massalla on pakko pitää paita ja housut päällä, kun on naapureita. Eli on mulla kyynärpäästä sormiin oikeinkin ruskea nahka, kaikki muu on sitten edelleen sinivalkosta. Mutta raja kuin raja.
Pistaasi 03.06.2007 #23 palamisraitoja löytyy vähän jokapuolelta, tehtiin tänään 6 tuntia raksalla ulkohommia ja varjoa ei ollut missään
palamisraitoja löytyy vähän jokapuolelta, tehtiin tänään 6 tuntia raksalla ulkohommia ja varjoa ei ollut missään
piprane ema 03.06.2007 #25 itsekin kyllä yllätyin, mutta näkyy rajat olevan ja selvästi toki pari päivää ihan ulkona oltukin