Hakutulokset

1. J

Yllätin tytön (7v) sormeilemasta itseään

No mun mielestä ei nyt iha 7vuotiaana tarvitse alkaa itsetyydyttää itseensä. Eihän sille mtn mahda jos näin tekee, ja voi olla ettei ole eka kerta, mistä sitä tietää. Mut en mä nyt ainakaa omalle lapselle sanois; anna mennä vaa. Jos näin kävis.. Jokaisel nyt omat periaatteet ja kasvatukset, mut...
  2. J

Yllätin tytön (7v) sormeilemasta itseään

Huih.. Sanoisin varmaan että ei noin pienet saa noin tehdä, jutellaan näistä kun olet vanhempi. En mä tiiä, en oo ikin aikasemmin kuullu :o
  3. J

Kenkäteline?

Ikea.
  4. J

Keskeyttäisitkö raskauden,jos olisit tietämättäsi rv 10

Minä sain tietää olevani raskaana kun olin viikolla 20. Kohtu meni jotenkin selkään päin ja luulin vain lihonneeni ja menkatkin oli normaalisti. Kun ne loppui niin tein testin ja oli positiivinen menin ultraan ja kätilö ihmetteli kanssani :D Tuolla tuo 1v tuhisee :)
  5. J

Saako mitään tukia?

Mut onhan tossa kotihoidon tuen mukana se raja paljon saa tienata. Katteleppa kelan kanssa noita niin saat varman tiedon :)
  6. J

raskaana(ko)?

Ethän sä voi olla raskaana jos sit on steriloitu :o
  7. J

Mitä broilerinkoipien kanssa?

Currya riisin sekaan, tulee keltanen riisi sekä antaa maustetta kanan mukaan :)
  8. J

Mitä broilerinkoipien kanssa?

Broilerin koivissa on aina paketissa ohjeet. Mä olen laittanut 175astetta ja 45min ja niin kauan ku haarukalla kokeilemalla ei enään tule nestettä kanan sisältä. Riisiä ja itse tehtyä currykastiketta :)Nams.
  9. J

Apua mä en jaksa!!!!

:/ Niin toi on kyl vähä huono juttu ku tottunu olee ulkona, ja hyvä niin.. Mutta ymmärtääkö lapsesi jo jos sanot että äiti on nyt kipeä eikä voida lähteä ulos, että tehdään sisällä jotain tosi kivaa ja jännää.. Kyllä sisällä on myös kaikkea kivaa mitä tehdä. Tai sitten pyydät että jos miehesi...
  10. J

Saako Helsingissä sossusta mitään tukea silmälasien hankintaan?

Soita sossuun ja kysäse :)
  11. J

Henkilökohtainen avustaja+vaitiolovelvollisuus?

Voit kertoa, että olet henkilö kohtainen hoitaja, esimerkiksi vammautuneelle. Etsaa kertoa mitään ihmisestä nimellä tai hänen muita henkilökohtaisia tietojaan sekä kaikki mitä käsittelet hänen kanssaan jää sinun ja "potilaasi" välille, jollei ole pomoa ja työkavereita joille kertoa...
  12. J

Minkä ikäinen vauva rattaisiin?

Voihan rattaissakin pitää lastasi vähän makuuasennon tyyppisesti tai vähän ylempänä pieniä aikoja kerrallaan. Ja syöttötuoliin kun osaa itse istua.
  13. J

Mitäs sanon muille?

Sano että mies ei tule, koska ei halua. Ei sun tavi valehdella kenenkää puolesta.
  14. J

mulla meni hermot tohon pentuun

Miten lapsi tottelee muita?
  15. J

Tuista.. (kela jne)

No mut jos sä menet töihin ja lapsia jää hoitamaan joku muu niin eiks se hoitaja saa sillo ne rahat?
  16. J

Minkä nimisiä poikia teillä on? :)

Jere Mikael :)
  17. J

2,5v kovin uhmassa.. tuli sitten läimästyä päähän ja tukistettua sitä...

No eihän tuolle tapahtuneelle enään mitään voi. Jatkolle vaan vinkkiä että kun hermot on ihan juuri menossa mene itse vetämään pari henkosta parvekkeelle ja rauhotu, kun olet rauhoittunu mene rieuhuvan/uhmaisen lapsen luokse ja selvitä asia puhumalla. :)
  18. J

2,5v kovin uhmassa.. tuli sitten läimästyä päähän ja tukistettua sitä...

Kyllä lapsi uskoo ilman, läpsäsyä tai tukistamista!
  19. J

voinko laittaa 6kk istumaan ulos jo matkarattaisiin,jos käytäs kävelemällä rannalla.ja minkälaisia lakkeja pidätte 6kk ulkona?

No lapsesi osaa varmasti jo istua? Kyllä inä ainakin pistin lapseni istumaan, tuon ikäisenä, voihan sen välillä nostaa syliin, ettei ihan puudu takamus kokonaan :) Me ollaa käytetty jesperjuniorista ostettua lippista jossa takana semmonen huivi niskaan asti, on ollu hirveen hyvä tai sit...

Yhteistyössä