Apua mä en jaksa!!!!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Järkky ripuli iski enkä voi mennä vessasta tyyliin 10 metriä kauemmas. Kuopus on ERITTÄIN hankala tapaus, jonka kanssa vietetään ulkona koko päivä aamusta iltaan, säästä riippumatta. No mä en nyt yksinkertaisesti pääse ulos ja mä oon kuunnellut nyt sit ysistä asti, kun se huutaa "ulos ulos ulos ulos ulos!", riehuu, parkuu, paiskoo tavaroita jne jne. Mä en kestä ja mä en jaksa :( Millä mä selviin siihen asti, että mies tulee :( :( Pääkin särkee ja oksettaa :(

JonnaN
Keksikää joku sisäleikki. Rakentakaaa maja, katsokaa joku elokuva, leipokaa, kyllähän sitä kotonakin keksii vaihtelun vuoksi tekemistä.. Minkä ikäinen kuopuksesi on?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Keksikää joku sisäleikki. Rakentakaaa maja, katsokaa joku elokuva, leipokaa, kyllähän sitä kotonakin keksii vaihtelun vuoksi tekemistä.. Minkä ikäinen kuopuksesi on?
2,5-vuotias... Ja oikeasti toi ei vaan viihdy sisällä :( Se ei oo vielä tähän päivään mennessä kattonut telkkaria eikä oikeen leiki millään leluillakaan :( Ulkona kyllä touhuaa ja menee ympäriinsä, mutta sisällä se vaan raivoaa ja huutaa ulos :(

:/ Niin toi on kyl vähä huono juttu ku tottunu olee ulkona, ja hyvä niin.. Mutta ymmärtääkö lapsesi jo jos sanot että äiti on nyt kipeä eikä voida lähteä ulos, että tehdään sisällä jotain tosi kivaa ja jännää.. Kyllä sisällä on myös kaikkea kivaa mitä tehdä. Tai sitten pyydät että jos miehesi voisi tuoda ruoka tunnilla jtn lääkettä apteekista, jotta saisit mahan vähän kuriin. Imodium oli mulla ainakin tehokas, 1 pillerin jlk.. Tsemppiåv :hug:

Yhteistyössä