Hakutulokset

1. J

Kauhea mahakipu (raskaus?)

Mutta voihan olla toki että sinulla on alkamassa todella kivuliaat kuukautiset, niistäkin olen kärsinnyt 12 vuotiasta saakka :/ Ei kivoja...
  2. J

Mulla oli vk 6 alkamaisillaan, ja vaikka monet sanoo kuinka ei sattuisi alkion ulos tulo niin sanon että minua sattui, tosin en tiedä johtuiko enimmäkseen siitä kun olin synnyttänyt siinä 2kk takaperin. Mutta sihen kipuun ei auttanu särkylääke, sitten helpotti kun kättärilllä otivat pois...
  3. J

Hassu kirjoitusvirhe

:laugh: :laugh:
  4. J

Muistan omalla kohdallani keskenmenon joka alkoi noin, jonka jlk alkoi sattua niin paljon ja verta tippui nilkkoihin asti, jolloin menimme kättärille ja tutkimuksiin, jonka jlk todettiin keskenmeno ja pihdeillä otti pois. Kannattaa vaikka huomenna mennä terveyden hoitajalle.. Onko sulla menkat...
  5. J

1-vuotislahja kummilapselle?

Niit on vaik mitä ihanii ruokailu pikkusettejä pikkutaaperolle, jotka sit vanhemmat voi säästää muistona tai lapsi juuri niillä opetella syömään :)
  6. J

1-vuotislahja kummilapselle?

Lelu? Tai oma haarukka/lusikka ottimet?
  7. J

Pottailu...

Juu no niin kiitos vastauksista. :) Ehkäpä mekin alamme harjotella näin päiväunien jlk :) Kerran poika istunu pottaan jolloin tuli pissa "vahingossa" mutta kuitenkin :) Mietiskelin rytmiä jos menisi aamulla herättyä ja unien/ruokien jlk ja sitten vielä illalla. Ja toki lapsellamme on 2kk...
  8. J

Yh:n yksinäisyys

Niin, ymmärrän kantasi.. Onkohan noita yh-äitien kerhoja mihin mennä lapsen kanssa tai netissä voi tutustua, uusiin ihmisiin tai samanlaisiin joilla samat tuntemukset kun sulla.. On se mullakin outoa vaikka lapsella kummit ja parit kaverit itel jäljel ku niidenkaa soittelee ja kysyy kuulumisii...
  9. J

Pottailu...

Heippa! Tämmösiä ketjuja varmaan löytyisi, jossa tätä asiaa on kysytty montakin kertaa, mutta jos joku viitsisi vastata :) Meillä poika 1v1kk, ja olen miettinyt tota pottailun aloitusta, joten miten teillä on alotettu pottailu? Otetaanko tietyt ajat päivästä kun lapsi viedään potalle vaikka...
  10. J

Yh:n yksinäisyys

Heippa! En tiedä onko pelkästään yh-äideille/isillä vähentynyt kaveripiiri. Nimittäin minä kun sain lapsen vuosi sitten, niin minullakin suurin osa kavereista kaikkosi. Toki kun vielä yhdessä olen avokin kanssa, niin sen kautta kavereita tulee nähtyä. Se on ikävää miten yksin tunnet jääväsi...
  11. J

Apua

Tänään, 00:08 avulias aatu (vierailija) kvg :laugh: SOri..
  12. J

G: Mitäs teillä väki nyt puuhailee?

1v lapsi nukkuu, minä nautin 1lonkeron ja ajattelin mennä nukkumaan, mies maalla :(
  13. J

Montako kappaletta tarvitsee:

Minulla housuja; 4kpl , paitoja; 20 , rintsikoita; 5kpl Lapsella 20housua, 20paitaa+bodyt Pärjätään hyvin.
  14. J

Mikä minulla vatsassa?

Jos olisit raskaana ja lapsi jo liikkuisi sisällä, niin koita mennä selinmakuulle ja ""töki"" Mahaa voikka toiselta puolelta, jolloin lapsi reagoisi mahan tökkäykseen. Ei kovaa mutta silleen sopivasti. Yleensä kyllä jos lapsen liikkeet tuntuisi jne, niin testissä näkyisi jo positiivinen viiva...
  15. J

minne mennä ensitreffeille?

fg: me mentiin huoltoasemalle kahville romanttista, eikö? Jokainen menee sinne mihin on varaa. Toi on kyllä aika säälittävää... Juupa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  16. J

fg (vierailija) me mentiin huoltoasemalle kahville romanttista, eikö? Onhan toi me oltiin leipomossa kahvilla, mieheni kanssa :D:D
  17. J

Menkää vaikka ulos syömään, siinä voi samalla tutustua toiseen ja jos hyvä sää jatkuun niin ulos kävelylle ja vaikka jäätelökispalle :)
  18. J

ÄRSYTTÄÄ!!

No en viittis pitää korvatulppia ku yksin kotona muksun kanssa, et kuulen jos se herää yöllä.
  19. J

Yllätin tytön (7v) sormeilemasta itseään

Sanoinhan etten ole itse vielä ikinä tilanteeseen joutunut tai ikinä kuullut, joten toi on minun periaatteeni nyt. Voi toki olla että ajatus tästäkin muuttuu kun oma lapseni kasvaa.

Yhteistyössä