Hakutulokset

1. J

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

suklaahirmu: mulla kans kolmas tulossa ja todellakin ihmettelen, ku mitään kunnon liikehdintää ei tunnu vielä. Joskus harvoin oon tuntevinani, et jotain alamasussa liikkuu, mut hyvin pientä ja hetkittäistä. Niin ettei varsinaisiks liikkeiks voi sanoa :| Vielä ku rupes miettiin höplömmöön...
  2. J

Mukavaa sunnuntaita kaikille, vaikkakin hieman sateista ja koleeta :) Adett e: Kyllä sulla on ihanan näkönen masu jo. Voisin kuvitella, et mulla on tollanen vasta kymmenen viikon päästä ( oon sua reilun viikon jäljessä ). :D Ite oottelen niitä liikkeitä, et tuntis joka päivä ja...
  3. J

Piti vain vilasta mitä ootte kirjotellu, ku lätkämatsin kattelin loppuun, mut oli myös pakko kommentoida :) FPI: tuo vihlaisu masussa vois olla myös liitos/venymiskipuja. Itellä tuntu kans kävellessä yht'äkkiä viiltävä kipu oikealla alavatsalla ja se meni ohi muutamassa sekunnissa. Mielsin...
  4. J

huitshapeli: no, ompa villejä elukoita :D Meillä tuo yksikin kissa saa hepulikohtauksia ja ravaa ympäri kämppää, mut ei suinkaan koko ajan ja onhan se eriasia ku on vaan yks. =) Teillä on sit synttärin vietto samana viikonloppuna ku meilläkin, meillä 1.6 jolloin tyttö on oikeestikin...
  5. J

Niin ei uskois, mut eihän sitä tiedä vaikka laskiskin... Ootko rasittanu itseäs normaalia enemmän tai onko unet jääny vähiin?? Noikin vois aiheuttaa väsymystä.
  6. J

Meillä katotaan myös jääkiekkoo, pitää vaan lapset laittaa nukkuun siinä n. puolessa välissä. Toivottavasti sattuis erätauko sopivasti :D huitshapeli: eikös teidänkin tytöllä ole kohtapuoliin synttärit??? Vai muistanko väärin... Onko kissoilla kiima-aika vai muutenko vaan metelöivät...
  7. J

Kiitos kissakommenteista! Lisääkin saa kertoa, jos kokemusta löytyy =) pinkwawe: itekin mietin, pysykö kissa portin oikealla puolella??? Meidän Minni kyllä hyppäis yli eli en voi edes harkita tota mahdolisuutta. ;) Kiva kuulla teistä jotka harvemmin käytte meitä ilahduttamassa...
  8. J

Pöppiäinen: hyvä, et sait asiat selväks. Varmasti mukavampi odottaa kun ei tarvi pohtia mahdollisia työasioita :hug: Mähän oon suorastaan jättiläinen sun rinnalla, ku oon 175cm pitkä :laugh: Varmasti lyhemmillä vatsakin näyttää isommalta, ku ei ole vartta johon se sulautus. Ja uskon kyllä...
  9. J

Moi! Hirmusesti tullu päivän aikana tekstiä =) Mukavia ultrakuulumisia zizilisko, nanna ja FPI. Omaani jo oottelen kuumeisesti, vielä olis viikko ja päivä aikaa... :) Irene: hyvä, et kaikki kunnossa neuvolakäynnillä. :) elämänperhonen: vaunuista kyselit. Me ostetaan varmaan...
  10. J

Sykkeestä: meillä myös merkataan vain + jos syke kuuluu ja on normaali. Viimeksi kysäsin ja th sanoi sen olevan 150-160 sillä kertaa. Tosin vauveli liikku aika paljon, et syke saattoi nopeutua. Pitänee vertailla muilla kerroilla, et onko aina noin korkea. Eikös korkea merkkais tyttöä... saas...
  11. J

Iltaa!!! =) Emilyn: voi, kurja tilanne. Toivottavasti olo pysyisi hyvänä. :hug: Emppu: mukavia kuulumisia ultrasta. Itellä on ultra reilun viikon päästä ja toivotavasti saisin myös tietää kumpi on tulossa :) Annu: kiva, et kaikki kunnossa. Tarkotitko tosiaan, et 6 viikossa on...
  12. J

niskapoimu ultra

Riippu varmaan "tapauksesta". Multa kokeiltiin ensin mahan päältä, mut näkyvyys oli niin heikko, et tehtiin sisäkautta. Tuohon vaikuttaa sekin, et mun kohtu on taaksepäin kallistunu eli melko kaukana vatsan päältä, suolistokin edessä. Todennäkösesti sullakin kokeillaan vatsan päältä ja jos ei...
  13. J

Mukavaa maanantaita kaikille! Naurukohtaus: onpa ikävä tilanne sulla, toivotaan et kaikki kuitenkin menis hyvin ja isäsi toipuu. :hug: Rölli ja Milli: Muistan kyllä vielä esikoista oottaessani, et kyllä mielialat vaihteli hurjasti ja otettiin miehen kanssa yhteen melko paljon. Eihän se...
  14. J

Hyvää äitienpäivää! :flower: Mä sain lapsilta päiväkodissa tehdyt lahjat ja kortit. Pienempi oli tehnyt kanavaompeluna liinan ja eskarissa oli tehty kaulakoru. :) Tuli oltua ulkona lasten kanssa pari tuntia, lämpötila tais olla parissa kymmenessä, mut hirvee tuuli kävi. Ite rupes...
  15. J

No, niin tänään on sit oltu ulkona oikein urakalla lasten kanssa. Oli kyllä tosi lämmin ilma. :) memmy: pohdiskelit mistä jano johtuis... Lapsivesihän uusiutuu useamman kerran päivän aikana ja se kuluttaa äidin vesivarastoja ja muutenkin veritilavuuden lisääntyminen ja veren ohentuminen...
  16. J

minkälaisella ikäerolla teidän lapset on??

ekalla ja tokalla ikäeroa n.1v10kk, toisen ja kolmannen ikäeroks tulee oletettavasti n. 5v6kk.
  17. J

mimmali: Eiköhän neuvolatäti varaa sulle seuraavan ajan lähemmäs tuota rv22 jolloin äitiysavustuksia voi anoa. Eli luulisin, et seuraavalla kerralla vasta täytätte paperit. Toki kysyä voit mitä mieltä siellä ollaan. :) Ite menen vasta 22+3 niin saadaan täytellä paperit kuntoon ja voin...
  18. J

Aurinkoista perjantaita =) nanna: kannatan myös sukupuolen merkitsemistä etusivulle. Yritän itekin sitä udella rakenneultrassa, toivottavasti selviää :) Irene: magnesiumia saa lähes kaikista peruselintarvikkeista, mut eniten sitä on: manteleissa, pähkinöissä, siemenissä, vehnäleseissä...
  19. J

Amelia3: Tervetuloa ja tuplaonnittelut :flower: Annu: no, kuulosti paljon paremmalta sun tilanne, onneks. Mä ajattelinkin, ettei sossulla voi olla tollasia päätäntävaltoja työhönmenoasioissa. Uskoisin, et kaikki kääntyy parhain päin :hug: Oon huomannu taas eroja neuvolakäytännöissä...
  20. J

Annu: Oon tosi pahoillani sun tilanteesta. :hug: Ei kyllä mene mun järkeen, et miten sossu voi määrätä töihin?? Eikös se ole yleensä työkkäri joka niitä työhönosotuksia jakelee... Olishan mullekin sossu voinu määrätä työtä kun jo melko kauan olen töitä ettiny enkä ole saanu. Täällä ainakin...

Yhteistyössä