Hakutulokset

1. J

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

Annu: voitko kertoo tarkemmin tuosta työjutusta eli mistä ne määräs sut töihin, työkkäristäkö?? Ja miten sossu liittyy rahoihin, tarkotatko ettei tukea sieltä saa jos et mene töihin? Anteeks uteluni, mut sun tilanne kuulostaa jonkin verran mun omalta. :ashamed:
  2. J

G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

Parturi-Kampaajan ja kosmetologin koulutus. Kampaajan työtä en ole tehny työkseni.
  3. J

G: Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä, kun teille syntyi ensimmäinen lapsi?

n. 1v2kk eli tulin raskaaks nelisen kuukautta tapaamisen jälkeen =) Naimisiin mentiin esikoisen ollessa 2kk vanha, nyt tulossa kolmas lapsi. Monen mielestä nopeeta toimintaa, mut toimi meillä. ;)
  4. J

Tervehdys! :) Tervetuloa Rölli ja Milli. Joukko sen kun kasvaa.. =) möhköfantti: mulla on myös istukka etuseinämässä! Liikkeitä tunsin ekan kerran joskus viikolla 15, ihan pieniä ja tosi hetkittäisiä. Sen jälkeen niitä on tuntunu vieläkin harvemmin, epäilen et siihen vaikuttaa sekin...
  5. J

Nush: onpa outo väite neuvolan tädiltä ettei rv19 voi olla kipuja. Kyllähän liitoskipuja voi olla siitä saakka kun kohtu alkaa kasvaan eli melko aikaseenkin ja nythän se kasvu vaan kiihtyy. Toisillehan kipuja ei juuri tule, mut toiset kärsii niistä helpommin ja useemmin. Hyvin yksilöllistä...
  6. J

Huomentapäivää! huitshapeli: join myös tuota karpaloa ja oli tosiaan kuin limsaa jois ja melkosta makeeta, mut meni kun ei muuta ollut ;) Kopparbergillä pitäis olla myös alkoholittomana omena- ja päärynäsiideriä, mut kaupoissa saattaa olla eroja valikoimassa. elämänperhonen: mä sain...
  7. J

huitshapeli: käsittääkseni alkoholittomassa siiderissä ja oluessa ei ole mitään haitallista. Itse join vapun aikaan kahta erilaista alkoholitonta, Kopparbergin ja alkosta ostettua englantilaista Stowfordia, siinä oli 0,5% alkoholia ja oli muuten paremman makuista kuin tuo ruotsalainen. Kunnon...
  8. J

Taas uusi viikko lähti käyntiin! Tervetuloa vaan uusillekin!! FPI: rokotuksista... mun tietojen mukaan rokotukset annetaan vasta raskauden jälkeen jos et sit tapaturman vuoksi tarvi jäykkäkouristusrokotetta aikasemmin. Rokotteesta on teoreettinen riski aiheutua sikiölle jotain, mut tosiaan...
  9. J

flipi: ei varmaan edes kannata sossusta pyytää korvausta 4d-ultrasta. Sehän on omavalintainen eikä siis pakollinen meno. Yksityislääkärikäynnitkin korvataan vain jos kunnalliselta puolelta sinne määrätään eli aina ensin kunnalliseen hoitoon niin myös ultran kohdalla. :)
  10. J

Näin ne kuukaudet vaihtuu, aurinkoista toukokuuta kaikille!! =) mimmali: 4d-ultrassa sikiöstä saa paremman kuvan eli näkee selvemmin kasvonpiirteitä ym. Sukupuolikin voi selvitä helpommin. Harvalla varmaan on mitään muuta erityistä syytä käydä 4d:ssä kuin tuo kuvan selkeys. Yksityiset on...

Yhteistyössä