toiveikasodottaja, mulla kanssa mieletöntä väsymystä ja valitinkin asiasta neuvolaan. Hemppa oli 115 ja silti sanoi, ettei sellainen vielä vaikuta. Hormoonitoiminnasta sanoi johtuvan.. Tiedä sitten
Pöppiäinen: siitäkös se johtuukin, kun mulla ei oo nyt ollut pääkipee.
Oon ihan lakuhullu eikä niitä sais vissiin hirveesti syödä niin oon yrittänyt rajoittaa pariin pepeen. Just äskön söin kaks pientä pepe originalia nam! Ai niin ja hienoa, että sait asiat työkkärissä kuntoon.
Mullakin jäi kotihommien teko kesken, kun alkoi taas jumalattomasti särkeä jalkaan. Mikähän ihme siinäkin on. Ihme vaivainen oon...
Huitshapeli, onpa hurjaa touhua teiän kissoilla. Meillä oli semmonen kissa joka hyppi hyllyihin ja tiputteli huvikseen tavararoita alas. Sitten se ei halunnut suostunut syömään sille annettua ruokaa, vaan halusi varastaa. Varasti kauppakassistakin patongin ja raateli sen
Kissat kyllä keksii kaikkea. Tulin allergiseksi, joten ei voi ottaa kissaa.
Täytyy varmaan kohta mennä ostaa herkkuja illan matsia varten. Mitähän sitä ostais? Kaikkea tekee mieli.
Massusta sen verran, että nyt mulla on alkanut paisuu, kuin pullataikina. Tosin mulla oli vatsaa jo ennestääkin, mutta raskauden mukana ei oo tullut lisäkiloja. Pomo halusi eilen tulla halaamaan, kuulemma kun oon niin pyöreä... outo tilanne menin hieman hämilleni..
Hyvää perjantaita kaikille!
T: Irene & pikku veijarit 17+6 :heart: