Hakutulokset

1. J

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Naurukohtaukselle myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: Tervetuloa uusille =) nanna ja triple: toivotaan, et vaavit pysyy vielä matkassa. Lepoa mammat! :hug: satunen: tuo vatsan kutitus on kyllä inhottavaa, taitaa nahka venyä.... Ootko kokeillu vauvaöljyä??? Ite sivelen sitä...
  2. J

satunen: ite aattelin ostaa valmiiksi 3-6kg vaippoja. Se on varmempi koko ku pienempi 2-4kg. Tosin jos haluaa ottaa varmanpäälle niin ostaa sit molempia. Jos vauva on sellanen reilu 3 kilonen, niin kyllä sen paketillisen noita pienempiäkin ehtii käyttää... Niin ja mun kokemuksen mukaan Liberot...
  3. J

huitshapeli: ei meillä kauheasti ole kommentoitu, et joko jänskittää. Kysyttäessä kyllä sanoo oottavansa koulun alkua ;) Konkretisoitu hieman viikonlopun aikana koulunalotus, ku ostettiin tytölle penaali ja reppu. Hyvin innokkaana valitsi millaset haluaa. :) Meillä mä oonkin mukana...
  4. J

No, niin morjensta vaan täältäkin :wave: Ei tainnu kukaan vielä kaivata mua..... Olitte kirjottaneet hirveeesti tekstiä reilussa viikossa, kaikki luin läpi, vaikka aikaa menikin. Nyt kysymyksiin ja kommentteihin. Toivottavasti joku jaksaa myös lukea tätä.... =) Hipsuli: Onnittelut...
  5. J

¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

satunen: kyllä tuota 62cm:kin kannattaa hankkia jos haluaa. Mulla ainakin on jo kattava valikoima vaatteita: 50cm, 56cm, 60cm, 62cm, 68cm, 70cm ja jokunen isompikin. Oon ostellu käytettynä ja useempia kerrallaan, niin niitä on kertyny jo se äitiyspakkauslaatikon päällä olevan pahvilaatikon...
  6. J

Adett e: Joo, en ole kauheesti nostellut painavia, ihan pienempiä pahvilaatikoita joissa painoa ei ole ollu kun ehkä viitisen kiloa. Mies kyllä suosiolla hoitaa kantohommat ;) Muistutteleekin välillä, et ethän sä voi tota kantaa jne... Naurukohtaus: on tosiaan jo iso vaavi, mut eipä ole...
  7. J

nannalle onnittelut "akkautumisesta", tervetuloa joukkoon.... :D On muuten jännä tuo sokerirasitussysteemi, kun täällä ollaan niin tarkkoja, et jos kuulut riskiryhmään, niin joutuu automaattisesti testiin ja jos arvo/arvot ylittyy, niin seurataan tosi tarkkaan. Toisilla sitä ei siis ole...
  8. J

Moro vaan täältäkin! :D Viikonloppu meni täysin muissa merkeissä ku täällä pyöriessä :) Lapset oli tosiaan anopin luona Helsingissä ja mä miehen kanssa sekä launataina että sunnuntaina kirpputorilla myymässä tavaraa. Ton lisäks ollaan pakkailtu tavaroita ja viety niitä uuteen asuntoon...
  9. J

pumppernikkeli: Tervetuloa tänne Tampereelle. :D Meetkö junalla täältä Helsinkiin?? Mulla olis tarkotus mennä lasten kanssa perjantai-aamuna junalla Helsinkiin kans. Viedään muksut anopin luo yökylään... =) On varmaan luksusta päästä yksin shoppaileen, nauti ny kunnolla =) mimmali...
  10. J

Novelle: ite aion hankkia yhdistelmävaunut. Kahden lapsen kokemuksella oon todennu, et ovat hyvinkin käyttökelposet. Monissa yhdistelmissäkin on se pehmeä kassi jos sitä haluat... :) Meillä tais olla koppa käytössä puoli vuotiaaksi asti molemmilla. Siinä vaiheessa istuivat jo sen verran...

Yhteistyössä