Hakutulokset

1. J

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Uus viikko ja uudet kujeet... Aurinkoista maanantaita! meela: mulla ei ole ainakaan vielä sen kummempaa suosikkia tai inhokkia BB:ssä. Ehkä ajan kanssa sellasiakin muodostuu. Nyt vaan oottelen, et miten meno muuttuu ku kaks on yht´äkkiä pois, muuttuuko mitenkään.... =) satunen: kyllä...
  2. J

Voiko tää olla totta, jo toinen lokavauva maailmassa.... Ekalle: mahdottoman lämpöiset onnentoivotukset pojasta!! Toivotaan, et pääsette mahdollisimman pian viettään vauva-arkea kotioloihin!! :hug: :flower:
  3. J

Sunnuntaita kaikille! gabrielle: tuo pistos kyljessä kuulostais lihasten "kramppaamiselta" eli oot rasittanu jotenkin niitä ja siks sinne pistää... Ootko kokeillu auttaako hieronta? Mies hommiin... :) toiveikasodottaja: sitä vartenhan me ollaan, et saa valittaa :hug: Ymmärrän kyllä, et...
  4. J

huitshapeli: meidän pojan kasvukehitys meni suunnilleen noin ku teidän arvio tästä uudesta tulokkaasta. Meille painoarvio tehtiin ultralla 36+1, silloin se oli 2200g ja tuon laittamasi sivuston käyrän mukaan, samoilla linjoilla menisi. Syntyessään poika painoi 2775g (rv39+2). Mun mielestä...
  5. J

toiveikasodottaja: hyvä, et äitisi on saatu kunnon tutkimuksiin. On noi tk:n päätökset kyllä joskus melkosia, ressurssipulaa kai useimmin... :hug: Cristiina: sulla melki sama masumitta ku mulla, mut varmaan mun masu on huomattavasti pienemmän näkönen, mulla kun tota pituutta on 175cm eli...
  6. J

Arska paistaa, aamun vesisateen jälkeen... B) Täällä masuympärys on 107cm, tosin oon niitä joilla se oli jo ennen raskautta liikaa eli n.90cm.... :ashamed: Limatulpasta ei ole muistikuvia, vaikka kaks raskautta onkin takana. En oo varmaan kiinnittäny mitään huomioo moiseen. Kuullu oon...
  7. J

Pöppiäinen: mukava kuulla sustakin. Lepoa vaan ja toivotaan, et pikkuinen pysyy vielä masussa =) Uusille tervetuloa! :) Naurukohtaus: Oikein lämpimät ja vauvantuoksuiset onnittelut tytön johdosta!!! :flower: :flower: Rintapumpusta: Mulla ei ollu sellasta noiden kahden aikasemman...
  8. J

Oon myös kattellu "vauva tulossa" sarjaa. Se tulee maanantaista keskiviikkoon iltapäivisin klo 13 ja uusintana tiistaista torstaihin klo 9.30. Sellanen suht siiisti sarjahan se on, mut onhan siinä asiaakin... ;) Torstaina ja perjantaina klo 13 tulee Taaperotiimi joka uusitaan sit myös...
  9. J

kirppiina: pinnasängyn reunasuojia kannattaa kattella myös Huutonetistä. Siellä on usein jopa ihan uudenveroisia myynnissä ja valikoimaa on varmasti. =) Itkuhälyyttimistä ei ole kokemusta, kun en kummallakaan ole niitä tarvinnu. Joskus kyllä mietin, et tekiskö sillä mitään?.... :) Meillä...
  10. J

Niin se syyskuukin alkoi, viileetä täälläkin. :) Tervetuloa uusille! toiveikasodottaja: mä tein tuolle pojalle aikanaan ite pinnasängyn reunapehmusteen. Leikkasin kankaasta n. 50cm leveän kaitaleen, pituudeltaan sellaset 3m. Leikkasin myös vanulevystä (jota siis saa eri paksusena...
  11. J

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

En nyt taida tähän pinoon kuulua, ku odotan jo kolmatta, mut ilmottaudun mukaan kuitenkin. Asustellaan Linnainmaalla, kävely- ja myöhemmin vaunutteluseuraa vailla, kun tänne muutettiin vasta heinäkuussa eikä tuttuja juuri ole.... Ikää on toistaseks 31v ja tän kolmannen la on 10.10.
  12. J

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

pinkwawe: Mä kävin kattomassa leffateatterissa tuon P.s. I love you:n silloin ku se tuli ensi-iltaan... Musta se oli tosi hyvä. Tippa oli linssissä vähän väliä kun se elokuva pääsi oikein vauhtiin. Mitä sit onkaan sulla näin loppuvaiheessa raskautta... ;) Näyttelijät oli hyviä ja juoni kanto...
  13. J

huanitaa: saas nähdä ollanko yhtäaikaa Taysissa, mun laskettu aika on nimittäin 10.10 :D FPI: oon jo aikasemminkin kertonu, mut kerron vielä tuon pojan (synt. -03) kohdalta siitä painoarviosta. Eli kävin päivystyspuolella ylimääräsessä ultrassa, koska terkkari ei ollut varma vauvan...
  14. J

huanitaa: tervetuloa vielä loppumetreille mukaan! =) satunen: kyllä munkin tiedon mukaan sairaalasta menee tieto Kelaan, ei tarvi ite ilmotella. Näin oli ainakin aikasempien lasten kohdalla ja niin uskosin olevan nytkin. :) Mukava kuulla kuulumisia myös teiltä veetoheto ja Hipsuli! =)...
  15. J

silleri: en maksais itekään tuota 100? kaukalosta. Voisin ajatella hinnaks puolet ostohinnasta eli korkeintaan n.80? uudenverosesta. Mielummin maksasin vieläkin vähemmän... :) Ristiäisistä: saatiin vihdoin kummit lapselle. Miehen ystävä Helsingistä suostui avokkinsa kanssa ja mun ystävä...
  16. J

Neuvolakuulumisia tältä päivältä: Taas oli tosiaan sijainen, ens kerralla sit pääsen tutustuun mun vakkariterkkaan vihon viimein.... :) verenpaine: 118/76 pissa puhdas paino +323g/vko eli yht. 5,6kg sf 31,5cm syke +140 liikkeeet ++ tarjonta rt Ens käynti onkin lääkäri 10.9 ja...
  17. J

FPI: kipu saatto olla myös lihasten venymisestä johtuvaa. Masulihakset on jo melko kovilla ja äkkiliikkeet varsinkin saattaa rasittaa. :)
  18. J

Valmennuksesta: silloin reilu 7 vuotta sitten ku esikoista odotin valmennukset oli nimellä "synnytysvalmennus" ja se järjestettiin neuvolassa ;) Nythän kai puhutaan perhevalmennuksesta. Muistaakseni kaks kertaa käytiin ja sieltä jäi mieleen ku käytiin läpi synnytyksen vaiheet...
  19. J

kirppiina: me saadaan turvakaukalo tällä kertaa ystävältä, ku hänen vauvansa alkaa olla kasvanu siitä yli. =) Suositus kai olis, et vauvan pyykkiin käytettäis hajusteettomia tuotteita eli siis niitä sensitive- aineita. Meillä käytetään niitä muutenkin eli ei tule mitään lisähankintoja...
  20. J

Eka: mulla esikoinen synty rv 42 :D Tosin oon ihmetelly näin jälkikäteen miks ultran perusteella viikkoa nuoremmaksi todettuna, ei laskettua aikaa siirretty vaan se pysy koko ajan samana. Tuon ultran mukaan tyttö syntyi siis rv41... Poika syntyi 39+2. 33+3

Yhteistyössä