iltaa keskusteluun :wave:
Oon käyny lukemas juttuja mut en oo saanu aikaseks ite kirjottaa, on menny aina niin kauan lukpuuhissa, hulluna tulee juttua päivässäki jo, mut se on vaan hyvä ja kiva kaikkien kuulumisia on lueksellakki.
Aika monenlaisia kuulumisia ja juttuja on ollu. En muista nyt kommentoida puoliakaan joten en kommentoi mitään, paitsi et
naurukohtauksellesuperisti onnea pikku nyytistä :flower:
Olin toissapäivänä suorastaan vittuuntunut. Mulla oli siis synnytystapa-arvio ja tarkastuskäynti äippäpolilla. Mietin jo ennen sinne menoa et onkohan se ihan tarpeellinen ku mitään suppareita mulla ei oo tässä ollu ja vointi on ollu hyvä ja viikkojaki jo nuin paljon. Mut menin silti ku se kerta oli varattu. No, siel oli sit hoitajana sellanen ilmeisesti koko päivän käsidesiä impannut vanha huuhka joka ei tajunnu mistään mitään. Oli ihan oikeesti sen olonen et olis päissään, ei muistanu mitä sen pitää tehä, ehotin siis ite et jospa otettas hemoglobini ja ton mun painonki vois tarkistaa... ja sit se kirjotteli siihen korttiin ihan mihin sattuu niitä tuloksia ja oli tosi hapan koko ajan muutenki.
Sit siitä mentiin puolen reilun puolen tunnin odottamisen jälkeen vihdoin lääkärille (ei ollu jonossa meitä ennen muita ees, ilmeisesti oli pitämässä kahvitaukoa...)
Se oli edellistäki tympääntyneempi. Se luki nasevalla äänellään täysin kyllästynnenä papereista et jaa sul ois niinku tää arviointi nytte? Mie et no niin mulle ainaki viimeksi sanottiin... Sit se käski ottaa housut pois,mennä siihen makaamaan ja sit se vaan tunki sormensa tonne ja tunnusteli et joo, paikat o kiinni ja et joo, mahtuu se tästä sun lantiosta. Sit läträs geeliä mahalle ja alko ultraan. Kysyin et voiko mun mies kuvat siitä näytöltä? se sano et no jos saat sen päälle, mie en osaa sitä laittaa!
Sit se ei puhunu mitään koko ultraamisen aikana, ei kertonu et missä on käsi tai miten päin se on, ei siis mitään, mutis vaan ittekseen jotain ja otti niitä mittoja ja sit sano et nonni, pyyhis pois tuolla ja pue päälle. Meni pöytänsä eteen ja laitto papereihin tulokset ja näytti meille et tos on pääkäyrä, toi on maha, toi jalka. Keksikäyrällä mennään, painoa nyt koneen mukaan 2660g ja et normaalikokonen on.
Onko kysyttävää?
Me oltiin et no ei kai....
Se tokas et nonni, ei tartte tulla tänne enää, vasta sitte ku tuut synnyttään ja heippa.
Lähettiin pois ja mulla oli jotenki niin tyhjä olo... Ottaa helvetisti päähän et tostaki paskasta kohtelusta pitää viel maksaa 26 ?.
Saa lääkäreilläki oll ahuonoja päiviä, mut ei niitä tartte asiakkaihin purkaa siltikään, etenkään ku kyse on tollasesta asiasta.
Nyt sit mennään neuvolakäynneillä siihen asti et beibsi ulostautuu.
Saas vaan nähä kauanko siihenki menee, on siis tähän asti seurattu hulluna tota mun kohdunkaulan tilannnetta ja epäilty et tulee tulee etuajassa, mut nyt näyttäs et ihan mitä vaan voi tapahtua, en ihmettelis vaikka menis yliki. Ainakaan tilanne ei ilmeisesti ollu edenny mihkään suuntaan.
Toisaalta en kyl ihan nyt usko siihen mitä se sano, ku kuitenki tuntuu alapäässä siltä koko ajan et joku ois sinne maiharilla potkassu, kyl siellä jotain tapahtuu.
Ootanki johieman kauhulla niitä oikeita suppareita, ku ilmeisesti sellasia ei mulla oo viel ollu. Mut eipä niihinkään voi etukäteen mitenkään varautua, on oettava vastaan sit ku tulevat vastaan.
Muuten olo on kyllä ollu hyvä. Energiaa riittää paljon enempi ku jotenki vaan puuhastelee enempi, toisaalta väyyki sitte helpommin, mut ei jaksa enää vaan öllöttää ku ei kerta tarvi.
Vaikka silti lähinnä istunki neuletyön parissa tai tietskalla teijä juttuja lukemassa
Eilen oli vika perhevalmennus ja siel oli asiaa imetyksestä ja perhe-elämän arjesta. Oli vieraana perhe jolla oli 6kk vanha tyttö. ne puhu melkeen tunnin putkeen vaan kaikkia ja oli kyl kiva kuunnella. Mut joka perhehhän on erillainen ja kaikilla on eri tavat ja jutut.
Nyt on ihan hirvee nälkä ja pakko mennä kaiveleen kaapista jotain syömiskelposta, viimeaikoina on maistunu etenki näkkäri ertyisen hyvälle
Hyvvää viikonloppua meille kaikille!