Hakutulokset

1. A

Toinen lapsi 2014?

Ärsyttävää tää oottelu, ois jo lauantai että vois testata ja jos nega niin alkais jo menkat että pääsis uuteen kiertoon :D Lahjottaisko joku mulle paremmat hermot ja vähän lepposampaa mieltä ;)
  2. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Lilypie No johan on! :O Aika tympee vastaus, olis sanonut että hänpä selvittää asian ja soittaa sit sulle, ei asiakkaalle pitäs noin ympäripyöreesti kertoa tuloksia. Mutta höh! Parempaa onnea ensi kiertoon :hug:
  3. A

MiNalo miun mielestä hcg erittyy vaan sillon kun on raskaana, eli... ootkohan raskaana, siihenhän jotkut ovistestit lankeaa ;) Miun näytöllä ei näy tuo r-testin viiva ollenkaan mutta tää on vähän pölyinen ja tahrainen :D
  4. A

No nyt ootan sinne lauantaihin, jotenkin vaan sekosin kun aattelin että on JO kp24/28, mut kun ovis on myöhässä, ei tarvii menkkojakaan ootella vielä 4päivän päästä. Typerä minä :D
  5. A

osaisko joku auttaa?

Mulla ainakin pillereidenlopetus veti kierron sekaisin, ensin tuli parit menkat normaalisti ja sit taas oli kolmekin viikkoa myöhässä jne :)
  6. A

Pääääh, nega se on, kuvittelin vaan siihen jotain! :D Mut tosiaan on aikaista, kun tilasin niitä niin luki vaan jotain "tulos jopa 4päivää ennen kuukautistesi oletettua alkupäivää", no 4päivän päästä pitäis alkaa mut luulen että kierto on pidempi kun oviskin tuli niin myöhässä. Mulla on myös one...
  7. A

No mie nyt kuitenkin testasin, päiväpissasta one stepin erityisherkällä JA kysymys kuuluu.. Ootteko saaneet viivanpaikkoja tolla testillä? En oo ennen käyttänyt ja siinä näkyy JOTAIN mut en oo varma onko se vaan haamujen esi-isä vai vaan viivanpaikka :( En saa sitä ees kuvaan, mulla on tänään...
  8. A

Digi kehiin LilliLotta, ne ei huijjaa :D
  9. A

Toinen lapsi 2014?

Niin kovasti toivon että tuun perässä maaliskuisiin <3
  10. A

Toinen lapsi 2014?

Mulla luki raskaana 1-2 kun odotin esikoista jollain rv5 :)

Yhteistyössä