Hakutulokset

1. A

Toinen lapsi 2014?

No mulla lähenee vaikka tuntuu että sinne on ikuisuus, oon nyt arponut ja arponut ja ... lauantaina sen teen! :D
  2. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mie en ees tiedä minkä merkkisiä ne on mitä tilasin, jotain erityisherkkiä oli 10 ja taviksia 10 :D Ehkä ne tulee tänään niin oon viisaampi ;)
  3. A

Cassyput :D Nokun! Heitän sit kirveen kaivoon jos ei näy mitään niin yritän ootella mahdollisimman pitkälle, joopajoo! Teen varmaan testin heti kun ne tulee postissa :D Esikosta sain haamuja tikkuun vielä kun menkat oli viikon myöhässä ja vasta digillä selvän positiivisen, ja joo, niitä tikkuja...
  4. A

Mie taidan testata ensviikon la, sillon on dpo10.. Kai joku haamuakin haamumpi sillon tulee jos on tullakseen. Jännää! En usko että vielä tärppää kun on vasta yk1 mut... haluan! :D
  5. A

Mayinka onpa hyvinkin! Onnea :)
  6. A

Juu miunkin mielestä ikikuume sai ihan selvän plussan :) Onnea ja tarrasukkia :) Mieki tahon!
  7. A

Toinen lapsi 2014?

Jenniii90 Onnea odotukseen! :heart: Toivon myös että nähdään pian plussanneiden puolella! :)
  8. A

Cassyput Ihanaa, kohtalontoveri :D Mie ajattelin että testaisin ensviikon su, sillon pitäis alkaa menkat ja se on sit niinkun dpo11 JOS kierto on se mitä pitäis olla, ei ihan säännölliseks oo synnytyksen jälkeen kerennyt, pah. No tilasin hirveen kasan testejä netistä niin ei niiiin paljoa...
  9. A

Toinen lapsi 2014?

Villaruusu Elokuun epeleissä kirjottelin, mulla oli siis laskettuaika elokuussa mut meni kaks viikkoa yli :) Ja kirjottelin toisella nimimerkillä, en haluu paljastua kuumelilijaksi kavereille jotka tietää aiemminan nimimerkin ;) Mie en aluksi siellä fbryhmässä kirjotellu oikeen mitään kun kaikki...
  10. A

Toinen lapsi 2014?

Huippua! Toivottavasti pääsen kirjottelemaan tuonne pian, ja kaikki muut kans! :) Esikoisen aikaisesta ryhmästä tuli tosi tiivis, mihin siirryin siis kaksplussan puolelta ja siellä ryhmässä kirjotellaan edelleen tosi aktiivisesti fb:ssä! :)
  11. A

Mie sain esikoisesta kaikki plussat vasta vaikutusajan jälkeen, aika haamuja ne oli ihan loppuun asti, kun oli menkat noin viikon myöhässä tein digin ja tuloksena "Raskaana 1-2" niin lopetin testailun :)
  12. A

Toinen lapsi 2014?

Pläääääääh. Ahdistavaa ootella :) Onneks on juhannus niin on muuta ajateltavaa :D
  13. A

Olevinaan kirjotin tähän äsken mut eipä näy O.o Mutsiis niin! Himotestaaja liittyy joukkoon :D Missä vaiheessa alotatte testailun, siis dpo..? Mulla nyt dpo1 ja pohdin millon uskaltas alottaa testailun! :D Ootteletteko että täti on myöhässä vai miten?
  14. A

Toinen lapsi 2014?

Voi kun pääsisi pian fiilistelemään raskausjuttuja <3
  15. A

Toinen lapsi 2014?

No NYT mulla on ovis, ei voi olla tunnistamatta tätä kipua yök! Luulin että olis parii päivää aiemmin, toivottavasti eiliset hommailut tuotti tulosta, en tiiä onko nyt jo liian myöhäistä? Ja hei Jennille onnittelut plussasta! Ja muillekin plussanneille :) perässä tullaan, hitaasti mutta...
  16. A

Onnistuneet laihduttajat! Paljonko olette parhaimmillaan saaneet tiputettua 2kk aikana?

Nesteethän ekana lähtee ja sille vauhdille ei voi itse yhtään mitään :) Mulla on nyt reilu kuukausi takana ja -8kiloa, lähtöpaino oli tosi hurja. Millään nälkäkuurilla en oo enkä perusta ollenkaan KUUREIHIN, mitäs sit kun se päättyy? Kilot takas vai? Eli elämänmuutos, jätin vähän turhia...
  17. A

Toinen lapsi 2014?

Oon yrittänyt eilen ja tänään bongailla ovista oireiden perusteella, eilen oli jäätävää nivuskipua mut en muista et aiemmin olis oviksen aikaan sellasta tuntunut. Plaah. Kun vaan osais olla ressaamatta ja ajattelematta, elelis vaan ja tulis sit kun on tullakseen. :D
  18. A

Toinen lapsi 2014?

Ei mitään merkitystä sukupuolella <3 Esikoinen on tyttö ja tytöille on söpömpiä vaatteita :D Mutta siis toivon vaan tervettä lasta :) Ja uskon kyllä että ihan yhtälailla on seuraa tytösta ja pojasta toisilleen :) Aika pian kuitenkin alkaa olemaan kavereita jne.
  19. A

Toinen lapsi 2014?

:D Meinaa itelläkin mennä välillä vähän puurot ja vellit sekasin ;)
  20. A

Toinen lapsi 2014?

Siis sulla on nyt menkat noin paljon jo myöhässä?

Yhteistyössä