Hakutulokset

1. A

Toinen lapsi 2014?

Mie tunnen ovulaation, tunsin ennen raskauttakin mut nyt vielä selvemmin, en oiken tiiä onko se enemmän helpotus vai ahdistus :D
  2. A

Toinen lapsi 2014?

Ja mulla esim on nyt kp13 eli menkat alkoi 13päivää sitten :D Joillakin kiertopäivä voi olla vaikka 50, jos menkat vaan sattuu olemaan tulematta eikä plussaa vielä näy. ja mulla tuolla listassa on 13/28, ja tuo 28 meinaa sitä että kierron pituus on 28päivää.
  3. A

Toinen lapsi 2014?

OHOPS, miten mulle ei näkyny että olit jo saanut vastauksen! :D Näky vaan siun kysymys viimesimpänä kommenttina, sori! :D
  4. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy Ensimmäinen kiertopäivä on se kun menkat alkaa ja viimenen päivä on päivä ennen seuraavia menkkoja. :D Ja yrityskerta on se monesko kierto on yritystä meneillään :) Mie plussasin esikoisen kun menkat oli viikon myöhässä, siihen asti sain vaan haamuja joihin en uskaltanu uskoa. Joissakin...
  5. A

Toinen lapsi 2014?

Villaruusu meillä onkin näköjään saman ikäiset lapset. :) Mulla tuntuu ovulaatio järkyttävänä kipuna niin tunnistan sen kyllä mut en haluais lapsenteosta mitään liian väkinäistäkään, oon tässä vähän tehnyt elämäntaparemonttia niin seksihalutkin on paremmat kun ennen :)
  6. A

Toinen lapsi 2014?

Kuinkas tiheään heiluttelette peittoja oviksen aikoihin?
  7. A

Toinen lapsi 2014?

Ja sit kun vielä selvennät mitä on kp? Hihiiii, veikkaan että kiertopäivä mut ei koskaan voi olla varma ;D Jos kiertopäivä niin nyt on 12/28, ja ikää mulla on 23 :) Muoks, kun lukis vähän tarkemmin, eli sain selvyyden lyhenteeseen! :D
  8. A

Toinen lapsi 2014?

Moikka! Liityn joukkoon :) Esikoinen on 9/12 ja pillereitä söin hetken synnytyksen jälkeen mutta ne ei oikeen sopineet niin vaihdettiin käyttämään keskeytettyä ja eipä meillä juuri peitot oo heiluneet ;) Nyt kuitenkin tuntuu siltä että toinen lapsi saisi tulla, olis enemmänkin kuin tervetullut...

Yhteistyössä