Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sinä piipität minulle takas. Kun voisit sivistää mieltäsi muulla kuin minulla
Niin mutta minä en olekaan esittänyt olevani jotenkin "parempi" tai "fiksumpi" kuin sinä. Mutta sinä tulet tänne tuomitsemaan muut kirjoittelijat muka älykkäällä viestilläsi. Yrität piipittää että Trump valittiin juuri presidentiksi, ja me vain täällä jauhamme Jannesta. No sitä samaa teet sinäkin. Trumpin valinnasta huolimatta päätit sitten kuitenkin tulla tänne piipittämään Jannesta 😉

vierailija
Voi luoja tuota Jannen hinnoittelua! Joulupukkikeikka 100€ käynti!! Monenko lapsiperheen Janne kuvittelee voivan maksaa noin vartin käynnistä 100€???!!!!
Ja tietysti Janne-fanit hyökkää puolustamaan taas tuotakin kiskurihintaa. Joo se kyllä tiedetään että Janne on taloudellisissa vaikeuksissa, mutta törkeää mennä rahastamaan noin! En ole koskaan vielä törmännyt tuollaisiin joulupukin hintoihin. Täällä Tampereella saa joulupukin käymään n. 40-50€ . Mutta että 100€??? Ei tsiisus....

vierailija
Niin mutta minä en olekaan esittänyt olevani jotenkin "parempi" tai "fiksumpi" kuin sinä. Mutta sinä tulet tänne tuomitsemaan muut kirjoittelijat muka älykkäällä viestilläsi. Yrität piipittää että Trump valittiin juuri presidentiksi, ja me vain täällä jauhamme Jannesta. No sitä samaa teet sinäkin. Trumpin valinnasta huolimatta päätit sitten kuitenkin tulla tänne piipittämään Jannesta
Totta kai. Miksi vaahtoat nyt tuosta? Olenko väittänyt vastaan? Oivaa kyllä miten hermostut kaikesta mitä sanon 😂👍

vierailija
Voi luoja tuota Jannen hinnoittelua! Joulupukkikeikka 100€ käynti!! Monenko lapsiperheen Janne kuvittelee voivan maksaa noin vartin käynnistä 100€???!!!!
Ja tietysti Janne-fanit hyökkää puolustamaan taas tuotakin kiskurihintaa. Joo se kyllä tiedetään että Janne on taloudellisissa vaikeuksissa, mutta törkeää mennä rahastamaan noin! En ole koskaan vielä törmännyt tuollaisiin joulupukin hintoihin. Täällä Tampereella saa joulupukin käymään n. 40-50€ . Mutta että 100€??? Ei tsiisus....
Ai asut Treella. Se selittää kaiken!

vierailija
Kovasti stalkkaat kaikki Jn sivut läpi 😂. Ja olen nähnyt kalliimpia hintoja. Se että sinun Tampereella on halvempaa ei tarkoita että on ikinä ollut Hesassa. Side note: Tampere on ihan kauhea paikka. Ihmiset siellä on niin outoja ja ankeita että nyt kaikki täsmää sinun kanssa

Yhteistyössä