Hakutulokset

1. A

Toinen lapsi 2014?

Mulla ovisoireet on niin selkeet ettei voi erehtyä, oon aina tuntenut mut synnytyksen jälkeen vielä selvemmin. -toispuoleinen vahva kipu alamahalla -nivusissa vihlailua -helpottaa kun saa suolen tyhjäksi(??) -joudun aina ottamaan särkylääkkeen kipuun Mitään limoja tms en oo koskaan...
  2. A

Toinen lapsi 2014?

Oon nyt kuullut niiiiiin monesta suunnasta että äkillinen nenäverenvuoto on suht yleistä alkuraskaudessa niin tein testin vaikka olikin menkat täysillä päällä, no puhdas negahan se, nyt menkat on väistyneet ja ovulaatiota odotan saapuvaksi joskus 16-18pvä, mies kerätköön palleihinsa...
  3. A

Toinen lapsi 2014?

Tipetsu voihan vuoto olla ihan normaaliakin! Ja toivotaan että tässätapauksessa onkin :)
  4. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tarupi siis onko sulla ollut eilen tai toissapäivänä ovis? vai viikko sitten to tai pe? :D jos viikko sitten niin testailisin ehkä tiistaina :)
  5. A

Toinen lapsi 2014?

Mikäs tää nenäverenvuoto juttu oikeen on! :D oon lukenut siitä muualtakin. Mie diagnosoin itselleni vähintään syövän nimittäin eilen illalla, viimeyönä, aamulla suihkussa ja äsken alkoi vuotamaan ihan yhtäkkiä solkenaan verta nenästä. Ja siis normaalisti mulla vuotaa verta VÄHÄN kerran vuodessa...
  6. A

Toinen lapsi 2014?

sekopo vahvistumisia haamulaiselle! <3 Ahdistavaa kun päivät vaan matelee :D Miksei oikeesti vois vaan ottaa rennosti ja mennä tulee jos on tullakseen-meiningillä! Kuolailen jo tuplavaunuja ja mietin esikoiselle uutta sänkyä ja ja ja ja.. :D Tekis mieli ostaa kaikki pikkuruiset vaatteet :)
  7. A

Toinen lapsi 2014?

Tervetuloa joukkoon Tuulikki85 :)
  8. A

Lilypie minusta tuo ei oo viivanpaikka vaan aika selvä haamu? :o Tällä näytöllä siinä näkyy hiven punaista, ainakin alareunassa? Viivanpaikassahan ei väriä oo.
  9. A

Sara_78 Minusta kuulostaa että oot raskaana :) Mie sain esikoisesta halpiksilla vaan testiajan jälkeen haamuja vielä sitten kun menkat oli viikon myöhässä, digi anto selkeen vastauksen :) Tekisin sinuna digin! Limaa en osaa selittää mut en usko sen olevan mitään erityistä :) Ja sitten omaa...
  10. A

Toinen lapsi 2014?

No jepjep.. Mulle vois päivittää kp 1/28 ja yk2
  11. A

Toinen lapsi 2014?

Mullakin nippailuja.. sattuu kokoajan nivusiin ja alamahaan, menkkojahan ne vaan enteilee mut esikoisen odottelukin alkoi niin, ärsyttävää kun menkkaoireet ja raskausoireet on TISMALLEEN samanlaiset! Tuli tänään mieleen kun ajattelin että kohta lorahtaa, esikoista oottaessa varmaan vielä rv9...
  12. A

Mie yritän nyt unohtaa koko ovulaation, en oo aiemmin miettinyt testailua ovulaatiosta käsin vaan menkkojen perusteella, niiden ois siis pitänyt alkaa eilen ja kysymys kuuluu, millä VIIKOILLA ootte saanut haamuja tai plussia tai jotain?! :D Eli unohdetaan koko ovis nyt hetkeksi :D Oon kohta...
  13. A

Toinen lapsi 2014?

Mie oon ollut oikee raivotar muutaman päivän, siis saan ihan järkyttäviä raivokohtauksia ja itken millon minkäkin takia. Negaa negan perään, alkais jo ne hiton menkat niin rauhottuisin vähän. Vituttaa tää kuumuus ja kaikki, argh :D
  14. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy dpo meinaa päiviä oviksen jälkeen :) eli jos ovis on tänään, huomenna on dpo1 jne :)
  15. A

Toinen lapsi 2014?

Jadeline viivanpaikka ei meinaa mitään muuta kun että joku vika testissä ja eihän toi vielä oo aikata testaamista ;D Nimim testasin ekan dpo6 :D Tänään puhdas nega ja dpo9 ja se jo masentaa... Oon ihan pikkusen vaan hätänen! Meillä myös yk1.
  16. A

Mie jotenkin kuvittelin että kaikki muut on saanu jo ihan selvät sävelet dpo9 :D testaan su aamuna uusiks, ja tänpäivänen testi ei ollu ees aamupissasta. Mulle tulossa parikymmentä one steppiä lisää... huoh :D sunnuntaina pitäs myös alkaa menkat mutta epäilen että alkaa vasta viikon päästä, jos...
  17. A

Dpo9 ja puhas nega. Pöh.
  18. A

Mulla oli ennen raskautta aika paljon lievemmät tuntemukset! Nyt on aina selvästi toisella puolella ja särkee melkein lapaluihin asti ja helpottaa kun saan suolen tyhjäksi?! En tiedä mikä yhteys siinä on mut joka kerta toimii! :D Ja tosiaan mulla nyt oli eka kerta kun särki 2päivää, toivon sen...
  19. A

MiNalo mulla kestää aina oviskivut koko päivän, ja kovenee vaan iltaa kohti, viime ovis kipuili kaks päivää! Ja en myöskään nää r-testissä mitään.
  20. A

Niistä erityisherkistä on ollu just puhetta että ne ei välttämättä näytäkkään paremmin kun perusherkät testit.. Ihan typerää :D

Yhteistyössä