Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

salla- ja voihan olla että kierto oliskin nyt normaalia pidempi ja ovulaatiosta vasta liian vähän aikaa! :) Aika hurjaa että testi on näyttänyt vasta rv12! :) Mut onhan se raskaushormonin kertyminen tosi yksilöllistä, toiset saa haamuja jo 7vrk ovulaation jälkeen ja toiset vasta kun menkat on...
  2. A

salla- Näen minäkin siellä haamulaisen :) Muokkasin kuvaa koneella mutta en oo ihan varma näkyykö siinä kunnolla väriä! Mikä dpo / kp sulla on nyt? :) Vahvistumisia haamulle!
  3. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy mullakin testipäivä maanantaina, iik. Voiko ihminen olla valeraskaana? Mulla on kaikki hiton oireet ja nyt dpo8 tai 9 ja puhdas nega, katoin tänään joulutarinan ja itkin kun pieni lapsi ja pissittää ja janottaa jajajaja. Typerää, en usko et olisin raskaana mut miks kroppa huijaa näin?!
  4. A

Valkeakuulas Oon jokusen (lue tuhat) pregcheckin tehnyt enkä koskaan oo saanut viivanpaikkaa, joko ihan haamua tai puhdasta negaa :) Toivotaan että haamulainen vahvistuu :)
  5. A

carolina30+ muokkasin kuvaasi vähän koneella enkä saanut mitään näkyviin :(
  6. A

Toinen lapsi 2014?

Aaaaarrrgggghhhhh voisinko nukahtaa nyt ja herätä maanantaiaamuna testaamaan?! Hiton pitkä viikonloppu tiedossa! :D Eipä mulla muuta.
  7. A

tirpana1:n en valitettavasti näe mitään, mut voi johtua vaan näytön paskaisuudesta :D ja talvensuru olisko sit vaan viallinen testi? :/ ota siitä kuva ja tee valitus :)
  8. A

Heräsin just ja tein molemmilla herkkyyksillä testit, ne kuivui just ja näkyy ehkä haamujen esiesiesiesi-isä mut en uskalla uskoa että se mitään oikeesti meinais. Yritän nyt olla testaamatta ensmaanantaihin, tahdon selvän plussan enkä mitään hailuroita mitä pitää kytätä! Maanantina olis "jo" dpo10.
  9. A

Laskurin mukaan ovis oli 19pvä ja oireetkin oli sillon, mut oireet oli minusta myös joskus 15pvä tms, plaaaaah, ompa ärsyttävää. Tein toisen testin äsken ja siihenkin tuli toinen viiva hetkeksi :( Kiva jos on vaan viallisia testejä, mut käsittääkseni punaväriä tulee vaan jos on hcg:tä...
  10. A

Minnah88 IHANAAAA että joku on linjoilla! :D Tuo on siis onestep, herkkyydestä en oo ihan varma! Ja siis tein testin tyyliin kaks tuntia ennen kun sit kävin suihkussa, ja katoin kyllä monesti ja ihan puhdas nega mut sit suihkun aikana se on ilmestynyt! Ja minnuu hämää nyt se kun esikoisesta sain...
  11. A

No nyt saatte kyllä auttaa, hypin ihan just seinille! Tein siis tänään testin, puhdas nega. Mainittakoon vielä että esikoisesta sain vaan ja ainoastaan roskishaamuja vielä viikko menkkojen myöhästymisen jälkeen, digi näytti sit raskaana 1-2. Se testi jäi pesukoneen päälle kylppäriin...
  12. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy onnea hampaasta :) Meidän neitokaiselle oli ilmestynyt kaks poskihammasta, purukalustoa nyt jo 10 :) Mulle ei kyllä kuulu yhtikäs mitään, himotestaaja kun oon niin testasin jo tänään, tiesin tietysti että puhdas nega sieltä tulee mutta.. hullu mikä hullu :D Nyt siis dpo5, seuraavan...
  13. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy mie en ainakaan osaa liman perusteella sanoa mitään, mulla sitä tulee millon tulee eikä liity ovikseen! :D Mut voihan se toki liittyäkin, tiiä näistä sitte :D eltsu81 halaus:hug:
  14. A

Toinen lapsi 2014?

Saa tietysti tulla! Tervetuloa mammuttisi :)
  15. A

Toinen lapsi 2014?

Päivät mateleeeeeeee... eipä mulla muuta! Mulle vois päivittää listaan kierron kohtaan 18/28-31
  16. A

Iik kohta saa taas testailla! :D kp18/28-31 nyt. Teen testin 3.8 JOS tädit ei oo näyttäytynyt, ovis hyödynnetty ihan kunnolla ja muutenkin :D Meillä on 3.8 eka hääpäivä, oispa mahtiylläri jos sais testiin kaksi viivaa :) Ja siis tuona päivänä ois kp 33/28-31, yeah right, varmaan jaksan ootella...
  17. A

Toinen lapsi 2014?

Mulla ei oo sisaruksia, Äiti on saanut 7 keskenmenoa, sillä on sellanen perussairaus joka kyllä nykysin ei oo este raskaudelle tai lapsenteolle ylipäätään mut sillon kun mie oon syntynyt, oli ollut sali täynnä vaikka minkä sortin tyyppejä katsomassa synnynkö tosiaan elävänä :D En oo koskaan...
  18. A

Babette tilasin nuo... oliko se nut vauvalasta, on niitä vielä varmaan 30kpl mut silti :D En oo koskaan tilannut ulkomailta mitään enkä uskaltais, enkä osaiskaan ;D
  19. A

Luen teidän juttuja päivittäin ja tahdon itekin jo testailemaan!!!! Oon tulla hulluksi jos testailen dpo:n mukaan joten seuraavaan testiin lirautan pissan 3.8 eli kp 32/28-31. Viimekierrossa tein nimittäin varmaan 15testiä ennen kun menkat ees oli myöhässä, eikä mulla ole varaa siihen vaikka on...
  20. A

Toinen lapsi 2014?

Hmm, katoskohan miun teksti vai eikö vaan näy mulle... No kirjotan uusiks :D Meillä esikoinen siirty omaan huoneeseen ollessaan 3kk. Ehkä tekis hyvää siirtää se hetkeks takas meidän huoneeseen, tulis käytettyä sitä mielikuvitusta! :D

Yhteistyössä