DPO:sta en tiedä, mutta eilen siis OLISI pitänyt olla KP1, eli melko myöhään näkyi (selkeänä) jos KP 32/35 vielä juuri ja juuri nähtävissä oleva haamu. Kuun alussa oli päivän verran tuhruvuotoa, liekö ollut kiinnittymisvuoto?Mä olen nyt ihan kauhuissani, tänään pissin aamusella apteekin omaan, ja ihan yhtä haalea viiva, ellei haaleampikin.. jos huomenna vielä yhtä haalea, ni laitan hanskat tiskiin.. nyt siis mahdollisesti dpo12, niinkun mur-mur veikkaili.. pitäis jo olla vahvempi.. pitäis!! Pakko lähteä tyhjentää cittari pc:n liuskoista ja jos uutta apteekin tikkua huomenna.
Olikos se elm jolla vahva viiva, onnea! Mikä dpo? Sullakin alkoi ihan olemattomilla viivoilla testailu ja niin vaan vahvaa viivaa puskee
Tää päivä on ihan tuskaa.. miten mä nyt jaksan odottaa?
Viime torstaina tein apteekin oman, tuli testiajan sisällä juuri ja juuri nähtävissä oleva viiva ja senkin näki vaan kun otti suojamuovin pois edestä, noin vartin päästä jo selkeä. Keskiviikkona olin PC:n liuskan tehnyt ja näytti ihan puhdasta negaa. Sunnuntaina toinen testi, myös apteekin oma, tuli selkeä haamu jo testiajalla, taas vahvempi noin puolen tunnin päästä. Eilen sitten samantien ilmestyi kaksi viivaa ruudulle ja ensimmäinen neuvola varattu kahden viikon päähän..
Apteekin omat ei mulle näyttänyt haamun haamua ennen viime viikkoa, jolloin oli kiertokin reilusti yli 30 päivän, joten malttia ja toivottavasti lähtee sullakin vahvistumaan haamulaiset!