Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ei vitsit että toivoisin olevani raskaana ja veetutuksissa tein testin. Mulla on liian kauhee vauvakuume, koska kuvittelen siihen haamuviivan :( Otin kunnon valotuksella kuvan ja lisäsin kontrastit. Sanokaa nyt että kuvittelen niin sitten pystyn relaamaan.

HUOM. Mulla siis on kierrot sekasin. Kp17 menossa ja edellinen kierto oli yli 60 päivää... Joten en uskois mitenkää mahdollista olevani raskaana. Ovisviivat olleet tosi tummia jo viikon ja 4 päivää ollut super herkkä hajuaisti niin testasin huvikseen.

ELI takokaa järkeä. Optinen harha mun näkemä viiva eikö?? Huom eka ovistesti ja toka raskaus.

 
mä testasin eilen oli siis kp21,ja selkee nega tuli tein päivä pissasta,oli apteekin oma...

on ollut vaan niin vahva tunne raskautumisesta, ja kp 14-15 oli aika varmasti ovis,siitä asti ollut ihme nippailua ajoittain alamahassa,ja nivusiin tuntuvaa säteilyä,ja yks aamu maistu outo(raudan) maku suussa?

kp 12 ja 15 on seksiä harrastettu,mulla on viä toi herkkätesti jonka käytän la tai su aamuna,sillä voi jo testata 4pv ennen menkkojen alkua
 
Pakko vielä jatkaa, et jospa sillon 17.6 kun testit näytti hailua viivaa, ni oiski ollu ovis? Ni nyt olis sit vast vähemmät dpo:t.
Olen ite itselleni diagnosoinut pco:n.. kuukautiset tosi epäsäännölliset, ni ei ne ovis tikut välttämättä ole ihan varmoja..
Äh, perse!! Toiveiden elättelyä, masennuin todella tost tuloksesta, ei se siitä ylös enää lähde.
 
LilliLotta Aika alhaiseltahan tuo hcg-arvo kuulostaapi..Kyseessä lienee kemiallinen raskaus. Oon tosi pahoillani sun puolesta! :( Näytti ne sun testit kyllä niin hyvältä! Jospa toivo ei kuitenkaan ois ihan kokonaan menetetty, vaan ovis todellakin ois ollut myöhemmin. Tosin en usko, että raskaustesti voisi ihan niin vahvasti reagoida vain ovikseen..Sen verran selkeitä ne sun viivat oli.
 
Lillilotta, katsos tätä taulukkoa!

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
MiNalo ne tikut joita tarkoitin, et ois oviksen näyttänyt ni oli täällä jo 17.6, eli 7pv ennen noita vahvempia testejä.. en jaksa lähtee niitä nyt etsimään.. eli ensin epäilin sillon kun oli ne ekat vahvat tikut, et olis ollut dpo11, mut nyt aloin miettii, et oiski voinu olla ehkä 8- 9.. mutta aika vahvoja ne tikut oli noihin dpo:ihin nähden ja kun nyt tulos noin paska.. nyt siis olis dpo11.

oon tota taulukkoa katsellut.. tuntuu, et siinä noi arvot ihan super alhaiset.. jotenki kuulostaa uskomattomalta. Ja sitä mietin, et en usko kemialliseen, kun oireet pysynyt samana ja tikkuun tulee viivaa edelleen, ehkä millin vahvempaa joka päivä, et kyllä nyt on kummaa.. saakohan täst selostuksesta enää mitään selvääkään:)

Mut siis jos ovis olis ollut myöhemmin ni menkkojen pitäis alkaa vast 3pv päästä, ni ehtishän se arvo vähän noustakkin.. äh, taas se tyhmä toivonpilkahdus, ehkä pitää ajatella, et vituiks meni, ni ei sit tuu enää uutta pettymystä. Harmittaa ja miten mä muka jaksan odottaa maanantaihin, uutta veritestiä? No nii, en mitenkään!!
 
LilliLotta Toivotaan et oot oikeessa ja nyt oliskin vasta dpo 11! :) Tosi tympeetä tollanen..Jospa se siitä kuule lähtee nousuun. Tsemppiä odotteluun ja piinailuun! Se on tosi tosi raskasta. Kokemusta on tuosta kun viivat ei vahvistukaan toivotulla tavalla.
 
Lisäänpä vielä mun ajatuksenjuoksua..:D Siis tuli mieleen et JOS kyseessä on varhainen km niin silloin kai se hcg kääntyy ensin verestä mitattuna laskuun ja virtsassa se tulee hiukan jäljessä eli näkyy siinä pidemmän aikaa. En tosin tiedä varmaks, mutta näin luulisen. :confused:
 
Ja sitten omaa napaa..Toivon et joku osaisi auttaa mua. Mulla on siis oletettavasti ollut ovis tänä aamuna. Eilen testasin selkeän plussan ovistestillä. Mutta se mikä mua ihmetyttää on et mulla on ollut ihan hirvittävää vatsakipua tänään. Oikeavoittoisesti. Voikohan oviskivut kestää koko pitkän päivän..eikä loppua näy! Alkoi heti tietysti pyöriä mielessä kaiken maailman kohdunulkoiset yms. Tein tossa hetki sitten vielä sekä ovis että raskaustestinkin. Sanokaa ettette nää mitään tossa raskaustestissä? Outoa kyllä :D..mutta tällä kertaa en haluaisi siinä nähdä toista viivaa. Koska nämä kivut on sitä luokkaa et ei voi tietää hyvää..Toivon et on vaan oviksesta johtuvia mutta ikinä ei ole ollut mitään tällaista.
Kuva testeistä:
 
Mulla oli ennen raskautta aika paljon lievemmät tuntemukset! Nyt on aina selvästi toisella puolella ja särkee melkein lapaluihin asti ja helpottaa kun saan suolen tyhjäksi?! En tiedä mikä yhteys siinä on mut joka kerta toimii! :D Ja tosiaan mulla nyt oli eka kerta kun särki 2päivää, toivon sen olevan joku megaovulaatio ;)
 

Yhteistyössä