MiNaLo ne kivut ovat nimenomaan hyvä merkki. Mulle tuli kp13 digitaaliseen ovistestiin hymynaama, ja kivut oli TOSI kovat koko päivän vasemmalla puolella. Siis luokkaa taivu kaksinkerroin ja vaikeroi. Lauantaiaamuna kun heräsin oli kivut hävinneet, ja tulkitsin että munasolu olis irronnut. Digiäkään ei hymyilyttänyt enää.
Kerrotaan nyt vielä sekin että rakkautta oli sekä kp13 että kp 14, vaikka jotenkin ihmetyttää miksi tämäkin pitää nettiin kirjottaa.
Kiva muuten noissa kivuissa olla silleen että "kulta, rakastellaanko" kun ottaa niin saamarin kipeetä. Toisaalta seksi tuntuu oviksen aikaan aina hyvältä, vaikka vähän sattuiskin. Tiedä sitten olenko outo.
Menkat pitäisi alkaa huomenna, enkä todellakaan usko että ovat alkamassa. Kohtua kivistää koko ajan, maha on turvonnut, ja olen tehnyt jo kolme plussatestiä eilisen digin jälkeen.
Adalie mulla on just tuollaista oviksen aikaan! Ja synnytysten jälkeen voimistunut mullakin.
LilliLotta en usko että peli on menetetty! Toivon kovasti että sun arvo lähtee huimaan nousuun.