Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

MiNaLo ne kivut ovat nimenomaan hyvä merkki. Mulle tuli kp13 digitaaliseen ovistestiin hymynaama, ja kivut oli TOSI kovat koko päivän vasemmalla puolella. Siis luokkaa taivu kaksinkerroin ja vaikeroi. Lauantaiaamuna kun heräsin oli kivut hävinneet, ja tulkitsin että munasolu olis irronnut. Digiäkään ei hymyilyttänyt enää.

Kerrotaan nyt vielä sekin että rakkautta oli sekä kp13 että kp 14, vaikka jotenkin ihmetyttää miksi tämäkin pitää nettiin kirjottaa. :LOL: Kiva muuten noissa kivuissa olla silleen että "kulta, rakastellaanko" kun ottaa niin saamarin kipeetä. Toisaalta seksi tuntuu oviksen aikaan aina hyvältä, vaikka vähän sattuiskin. Tiedä sitten olenko outo. :whistle:

Menkat pitäisi alkaa huomenna, enkä todellakaan usko että ovat alkamassa. Kohtua kivistää koko ajan, maha on turvonnut, ja olen tehnyt jo kolme plussatestiä eilisen digin jälkeen. :whistle:

Adalie mulla on just tuollaista oviksen aikaan! Ja synnytysten jälkeen voimistunut mullakin.

LilliLotta en usko että peli on menetetty! Toivon kovasti että sun arvo lähtee huimaan nousuun. :)
 
Rosebudlion, ovistestikin voi näyttää raskauden

Oviksesta, mulla sen ainoan kerran kun ylipäätään olen follikkelien kasvun/oviksen tuntenut oli kyseessä ekä clomeilla tuettu kierto = 2 follia, ovis jo kp 12. Eli kai se oli se "megaovulaatioa". Ikävä kyllä ei tullut tulosta siitä :/
 
Oviksen oon ite tuntenut joka kierrossa ehkäisyn lopettamisen jälkeen mahakipuiluna muutaman tunnin ajan ja repäisykipuna äkkinäisissä liikkeissä. Tosin viimeks oviskivut kesti koko päivän ja sillon ajattelin et nyt oli joku megaovis ja varmasti tärppää. Ja kyllähän se tärppäs :)

Toivotaan MiNalo että sulla kävisi samoin ja pääsisit meidän joukkoon maaliskuisisiin :)

Jenniii90 & pikkumuru 4+6
 
Aamun testi oli vaan hailura haamu, et alkaa toivo hiipumaan. Mietin vaan et miten kauan noissa kemiallisissa testit haamuilee? Alkais se vuoto sitten ni ei hiljaa mielessään tarvis valehdella itselleen ja elätellä olematonta toivoa. Tosi paljon parempaa onnea teille muille ja jospa palaan itsekkin onnekkaampana parin viikon päästä.. tosin kyllä mä kuulumiset ja murheet tuun tänne purkamaan vielä.
 
En mä tiedä, haaleneeko vai ei, mut ei ainakaan vahvistu.. tai taitaa se haalentua, en vaan halua myöntää sitä. Pitäis vaan jaksaa siihen maanantaihin, vai pitäiskö mennä jo tänään? Kyllähän sen jo näkee meneekö alaspäin arvot..
 
Kiitos kaikille kommenteistanne! Toivotaan et tää "megaovis" nyt sitten tuottais tulosta! :) Eilen vain ei enää pystynyt peittoja heilutteleen niitten kauheitten kipujen takia..Tänään herättyäni ne kivut oli onneksi poissa.

redbudlion Valitettavasti en nää toista viiva tuossa sun raskaustestissä. Oisko sit ovis kyseessä, kun noin vahvaa plussaa näyttää? Mikäs kp sulla olikaan menossa? Voihan se ovis tulla myöhäänkin ja jopa toistamiseen kierrossa!

LilliLotta Niin valitettavaa kuin se onkin sanoa, mut kun mulla on kokemusta noista vahvistumattomista viivoista niiiiin monta kertaa..Eikä ne ole koskaan tietäneet hyvää. Turha sitä on kaunistella. Mutta maanantainahan se sitten selviää, kun otatat sen hcg:n! Ei tarvii viivoja tiirata. Mä niin tiedän tuon tunteen, jun näkee omin silmin ettei ne testiviivat ainakaan vahvistuneet ole, mutta ei millään haluais myöntää sitä itelleen..Se pieni toivon liekki palaa koko ajan, ainakin siihen asti kunnes vuoto sitten alkaa. :( Järki ja tunteet ei käy käsi kädessä näissä sydämen asioissa. Voimia sulle! :heart:

Adalie Dpo 9 näkyy tosi harvalla vielä mitään! Joten toivoa todellakin on! :)
 
Kiitos MiNalo. Rehellisyyttä tässä just kaivataankin.. sitä laskee ja laskee ja miettii, et olisko vielä toivoa, toinen hetki on ja toinen hetki on se todellisuus, kun tietää, ettei tästä voi mitenkään tulla mitään normaalia.

Laitan nyt kuvan vielä näistä tikuista, haaleimmat 15min pidätyksen jälkeiset tikut otin kuvasta pois.. tiistaina oli tuo vahvin, tais olla tikusta päätellen myös vahvinta pissaa, alin on aamulta.. siinäkin mietin, että voisko päivällä näyttää vahvempaa.. tuo apteekin oma, on ainut tän päivän lisäksi aamulla dipattu, muut on päivä pisuista.

Eipä se kovin lohduta.. rätti pikkareihin ja uuteen kiertoon.

 
Mie jotenkin kuvittelin että kaikki muut on saanu jo ihan selvät sävelet dpo9 :D testaan su aamuna uusiks, ja tänpäivänen testi ei ollu ees aamupissasta. Mulle tulossa parikymmentä one steppiä lisää... huoh :D sunnuntaina pitäs myös alkaa menkat mutta epäilen että alkaa vasta viikon päästä, jos on alkaakseen :)
 
Lillilotta näyttää nuo viivat juurikin samalta kuin miulla toissa kierrossa. Ja sittenhän se vuoto sieltä tuli myöhäjunassa. Olin ku kontrollissa vielä, kun tuo kemiallinen/km sattui, ja hcg kävi korkeimmillaan 48 tai jotain sellaista, mutta sitten seuraavana päivänä vuoto alkoi. Kyllähän sen tiesi jo alusta lähtien kun monta päivää viivat oli haaleat, ettei hyvin käy, mutta jotenkin sitten kuitenkin se pieni toivon kipinä aina jostain kumman syystä syttyy.. Toki on joitakin ihmisiä joilla hcg nousee hitaasti, mutta kun siulla on viivat haalistumaan päin, niin tästä tuskin on kyse.
Voimia kovin, ja toivotaan sitä pysyvää tärppiä! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Oli oireita. Väsymystä ja joku olo, että nyt siellä on jotain. Ja aamupirteys. Se on varma merkki miulla. Muuten oon tosi hidas heräämään aamulla.. :)
Vuodon alkaessa vielä sain digiin raskaana 2-3, mutta siitä seuraavana päivänä ei oikeastaan tikussa näkynyt enää mitään.. Eli nopeasti arvot tippui sitten kun vuoto oli kunnolla alkanut, ja oireetkin hävis kyllä ihan samantien.
Seuraava kierto venyikin sitten 37 päivän mittaiseksi. Eli kyllä tuo km sai kierron sekaisin vaikka noinkin alussa tipahti matkasta. Kuitenkin hyvillä mielin uutta yritystä, ja kyllä sen tietää milloin se kunnon tärppi on käynyt, kun viivat vahvistuu silmissä =)
Sitä odotellessa :p
 
LilliLotta, aikalailla samalta näyttää tuo sinu rivi kun mulla kaks edellistä kertaa jollon molemmilla oli kemiallinen. Oireitakin oli tässä viimesimmässä varsinkin ihan kunnolla ja olinkin jo aika varma tärpistä mutta kun ei niin ei.
 
MiNalo: Kuva on sen aavistuksen epäselvempi, että pitäs käännellä ja väännellä, jos edes näkis. Paljaalla silmällä kyllä haamu näkyy, mutta johtunee oviksesta.

Eilinen ovistesti oli supertumma ja ja tänään haalentunut puoleen. Eilen siis ovuloin ja olikin menkkamaisia oloja.

Voiko raskausoireita tulla ovulaation aikaan? Ne oireet sai nimittäin mut testaamaan raskautta vaikka kierto on vasta menossa päivässä 19.
 
teinpähän nyt huvin vuoksi, kun on tarkoitus lähteä tästä iltaa istumaan... Meinas kuulkaa sydän pompahtaa kun rfsu antoi tosi selkeän viivan, piti oikein sitten katsoa että, ei hetkinen - toi on harmaa ei punanen. Mulla on ollu yks tollanen aiemmin, viivanpaikan näki, mutta sitä piti kyllä tihrustaa. Antaako noi useinkin niin selkeitä viivanpaikkoja että hätäpäissään ehtii vilkaista plussaksi? Tietää sitten vastaisuudessa välttää...
 
Mä olen ainakin yhtä raskausoiretta ovulaatiosta kuukautisiin:D siis silloinkin kun mitään toivoa raskaudesta ei ole.. on huono olo, ei maistu ruoka-tai maistuu ihan hulluna, kylmä-kuuma-kylmä, pyörryttää, tissit turpoo ja nännit sattuu.. siis kaikki mahdolliset löytyy ja kestää 2-5pv, toivo kuukausina sitten sinne menkkoihin asti:D

Mä en oo koskaan uskaltanu koskea noihin hiulun mainitsemiin testeihin, ku kuullu niistä niin paljon huonoja kokemuksia.

Kiitos kaikille tsemppaajille.. parempi olo jo, vaikka vituttaakin, et jatkoin testailua plussan jälkeen, ois paljon kivampi edes luulla olevansa raskaana, kun odotella rätti perseessä vuotoa:D

<3
 

Yhteistyössä