Hakutulokset

1. V

Kysykää multa, mies kupilla ja on tylsää! Oon yhden vauvan kotiäiti tällä hetkellä, ammatiltani yläasteen opettaja.

Onko inkluusio mielestäsi pelkkää illuusiota? Perustelut? Mitä mieltä olet kolmiportaisen tuen mallista? Oletko osallistunut Verme-toimintaan?
  2. V

Milloin viimeksi olet kysynyt naapuriltasi

Viimeksi tuossa klo 20 maissa saunalla. Sitä ennen toiselta naapurilta päivällä ja kolmannelta aamulla.
  3. V

Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

Kyllä muuten suuttuu :D
  4. V

Mikä tekee sinusta hyvän äidin / isän?

Olen onnistunut luomaan lapselle selkeät rajat ja osaan pitää niistä kiinni.
  5. V

Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

NinaTT ja Tytsi on kyllä uskomattomia :laugh: :laugh: :laugh:
  6. V

Kesä on alkanut virallisesti!

Nostetaanpa. Olisiko lauantai-illan palstailijoilla mekko-ostoksia esiteltävänä tai mekkotoiveita esitettävänä?
  7. V

LAMINAATTI lattian pesu?

Mitä ihmeen rantuja :O? Siis tiedän kyllä, mikä rantu on, mutta en käsitä, mitä ne tarkoittavat puhuttaessa laminaattilattiasta. En ole koskaan sellaisia hoksannut omassa lattiassa.
  8. V

Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

Ai että! Kaikkea sitä onkin tapahtunut... vuodesta 2006 mukana, milloin milläkin nikillä :D.
  9. V

Mitä kivaa tänään, mistä tuli hyvä mieli?

Lähden kohta kavereiden kanssa terdelle toivottamaan kesän tervetulleeksi ja illalla menen katsomaan Maija Vilkkumaata, joka esiintyy yhdessä Viiden kanssa.
  10. V

Osaatko kielioppisäännöt?

Totta kai osaan :). Olisi noloa olla osaamatta.
  11. V

Tenava lähti jälleen yksin pyöräilemään vaikka kuinka sanoin, että..........

Kasvatuksen Kultainen sääntö nro 1. Jos uhkaat jotain, toteuta se. Kannattaa uhkailla vain sellaisilla asioilla, jotka voi toteuttaa. Tuolla menolla sulla on kohta käsissäsi aivan pitelemätön teini.
  12. V

Mun tyttö aloittaa syksyllä päiväkodin. Koska alan merkkailemaan vaatteita ja miten?

Permanent-tussilla olen merkinnät tehnyt joko niskalappuun tai sivusaumassa olevaan lappuun, riippuu tapauksessa. Ja lapsen etunimi riittää, pk:ssa ei ole muita samannimisiä. Merkkaan vaatteet sitä mukaa kun ostan niitä - jos tiedän, että kyseistä vaatetta tullaan hoidossa pitämään. Ei...
  13. V

Kesä on alkanut virallisesti!

Kesä kuuluu avata ostamalla Virallinen Kesämekko. Tänä vuonna se on tällainen: Tytär-mekko | Mekot ja hameet | Marimekko Minkälainen on sun kesämekko - tai millaisen haluaisit?
  14. V

Mun ihana käsilaukku! *kuva*

Ei voi muuta sanoa kuin että makuja on monia :D
  15. V

Jos teille olisi tulossa lapsia viikonlopuksi hoitoon - ja omastakin takaa pieniä riittäisi

Yksinkö hoidat kaikki 11 lasta koko viikonlopun?
  16. V

Mikä teillä on se "helppo ja nopea" lounas lapsille?

Munakas, vaihtelevilla täytteillä.
  17. V

Keskiviikon blogipostauksesi

Pitäisikin kirjoittaa.
  18. V

Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

Kärpäseksi kattoon tahtoisin joko Rollolaisen, NinaTT:n tai Venakko Milannan luo, livenä olisi kiva tavata ainakin Turkilmas, as if - äh, en jaksa luetella kaikkia, mutta siis kaikki, jotka on mun fb-kavereita + Olen tatuoitu jätkä! ja päätön.
  19. V

Euroviisut - aiotteko katsoa?

Minä hiukan boikotoin tuota Pernillaa. Sen verran selkeä plagiaatti se hänen kappaleensa on.
  20. V

Euroviisut - aiotteko katsoa?

Ai kauhee, miten kapea uuma tuolla mustamekkoisella naisjuontajalla :O. Karmean, luonnottoman, näköinen.

Yhteistyössä