Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

• Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kuha";26336315]ketjua enempää lukematta ilmoittaudun... aloitin vuonna 2004 palstailun ja olin jossain kohtaa nimimerkillä kuha.. ja niin tuli paskaa niskaan ettei koskaan :D oi niitä aikoja :D[/QUOTE]
Mä muistan että sä kohahdutin jossain välissä. Syytä en kyllä muista ollenkaan. :D

[QUOTE="kuha";26336315]ketjua enempää lukematta ilmoittaudun... aloitin vuonna 2004 palstailun ja olin jossain kohtaa nimimerkillä kuha.. ja niin tuli paskaa niskaan ettei koskaan :D oi niitä aikoja :D[/QUOTE]

Moi Kuha! Muistan sinut. :wave: Sitten vain hävisit jossain vaiheessa.

[QUOTE="sipsi";26336325]Taisin tällä "nikilläni" eksyä tänne joskus 2007...

Muistan Puita Nylkyttävän Miehen :) Ja sen kunnanvaltuutetun, joka sepalus auki kompastui nuoren naisen päälle ja sai tämän raskaaksi - tarinan kertoi tämän valtuutetun tytär, sitten lähimenneisyydestä Gölgin sekä pyyheraskauden. Nämä näin alkuun :)[/QUOTE]

Ai niin! Se kunnanvaltuutettu :D Voi apua, miten paljon tänne mahtuu ihan hulvattomia juttuja :D

"sipsi"
Koetin joskus haulla etsiä ketjua kunnanvaltuutetusta, mutten löytänyt :( Miesten kyllä kannattaa aina pitää vetoketju kiinni, kun kulkee tuolla liikenteessä - voipi vaikka kompastua...

"Vieras"
Taisi se oikeasti järisyttää montaa ihmistä. Onneksi apu meni perille ja sait vinkkejä salapoliisin työhönkin. :) Minua järkytti se asenne siellä hätäkeskuksessa. Se ihminen siellä luurin päässä oli äärimmäisen ärtyneen kuuloinen ja käski lopettaa puhelun. Ottamaan yhteyttä kun on tarkempaa tietoa. Ymmärrän sen kyllä toisaalta, mutta mietin, että olisi sen voinut ehkä paremminkin ilmaista kuin tiuskimalla. :|
Tämä taitaa olla Porvoolaisen (siis oikeasti)äidin tapaus. Muistan miettineeni kyseistä ketjua aina, kun kyseinen henkilö tuli vastaan kaupungilla.

vanhus
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26336270:
Miisan "perässä" tulin tänne palstalle, olisiko ollut hänen äitinsä kanssa puhetta että täällä oli ketju, en muista enää. Sattuneesta syystä tietenkin hyvin tärkeä asia.
Tunnetko miisan äidin? Minäkin, livenä siis.

"vieras"

Olitko se keitetty kuha, joka poltti jalkansa? Jolle annoimme hyviä pukeutumisvinkkejä lääkäriin menoa varten.

"vieras"
"HIH"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26333313:
lisse sekos. |O
En sokonut ;) Kyl me viel nähdään ihan järkevis menois ja ihan järkevis puheis, me kaik tiedetään et me nyt iha oma itseämme olla tääl oltu .Kuten säkin varmaan tiedät, et mä nyt oo livenä samanlainen mitä nyt oon tääl ollut höh :)

"HIH"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26333313:
lisse sekos. |O
Miks tulit tänne edes ilmoittaa lissestä (minusta) jotain että sekosin muka :)Juu varmaan sekosin =D

Tulen ihan ilonmielin kokoontumiseen :) Saatte minusta oikean kuvan tää nyt vaan on Foorumi , tu säkin päätön, nää nyt ihan leikkiä keskustelua nää 6v .Annetaan huhuil siivet , eli ei oo päättömäl, piparmintul.lissel säpinää.Me kaik kasvatu 6v aikuiseksi =D
Jos joku muistaa mul kielitaito huonoo kun isä italialainen

"hih"
Ja ihan toiseks , miks sä luulet mä oon sekonut, ja toiseks miks sä edes mainitset mun nikkini näiden vuosien jälkeen , mainitset lisse sekos

ja sanot lisse on sekonut kun tiedät että mul ei oo sil nimel nikkiä enää . SUN TAKIASI !!
Välität minusta enemmän kuin kerrotkaan. Se kertoo jo paljon mainitsit lisse sekos ...Kukaan ei oo maininnutkaan lisestä mtään . Se toimi näin joka tiesi että oon lisse

"HIH"
[QUOTE="hih";26336758]Ja ihan toiseks , miks sä luulet mä oon sekonut, ja toiseks miks sä edes mainitset mun nikkini näiden vuosien jälkeen , mainitset lisse sekos

ja sanot lisse on sekonut kun tiedät että mul ei oo sil nimel nikkiä enää . SUN TAKIASI !!
Välität minusta enemmän kuin kerrotkaan. Se kertoo jo paljon mainitsit lisse sekos ...Kukaan ei oo maininnutkaan lisestä mtään . Se toimi näin joka tiesi että oon lisse[/QUOTE]

Se olit päätön sinä , kukaan muu ei tunne minua ja mun historiaa kuin sinä.Nämä 5v Joten oon ollut tyhmä joskus, mut viisastuin.Joten nyt voit kertoo että tiedät minut.
Mut et tunne minua =D

Yhteistyössä