Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä olen palstaillut vasta hivenen alle 5 vuotta :(. Mutta joku mietti kuka se oli, joka otti yhteyttä itsaria suunnitelleen omaisiin. Minä ainakin. Siis yhden kerran, hänen äitiinsä. Se tapaus järkytti kyllä totaalisesti, en meinannut millään päästä yli. Toki olin silloin raskaana ja muutenkin herkässä tilassa.
 
Turkilmas
Ja vaikka olenkin vielä räkänokka palstailussa, niin vastaan silti :D. Nimittäin näin äkkiseltään tuli mieleen se Kipiksen ketju kun oli juhlissa syönyt hiilarimättöä (karppasi) ja pakki meni sen verran sekaisin, että kotimatkalla piti mennä kyykkypaskalle pusikkoon :D.
 
Mä olen palstaillut vasta hivenen alle 5 vuotta :(. Mutta joku mietti kuka se oli, joka otti yhteyttä itsaria suunnitelleen omaisiin. Minä ainakin. Siis yhden kerran, hänen äitiinsä. Se tapaus järkytti kyllä totaalisesti, en meinannut millään päästä yli. Toki olin silloin raskaana ja muutenkin herkässä tilassa.
Mä niiiin muistan sun raskauden. Olit niin tohkeissasi ja kerroit kyllä hyvin yksityiskohtaisesti missä mennään. :D :hug:
 
Mä olen palstaillut vasta hivenen alle 5 vuotta :(. Mutta joku mietti kuka se oli, joka otti yhteyttä itsaria suunnitelleen omaisiin. Minä ainakin. Siis yhden kerran, hänen äitiinsä. Se tapaus järkytti kyllä totaalisesti, en meinannut millään päästä yli. Toki olin silloin raskaana ja muutenkin herkässä tilassa.
Haa, olisin (muoks. arvannut, ei oikeastaan muistanut) oikein. Muistan senkin, että yritin topikissa saada kyseistä henkilöä kertomaan osoitteensa hätäkeskukseen soiton jälkeen, mutta hän ei tainnut enää vastata viesteihin. Apu meni perille sinun ansiosta, kun tämä sukulainen sai hälytettyä apua. :)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mä oon kans palstaillut kaaaauan. Ja sen aihe vapaa:laisten rynningin muistan, ku niillä meni tsydeemit sekas. Muistaako muut vauvaperunat? Tai naimme naapurin terassilla? Sen miehen toinen nimi oli muuten Päiviö!
 
Ja vaikka olenkin vielä räkänokka palstailussa, niin vastaan silti :D. Nimittäin näin äkkiseltään tuli mieleen se Kipiksen ketju kun oli juhlissa syönyt hiilarimättöä (karppasi) ja pakki meni sen verran sekaisin, että kotimatkalla piti mennä kyykkypaskalle pusikkoon :D.
Muistan sinun kuvaketjuun laittaman kuvan, missä näytit ihan Angelina Jolielta. :)
Mieheni taas oli jostain sinun kuvasta sitä mieltä, että näytät hyvin paljon samalta kuin minä. Juu, mies jaksoi joskus olla kiinnostunut palstasta, ei enää vuosiin. :D
 
Mä olen palstaillut vasta hivenen alle 5 vuotta :(. Mutta joku mietti kuka se oli, joka otti yhteyttä itsaria suunnitelleen omaisiin. Minä ainakin. Siis yhden kerran, hänen äitiinsä. Se tapaus järkytti kyllä totaalisesti, en meinannut millään päästä yli. Toki olin silloin raskaana ja muutenkin herkässä tilassa.
Etkös sä ollut pitkällä sairaslomalla silloin, kun aloit palstailla? Johtuiko se raskaudesta? Muistan, kun ilmestyit palstalle ja kirjoittelit silloin tosi paljon :)

Ite olen löytänyt palstan vuonna 2000, silloin olin vain taustalla ja luin juttuja, kun opinnäytetyön tekeminen takkusi :D Sitten oli pitkä tauko ja palasin vuonna 2005 tai 2006. Aika paljon olen edelleen taustalla, mutta silloin tällöin kirjoittelenkin. Koukussa olen ja lujasti ;)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26336067:
Mä niiiin muistan sun raskauden. Olit niin tohkeissasi ja kerroit kyllä hyvin yksityiskohtaisesti missä mennään. :D :hug:
No niinpä :D. Mulla oli kyllä (teko)syyni: ensinnäkin lapsilla iso ikäero ja hirmuisen hankalasti sai tuo kuopus alkunsa. Toisekseen vaikea raskaus ja pakkolepo sai mut "hivenen" koukutettua palstailuun :D
 
Olen myös roikkunut täälä jo "ikuisuuden" eli vuodesta 2005...

Onko täälä muisteltu jo sitä ketjua, jossa joku mies oli mökillä nussinut puuta ja emäntä mietti miten se saadaan loppumaan?
 
Turkilmas
Haa, olisin (muoks. arvannut, ei oikeastaan muistanut) oikein. Muistan senkin, että yritin topikissa saada kyseistä henkilöä kertomaan osoitteensa hätäkeskukseen soiton jälkeen, mutta hän ei tainnut enää vastata viesteihin. Apu meni perille sinun ansiosta, kun tämä sukulainen sai hälytettyä apua. :)
Se oli kyllä kaamea tapaus, mutta onneksi siinä oli onnellinen loppu. Ja olin kyllä myös kiitollinen siitä, että tuo palstalainen ei loukkaantunut vaikka äitiinsä otinkin yhteyttä. Itse en olisi osannut tehdä salapoliisityötä ja löytää oikeaa henkilöä ilman että sain muilta hyviä vinkkejä ja apua. Eli palstalaisten yhteistyön ansiosta sai apua :)
 

Yhteistyössä