"kuha"
ketjua enempää lukematta ilmoittaudun... aloitin vuonna 2004 palstailun ja olin jossain kohtaa nimimerkillä kuha.. ja niin tuli paskaa niskaan ettei koskaan oi niitä aikoja
Joo, ne kyllä enemmänkin hymyili kun nosti kädet ylös. Pieni hymynaama ja nappinenä Apua...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26336309:Muistelen kyllä, että ne oli välillä myös iloiset
Siis nyt kyllä kuulosti pahemmalta kuin piti...
Joo, ne kyllä enemmänkin hymyili kun nosti kädet ylös. Pieni hymynaama ja nappinenä Apua...
Eikö nyt vähän enemmänkin kuin melkeinAlkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26336317:Oi noita vanhoja hyviä(?) aikoja. On melkein ikävä niitä.
No okei raksu! On ikävä niitä vanhoja hyviä (?) aikoja.Eikö nyt vähän enemmänkin kuin melkein
Tämä taitaa olla Porvoolaisen (siis oikeasti)äidin tapaus. Muistan miettineeni kyseistä ketjua aina, kun kyseinen henkilö tuli vastaan kaupungilla.Taisi se oikeasti järisyttää montaa ihmistä. Onneksi apu meni perille ja sait vinkkejä salapoliisin työhönkin. Minua järkytti se asenne siellä hätäkeskuksessa. Se ihminen siellä luurin päässä oli äärimmäisen ärtyneen kuuloinen ja käski lopettaa puhelun. Ottamaan yhteyttä kun on tarkempaa tietoa. Ymmärrän sen kyllä toisaalta, mutta mietin, että olisi sen voinut ehkä paremminkin ilmaista kuin tiuskimalla. :|
Mitä? Mitä eltoraatolle on tapahtunut?Sen minäkin muistan. Ja Miisa-vauvan surullisen tarinan. Ja eltoRaaton kohtalon.
Tunnetko miisan äidin? Minäkin, livenä siis.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26336270:Miisan "perässä" tulin tänne palstalle, olisiko ollut hänen äitinsä kanssa puhetta että täällä oli ketju, en muista enää. Sattuneesta syystä tietenkin hyvin tärkeä asia.
Sait sentään sen paidan, muistelisin täällä olleen aikamoinen mekkala yhteen vaiheeseen, kun kaikille tilaajille ei niitä paitoja tullutkaan.Itse muistan käyneeni täällä silloin kun nuo meidän teinit oli pieniä, eli ainakin 10 vuotta sitten.. Ehkä aikaisemminkin. Mulla on sellainen "Mitäs nyt?" paitakin. Koskakohan ne tilattiin??
En sokonut Kyl me viel nähdään ihan järkevis menois ja ihan järkevis puheis, me kaik tiedetään et me nyt iha oma itseämme olla tääl oltu .Kuten säkin varmaan tiedät, et mä nyt oo livenä samanlainen mitä nyt oon tääl ollut höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26333313:lisse sekos. |O
Miks tulit tänne edes ilmoittaa lissestä (minusta) jotain että sekosin muka Juu varmaan sekosin =DAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26333313:lisse sekos. |O