Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Etkös sä ollut pitkällä sairaslomalla silloin, kun aloit palstailla? Johtuiko se raskaudesta? Muistan, kun ilmestyit palstalle ja kirjoittelit silloin tosi paljon :)

Ite olen löytänyt palstan vuonna 2000, silloin olin vain taustalla ja luin juttuja, kun opinnäytetyön tekeminen takkusi :D Sitten oli pitkä tauko ja palasin vuonna 2005 tai 2006. Aika paljon olen edelleen taustalla, mutta silloin tällöin kirjoittelenkin. Koukussa olen ja lujasti ;)
Juu, olin tosiaan pakkolevossa, eikä mennyt kyllä kauaakaan kerätä ensin 10 000 viestiä ja sitten vielä toisen mokoman :D. Sittemmin hiljensin tahtiani ja nyt vaan ihmetyttää miten kummassa PYSTYIN roikkumaan täällä suunnilleen 24/7. Onhan täällä edelleen kiva käydä ja kirjoitella, mutta samaan tahtiin en pystyisi enää ikinä :D
 
Se oli kyllä kaamea tapaus, mutta onneksi siinä oli onnellinen loppu. Ja olin kyllä myös kiitollinen siitä, että tuo palstalainen ei loukkaantunut vaikka äitiinsä otinkin yhteyttä. Itse en olisi osannut tehdä salapoliisityötä ja löytää oikeaa henkilöä ilman että sain muilta hyviä vinkkejä ja apua. Eli palstalaisten yhteistyön ansiosta sai apua :)
Taisi se oikeasti järisyttää montaa ihmistä. Onneksi apu meni perille ja sait vinkkejä salapoliisin työhönkin. :) Minua järkytti se asenne siellä hätäkeskuksessa. Se ihminen siellä luurin päässä oli äärimmäisen ärtyneen kuuloinen ja käski lopettaa puhelun. Ottamaan yhteyttä kun on tarkempaa tietoa. Ymmärrän sen kyllä toisaalta, mutta mietin, että olisi sen voinut ehkä paremminkin ilmaista kuin tiuskimalla. :|
 
"vieras"
Mä oon palstaillut varmaan vuodesta 2005 enempi ja vähempi. Mulla on tänne kaks eri nikkiä. Toisella kirjoittelin silloin kauan, kauan sitten ja toisen otin käyttön nyt muutama vuosi sitten.

Millon se chatti meni pois, koska muistan sen olleen ihan mun alkuaikoina?

Muistan hyvin:

Mitä vittua?
-Jukka
Yks ehdottomasti hauskimmista ketjuista!

Pyöräilykypärä ketjun muistan myös. Kumimummo ketjun ja jotain LTO:n juttuja.

Puuta nylkyttävä mies, oli kans hupaisa ketju.
Hölmölän iitan kaksosten odotus on jääänyt mieleen. Myös Kevät auringon muistan palstailleen aktiivisesti... Mitähän sille nykyään kuuluu?

Oliko keittiönoita jossain vaiheessa nikiltään Delfi tai joku vastaava?

Vieläkös se töllin ruusa palstailee? Sekin oli aina palstalla...

Muistan myös Pintelin soiton jätkälle. :D
Hensku oli kans uskomaton tyyppi. :D
 
Turkilmas
Hirveästi on jäänyt mieleen erinäisiä tuikitärkeitä termejä, kuten etupylly, kyykkyvatkaus, masuasukki jne. Enkä palstailu-urani alettua ole osannut olla enää kylässä luontevasti ilman sukkia. Kuumimmankin helteen aikaan pitäisi aina olla "vierassukat" käsilaukussa :).
 
vieras 159
Myös rollosen maidon lantraus ketju on jääny mieleen. Samoin sen tekemä aloitus siitä kuinka sai ruuat ilmatteeks kaupasta kun oli käyttäny s-bonuksia.

Miisan tarina kosketti. :(
 

Yhteistyössä