Hakutulokset

1. V

Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

Miksi sitten teet sitä itse?
  2. V

Kyllä siniveriset osaa.

Kiloista viis, mutta Victoria näyttää niin onnelliselta, syystä :heart:
  3. V

Kenellä mustalla on eniten?

:eek: :rolleyes:
  4. V

missä ovat palstailijat nimeltä..?

Päättömän ainakin bongasin täältä tänään :).
  5. V

Kenellä mustalla on eniten?

Mulla on ollut monta, mutta yksi kerrallaan on käytössä, joten en ehkä ole etsimänne henkilö :D.
  6. V

Salliasitko mieskätilön synnytykseesi?

Totta kai. Uskon, että ammattitaito ei tässäkään asiassa riipu sukupuolesta.
  7. V

G: Pahinta päivässäsi?

Allergian aiheuttama yskä ja hengenahdistus, johon ei mikään lääke nyt ota tehotakseen. Ärsyttävää.
  8. V

G: Parasta päivässäsi?

Viistäköön siipeni maata. Ihana biisi, ihana bändi. Tämä alkoi kyllä jo eilen tämä myhäily, mutta voi ihme, kuinka ihanaa oli herätä reilun vuoden mittaisesta horroksesta eloon :heart:
  9. V

Korkeakoulu vs. ammattikoulu

Mun korkeakoulututkintoni ei nyt riitä avaamaan tätä aloitusta, että kuka teki ja mitä ja miten tämä liityy ammattikoulun ja korkeakoulun eroihin.
  10. V

Elämäsi haasteellisin kokemus?

Jaa-a. Isän kuolema, avoero, synnytyksen jälkeinen masennus, kesken jääneiden opintojen loppuunsaattaminen, loppuunpalaminen... kaikissa niissä on ollut omat haasteensa - ja kaikissa on ollut alku johonkin uuteen, parempaan.
  11. V

Milloin tunnet itsesi erityisen laiskaksi (paskaksi)?

Mun yksi ystävä on sellainen, joka hoitaa suvereenisti talonrakennusprojektia, kaksi lasta, käyt töissä, kirjoittaa kirjaa, on aktiivinen yhdistystoiminnassa, harrastaa liikuntaa, ompelee, tuunaa jne. kaikenlaista. Hänen rinnallaan kuka tahansa vaikuttaa laiskalta :D. Onneksi olen päässyt...
  12. V

Mitä lahjaksi maisteriksi valmistuvalle?

Miina Savolaisen Maailman ihanin tyttö -valokuvateos Lahjakortti teatteriin, hemmotteluhoitoon kosmetologille, Pentikiin/Marimekkoon tms. Kristalli
  13. V

Mitä lahjaksi maisteriksi valmistuvalle?

Puuntaimi, jos asuu omakoti- tai rivitalossa.
  14. V

Sisko on seurustellut 1/2 vuotta aivan ihkukomean miehen kanssa, jolla on vain yksi

Kaksihan noita epäkohtia on. Tai kyllä minä ekonomiksi opiskelemisen lasken sellaiseksi ;).
  15. V

Kovasikajuttu

Ihan paras :heart: Suosittelen!
  16. V

Koivuallergikot! Kuinka pahoja oireet on teillä tänä keväänä?

Hirveät oireet on olleet, teini-iässä viimeksi on ollut tällaista. Hengitys ei kulje, nenä tukossa, silmät punaiset ja kutiavat... käytössä antihistamiinit, nenäsuihke, astmalääkitys ja silmätipat - ja niidenkin avulla olo on vain kohtuullinen.

Yhteistyössä