"huoh"
tuota tilannetta ei olisi ollut koska noin montaa en olis koskaan suostunut katsomaan perään.
Juuh. Kahtatoista toivoin, mutta ajattelin, että teen ne parin vuoden välein eikä niin että kaikki kerralla alle 8 v.Minä toivota jaksamisia poikueen kanssa. Etkös joskus toivonut muistanko oikein 12 lasta. Tässäpä sinulle nyt 11 ja kaikki pieniä . Ja tämä kommentti oli pelkästään hyvällä... Ei vittuiluna.
Se lause oli oikeastaan tarkoitettu vähän itsensä kiusoitteluksi.Tällaisiakin mummoja on..Tosin tuskin heille silloin, mielellään on lastaan viemässäkään..
Luulen silti sinunkin ymmärtävän, että termiä "huolia" käytettiin tuossa jonkun verran arkimerkityksestään poikkeavassa tarkoituksessa - luullakseni kyse ei ollut niinkään arvottamisesta vaan "tietoisesta riskistä" tm.Se lause oli oikeastaan tarkoitettu vähän itsensä kiusoitteluksi.
Minusta on hupsua, miten koukussa olen noihin lapsenlapsiini.
En oikeasti osaa kuvitella tilannetta, jolloin en heitä viikonlopuksi "huolisi".
Mielenkiintoinen oletus, että kolmikuisen äiti menossa automaattisesti dokaamaan.Itse laittaisin mahdollisesti kaikki muut pois, jos juuri nuo olisi pakko ottaa. Muuten en ottaisi. 3kk ikäistä en todellakaan muutenkaan ottaisi, ehtisi se mamma dokaamaan 3 kk myöhemminkin. Mutta itse en ottaisi riskiä, että muihinkin lapsiin tartuttaisivat kuitenkaan.
No mihin muuallekkaan sitä menis ilta aikaan jos vastasyntynyt täytyy yöksi johonkin lykätä?Mielenkiintoinen oletus, että kolmikuisen äiti menossa automaattisesti dokaamaan.
Ja hauska ajatus, että laittaisin omatkin lapset pois hoitaakseni serkkujaan.
Ihan ensimmäiseksi minulle mieleen tulee, että miksi pitäisi ylipäätäänmennä minnekään?No mihin muuallekkaan sitä menis ilta aikaan jos vastasyntynyt täytyy yöksi johonkin lykätä?
Se, että sinulla tarve "vapaa"illalle (vauvastakin) tarkoittaa vain ja ainoastaan ryyppämisen mahdollistumista ei merkitse sitä, että kaikkien muiden kohdalla olisi samoin.No mihin muuallekkaan sitä menis ilta aikaan jos vastasyntynyt täytyy yöksi johonkin lykätä?
No en tiedä mitä kiksejä te sellaisella leikittelyllä saatte. Kai se teistä sitten on jännää.Jännää?
Siis missä vaiheessa puhuin ryyppäämisestä? Tuo on nyt sinun omassa mielessä koko juttu. Kommentoin vain sitä, että jos hoidossani olisi 3kk-ikäinen vauva, en ottaisi samaan huusholliin mahdollista vatsatautista lasta.Tässä nyt sama kuin Katylinan jutussa.
Minä en osaa samaistua ajatteluun, että jos lapsi on yötä muualla kuin äidin luona, äiti on automaattisesti ryyppäämässä.
En myöskään osaa samaistua sinun maailmaasi, jossa moinen olisi "jännää".
Niin erilaisia me ihmiset ollaan.
Joo, en ymmärrä siltikään yhtään, miten voit rinnastaa minun kommenttini häneen. En minä kritisoi mitenkään tilannetta, että 3kk-ikäinen laitetaan mummolaan hoitoon, olen itsekin laittanut. Kritisoin tilannetta, että 3kk-ikäinen altistetaan tieten tahtoen vatsapöpölle. Mitä outoa siinä nyt on? Vastuullinen aikuinen pitäis tietää, ettei niin pienen lapsen terveydellä kannata pelleillä.Koska minun näkökulmastani teidän molempien käsitys asioista on yhtä vieras.