Hakutulokset

1. K

Keitä täällä vielä on ?

Menossa nukkumaan...talviloma alkaa, mutta kunto loppuu... :whistle:
  2. K

Nämä missit

No, kyllä osa kuvista oli aika epäonnistuneita. Kai kuvaajan ammattitaitoon kuuluu saada kuvattavasta esiin jotain persoonallista. Nyt muutama oli tosi kidutetun ja ahdistuneen näköinen, ja ihan luonnottomissa asennoissa |O No, jos se sitte on osa heidän perssoonaansa. :whistle: Neitien...
  3. K

Pohtikaas mun kanssa miksi lauantain pano ei ottanut enää yhteyttä?!

Ei tuollaisen takia tartte mustaan jätesäkkiin piiloutua ja ripotella tuhkaa päälleen. :xmas: Kyllä noita K-rautamiehiä on nähny varmaan yks jos toinenkin :xmas:
  4. K

Miehen tietokonepelailu!!!!

Exäni oli tuollainen :o Oli kyllä järkyttävää katsottavaa, kun 35-v. mies takoi konetta raksilapaita päällä hiestä märkänä :laugh: Oikeasti, tiedän, ettei tuo ihan naurun asia ole. Peliriippuvuus on hankala addiktio; toiseen ei saa mitään yhteyttä. Ilmeisesti sillä on paineita töissä tms., ja...
  5. K

Valehtelijoiden selitykset ovat yleensä tarkimpia :xmas: Ja jos selitysvelvollisuutta ei ole, harva selittelee :saint:
  6. K

Niin. Nuo K-raudasta remppatarvikkeiden hakujutut kuulosti tylsältä selittelyltä. Vapaa mies ei olisi selitellyt. Luulen. :snotty:
  7. K

Nyt mammat paljastakaa salaiset ihastuksenne!!

Keanu...Reeevees :p
  8. K

Mä en jaksa enää elää

Ei helvetti. Pakkohan tässä maassa on jostakin apua saada! Ap. Asiasi ovat varmaan huonosti, mutta tuosta ei voi päästä muualle kuin ylöspäin. Mikä ratkaisu se kaiken lopettaminen on. Jos sen teet, niin lapsesi joutuu kantamaan LOPPUELÄMÄNSÄ sitä taakkaa, jonka hänelle sälytät. Ajattele sitä! Se...
  9. K

Onko MIELESTÄSI 2000e/kk paljon vai vähän

Pärjäisi kai muutaman kuukauden, jos ei tarvitsisi hankkia yhtään mitään, eikä olisi mitään yllätysmenoja, harrastuksiin liittyviä menoja, matkoja tms.
  10. K

Onko MIELESTÄSI 2000e/kk paljon vai vähän

Musta tuo tuntuu vähältä. Jos siitä siis revitään tosiaan vuokratkin päältä. Nelihenkinen perhe ei voi asua vuokralla missään kovin pikkuluukussa, joten vuokra olis kai aika suuri lovi tuohon summaan. Lasten ikä + harrastukset toinen juttu. Teinien kulutus on toista luokkaa kuin 2-veen! :o
  11. K

Tämän takia minusta ei kukaan pidä :(

Aha. Olen liian vanha tähän. :xmas:
  12. K

Ap. en vieläkään ymmärrä. Eksentrinen olemukselta ja jutuilta? Siis mitä? Konkretiaa kehiin :whistle:
  13. K

Jaahas. Esimerkkiä kehiin minäkin toivon. Mutta onhan se niin, että jos tuolla työpaikalla menee sanomaan ikäviä asioita päin naamaa, ei siitä yleensä hyvää seuraa. Kun muokkaa sanottavansa vähän pehmeämpään asuun, saa sanoman paremmin perille ja tahtonsakin helpommin läpi :saint:
  14. K

Mitä ajattelet äidistä joka näkee lastaan arkisin keskimäärin 2-3 tuntia?

Ajattelisin, että voi äitiparkaa. Ei ole häävi tilanne, mutta ehkä pakollinen, ja toivottavasti väliaikainen. :ashamed:
  15. K

Oltiin taas kylässä (pitkä matka) ja tarjolla oli keksiä ja yhdet pullat kaikille..

Milloin mitäkin. En nyt mitään seitsemän sortin menyytä, keittiöhommissa on peukalo keskellä kämmentä. Sen tietää sukulaisista jokainen, joten saan keittiökömpelöyteni anteeksi :laugh: Ja meillä saa pistää lastenruoat itse mikroon, jos mukana sellaisia on. Tai vaikka heittäytyä sohvalle...
  16. K

Oltiin taas kylässä (pitkä matka) ja tarjolla oli keksiä ja yhdet pullat kaikille..

Se on mielipidekysymys, ja kun erilaisista mielipiteistä puhutaan, mikään ei ole "selvää". Minusta lapsen tarpeet (eli nälkä ) menee kyllä sen edelle, että pitää olla muille mieliksi, eikä muita saa loukata! |O
  17. K

Hei, minusta tuo mikroateriajuttu on kyllä hyvä ajatus. Mitä provokatiivista siinä on? Jos on pienistä lapsista kyse, niin eiköhän jokainen ymmärrä, että niillä on omat tarpeet :xmas:
  18. K

Huono omatunto kun sain töitä...

Ei kai sua oikeasti nolota, häh? :kieh: Onneksi olkoon, ja lycka till! Meiänkin työpaikalla vihjaillaan lomautusuhista. Jo pelkkä uhkan uhka on aika masentava. Vakituisenakin pistää miettimään, missä maa makaa.
  19. K

Tarviiko ilmoittaa työnantajalle, että en tee huomenna töitä?

Siis mitä? No, jos välttämättä haluat, että se on sun entinen työpaikkasi, niin älä ihmeessä ilmoita.

Yhteistyössä