Nämä missit

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tunnen/tiedän tuon kakkos kuvan missin ja hän on laiha.mitatkin oli jotain sitä luokkaa että ei ihme kun luut näkyy.
eipä oo tytöillä niitä muotoja mitkä kuuluu mun mielestä noihin kisoihin.
Hirveen pienet tissitkin niillä on, kyllä sais tulla enemmän pyöreyttä niin täyttäis naisen muodot.

Mutta noi kuvat on todella huonoja, en ymmärrä mitä kuvaaja oikein on ajatellu. Se on oikein korostanu, huonolla valaistuksella, missien huonoja puolia.
Anteeks mutta mulla niillä on ihan sopivan kokoiset ainakin joillakin kroppaansa nähden. Ja anteeks kun näytit jonku kuvan itsestäsi tänään jossain maha kuvassa niin säkin saisit saada vähän naisellista muotoa muuallekkin kuin tisseihin. Anteeks.
No ei niillä kaikilla ollu pieniä tisuja, mutta joillakin niistä ihan laihimmista oli.

Ja tietty ku oma kuppikoko on kuussa nii kaikkien tissit näyttää pieniltä :LOL: Se on hieman hankala juttu.

Mutta siis varmasti ovat paljon sopusuhtasemman ja paremman näkösiä nuokin kun eivät ole tuon kuvaajan kuvattavina... Öljyt, karkea valaistus ja huonot asennot tekivät nuista paljon kulmikkaamman näkösiä mitä ovat IRL.

Mihis mä kaipaan lisää pyöreyttä? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tunnen/tiedän tuon kakkos kuvan missin ja hän on laiha.mitatkin oli jotain sitä luokkaa että ei ihme kun luut näkyy.
eipä oo tytöillä niitä muotoja mitkä kuuluu mun mielestä noihin kisoihin.
Hirveen pienet tissitkin niillä on, kyllä sais tulla enemmän pyöreyttä niin täyttäis naisen muodot.

Mutta noi kuvat on todella huonoja, en ymmärrä mitä kuvaaja oikein on ajatellu. Se on oikein korostanu, huonolla valaistuksella, missien huonoja puolia.
Anteeks mutta mulla niillä on ihan sopivan kokoiset ainakin joillakin kroppaansa nähden. Ja anteeks kun näytit jonku kuvan itsestäsi tänään jossain maha kuvassa niin säkin saisit saada vähän naisellista muotoa muuallekkin kuin tisseihin. Anteeks.
No ei niillä kaikilla ollu pieniä tisuja, mutta joillakin niistä ihan laihimmista oli.

Ja tietty ku oma kuppikoko on kuussa nii kaikkien tissit näyttää pieniltä :LOL: Se on hieman hankala juttu.

Mutta siis varmasti ovat paljon sopusuhtasemman ja paremman näkösiä nuokin kun eivät ole tuon kuvaajan kuvattavina... Öljyt, karkea valaistus ja huonot asennot tekivät nuista paljon kulmikkaamman näkösiä mitä ovat IRL.

Mihis mä kaipaan lisää pyöreyttä? :xmas:
Ne ehkä siihen lantion kohdille :D

Nojuuh, ottasin mielellään! Housujen tuumakoko 25 mikä olis ihan ok jos kuppikoko olis vaikkapa 70A tai B :headwall: Olin mä ennen sellanen 29, mutta raskauden ja imetyksen myötä paino tippunu jonninverran.

Mut nyt mä oon päärynä ylösalaisin :D:D:D

Nojuuh, ottasin mielellään! Housujen tuumakoko 25 mikä olis ihan ok jos kuppikoko olis vaikkapa 70A tai B :headwall: Olin mä ennen sellanen 29, mutta raskauden ja imetyksen myötä paino tippunu jonninverran.

:D Sisko on laihtunut kovin taas tuon kuopuksen imetysaikana.

Itse laihduin niin paljon että painoin enään 40kg esikoisen aikana.

No, kyllä osa kuvista oli aika epäonnistuneita. Kai kuvaajan ammattitaitoon kuuluu saada kuvattavasta esiin jotain persoonallista. Nyt muutama oli tosi kidutetun ja ahdistuneen näköinen, ja ihan luonnottomissa asennoissa |O No, jos se sitte on osa heidän perssoonaansa. :whistle: Neitien ulkonäköön en sano mitään, en jaksanu kattoa loppuun asti. Tai no ehkä sen verran annan periksi, että ottaisin toki mielelläni itsellenkin vähän pidemmät sääret nuilta, mutta enpä paljon muuta :headwall:

Mulla on kaveri joka on myös samantyyppinen. Kun lihoaa niin lihoaa rinnosta ja ihan vähän mahasta. Takapuoli on pieni ja jalat tikut. On aina ollut samanlainen.

Minulle tuli takamus vasta n. 22-vuotiaana. Paino ei tosin noussut yhtään mutta muodot vain muuttuivat. Nyt tosin on painoakin vaikka muille jakaa ja takamuskin on sen mukainen. Vartalotyyppini on se tavallisin eli päärynä =)

erilaisia
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onhan näitä kuvia manipuloitu? Eihän ne kai oikeasti noin laihoja ole, että kylkiluut paistaa?
Eroottisia kuvia -sanoo mainos. Eroottisia?????
On noista osa aika hassun laihan näköisiä, mutta se, että kylkiluut näkyy on musta ihan normaalia, jos bmi on 19-20. Oon itse sellainen, että vaikka bmi on normipainossa niin laihdun just yläkropasta niin, että kylkiluut ja esim. rinnan luut näkyy herkästi. Peppuun, reisiin ja rintoihin jää silti tavaraa.

mitään missejä
Kyllä mullakin kylkiluut loistaa jos käyn uimassa jossain öljyssä.Näkyyhän ne nyt tuollaisessa asennossa melkein jokaiselta.
Eikä varmaan tarkoiteta että niiden kylkiluiden näkyminen ois erottista,vaan se että noi ämylit on tolleen sotkettu.
Aivan kaameita kuvia muuten.Ei olla sitten enempää vaivaa viitsitty nähdä.
Joku vuos sitten oli pakko kiskoo trikoot uimapukujen alle,nyt irstaillaan ihan kunnolla.Hyvää mainosta.

Voi miten huono valokuvaaja, siis toi kuva 4. on niin surkea ettei mitään rajaa.

Osa misseistä varmasti onkin laihoja ihan luonnostaan sekä liikunnan ja hyvän ruokavalion avulla mutta aina joukossa on joku joka joutuu liian koville henkisesti ja fyysisesti pysyäkseen noin laihana. Sitä vaan ei osaa sanoa kenellä hoikkuus on luonnollista ja kenellä ei.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kummoisia:
Tai sit mua ei jaksa enää kiinnostaa. Ainahan kaikki malliraukat laitetaan poseeraamaan luonnottoman näköisissä asennoissa kylkiluut paistaen. Mua ei niinkään häiritse laihuus, kuin lihaksien vähyys. Pari vuotta sitten oli hyvä lihaksikas missifinalisti, Äänekoskelta? Liimatainen? Ainoa missiehdokas, jolla muistan näkyneen vatsalihakset ikinä.

Lasten serkku oli yhtenä vuonna finaalissa, ja sitäkään en ole koskaan nähnyt niin "rumana" eli pilalle meikattuna, kuin silloin telkkarissa. Miks ei ne saa näyttää luonnonkauniilta itseiltään??!!
noi ei oo malleja vaan missejä...

Yhteistyössä