No ei niillä kaikilla ollu pieniä tisuja, mutta joillakin niistä ihan laihimmista oli.Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Anteeks mutta mulla niillä on ihan sopivan kokoiset ainakin joillakin kroppaansa nähden. Ja anteeks kun näytit jonku kuvan itsestäsi tänään jossain maha kuvassa niin säkin saisit saada vähän naisellista muotoa muuallekkin kuin tisseihin. Anteeks.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hirveen pienet tissitkin niillä on, kyllä sais tulla enemmän pyöreyttä niin täyttäis naisen muodot.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:tunnen/tiedän tuon kakkos kuvan missin ja hän on laiha.mitatkin oli jotain sitä luokkaa että ei ihme kun luut näkyy.
eipä oo tytöillä niitä muotoja mitkä kuuluu mun mielestä noihin kisoihin.
Mutta noi kuvat on todella huonoja, en ymmärrä mitä kuvaaja oikein on ajatellu. Se on oikein korostanu, huonolla valaistuksella, missien huonoja puolia.
Ja tietty ku oma kuppikoko on kuussa nii kaikkien tissit näyttää pieniltä Se on hieman hankala juttu.
Mutta siis varmasti ovat paljon sopusuhtasemman ja paremman näkösiä nuokin kun eivät ole tuon kuvaajan kuvattavina... Öljyt, karkea valaistus ja huonot asennot tekivät nuista paljon kulmikkaamman näkösiä mitä ovat IRL.
Mihis mä kaipaan lisää pyöreyttä? :xmas: