Tämän takia minusta ei kukaan pidä :(

• Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti
sanoa saa, mutta vaan asiaa
Mitä tarkoittaa räikeät mielipiteet? esimerkkejä, kiitos! Kuule, joskus pitää sanoa, vaikka se tuntuu kuulijasta ilkeältä. Kuulijalla saattaa olla joskus laput silmillä ajattelutapa ja silloin on ihan hyvä räikeästi ottaa laput silmiltä, jos sitä tarkoitat?

Millipidetär
Minä taas tykkään ihmisitä joilla on sanottavaa ja mielipiteitä vaikka eroaisikin omistani, ympärilleni vaan tuntuu kerääntyneen paljon henkilöitä jotka allekirjoittavat saman kuin minä koska olen vahvaluonteinen ja äänekäs.

Jaahas. Esimerkkiä kehiin minäkin toivon. Mutta onhan se niin, että jos tuolla työpaikalla menee sanomaan ikäviä asioita päin naamaa, ei siitä yleensä hyvää seuraa. Kun muokkaa sanottavansa vähän pehmeämpään asuun, saa sanoman paremmin perille ja tahtonsakin helpommin läpi :saint:

Ei
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Ei eriävä mielipide ihmisestä tee ei-pidettävää, vaan se miten ne esittää ja ymmärtääkö että muut SAA olla erimieltä.
Ei eriävä mielipide tee ihmisestä myöskään pidettävää tai kivaa. Eriävillä mielipiteillä tai samoilla mielipiteillä varustettu ihminen voi olla epämiellyttävä. Ja sen "räikeän" mielipiteensäkin voi tuoda esille niin monella tavalla...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja KriisistäKriisiin:
Jaahas. Esimerkkiä kehiin minäkin toivon. Mutta onhan se niin, että jos tuolla työpaikalla menee sanomaan ikäviä asioita päin naamaa, ei siitä yleensä hyvää seuraa. Kun muokkaa sanottavansa vähän pehmeämpään asuun, saa sanoman paremmin perille ja tahtonsakin helpommin läpi :saint:
En minä koskaan mitään ikävää kelleen sano irl. Olen vaan niin eksentrinen olemukselta ja jutuiltani, ettei minusta oikein pidetä.
Olisi ihana löytää sielunkumppani. :xmas:

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1327280
Ette voi erehtyä! :LOL:
Ihan vakavissaan? Sun mielestä "räikesti erilaista" olla jostain julkkiksista toisen kannalla kun muut?

Kamaan, darling. Tokkopa ne pitää sua epämiellyttävänä sen vuoksi että susta on Lindsay, Anita Hirvonen tai Tanja Karpela nätimpi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1327280
Ette voi erehtyä! :LOL:
Ihan vakavissaan? Sun mielestä "räikesti erilaista" olla jostain julkkiksista toisen kannalla kun muut?

Kamaan, darling. Tokkopa ne pitää sua epämiellyttävänä sen vuoksi että susta on Lindsay, Anita Hirvonen tai Tanja Karpela nätimpi.
Hei kamaan ittelles! Tuo nyt oli se esimerkki, mitä kaivattiin. Selkeästi eriävä mielipide muihin verrattuna. :headwall:

Wautsi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette voi erehtyä :eek: . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:
Oooo, sä oot niinq niin tosi erilainen ja eksentrinen ja kaikkee! Wau! Ihanaa! Voi kun mä toivosin että löytäisit jonkun ihanan eksentrisen soulmaten, sellasen joka ei kertois mielpiteistään kellekään mut ois silleen eksentrinen, vaikka Tekniikan maailman sivuilla kävis sanoon että Opel on parempi kun Mersu.

Erikoisuuden tavoittelu on nykypäivän massaa....

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette voi erehtyä :eek: . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:
Niin, tai mitäs jos et ookaan niin erikoinen vaan sulla on vaan huono nais- ja vaatemaku? :D Se mekko istu ihan törkeen huonosti Lindsaylle.

Yhteistyössä