jee
Olen niin erilainen ja minulla on räikeästi eroavat mielipiteet. Minut tulkitaan täten epämiellyttäväksi ihmiseksi, vaikka olen omasta mielestäni kiva.
Kerro esimerkki räikeästä mielipiteestä.Alkuperäinen kirjoittaja jee:Olen niin erilainen ja minulla on räikeästi eroavat mielipiteet. Minut tulkitaan täten epämiellyttäväksi ihmiseksi, vaikka olen omasta mielestäni kiva.
Kerro esimerkki räikeästä mielipiteestä.Alkuperäinen kirjoittaja jee:Olen niin erilainen ja minulla on räikeästi eroavat mielipiteet. Minut tulkitaan täten epämiellyttäväksi ihmiseksi, vaikka olen omasta mielestäni kiva.
Ei eriävä mielipide tee ihmisestä myöskään pidettävää tai kivaa. Eriävillä mielipiteillä tai samoilla mielipiteillä varustettu ihminen voi olla epämiellyttävä. Ja sen "räikeän" mielipiteensäkin voi tuoda esille niin monella tavalla...Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ei eriävä mielipide ihmisestä tee ei-pidettävää, vaan se miten ne esittää ja ymmärtääkö että muut SAA olla erimieltä.
En minä koskaan mitään ikävää kelleen sano irl. Olen vaan niin eksentrinen olemukselta ja jutuiltani, ettei minusta oikein pidetä.Alkuperäinen kirjoittaja KriisistäKriisiin:Jaahas. Esimerkkiä kehiin minäkin toivon. Mutta onhan se niin, että jos tuolla työpaikalla menee sanomaan ikäviä asioita päin naamaa, ei siitä yleensä hyvää seuraa. Kun muokkaa sanottavansa vähän pehmeämpään asuun, saa sanoman paremmin perille ja tahtonsakin helpommin läpi :saint:
Ihan vakavissaan? Sun mielestä "räikesti erilaista" olla jostain julkkiksista toisen kannalla kun muut?Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1327280
Ette voi erehtyä!
Hei kamaan ittelles! Tuo nyt oli se esimerkki, mitä kaivattiin. Selkeästi eriävä mielipide muihin verrattuna. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Ihan vakavissaan? Sun mielestä "räikesti erilaista" olla jostain julkkiksista toisen kannalla kun muut?Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1327280
Ette voi erehtyä!
Kamaan, darling. Tokkopa ne pitää sua epämiellyttävänä sen vuoksi että susta on Lindsay, Anita Hirvonen tai Tanja Karpela nätimpi.
Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Niin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1327280
Ette voi erehtyä!
ihan sama mulle, en edes erottais toisistaan niitä, enkä edes tiiä minkä näkösiä ovatAlkuperäinen kirjoittaja ap:Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Oooo, sä oot niinq niin tosi erilainen ja eksentrinen ja kaikkee! Wau! Ihanaa! Voi kun mä toivosin että löytäisit jonkun ihanan eksentrisen soulmaten, sellasen joka ei kertois mielpiteistään kellekään mut ois silleen eksentrinen, vaikka Tekniikan maailman sivuilla kävis sanoon että Opel on parempi kun Mersu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Aha. Olen liian vanha tähän. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
En ihmettele yhtään, ettei susta kukaan tykkää!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn:
Niin, tai mitäs jos et ookaan niin erikoinen vaan sulla on vaan huono nais- ja vaatemaku? Se mekko istu ihan törkeen huonosti Lindsaylle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haloo, muut liputti Evaa ja minä Lindsayta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ette voi erehtyä . mä ainakaan mitään kovin erilaista huomannu :attn: