Pohtikaas mun kanssa miksi lauantain pano ei ottanut enää yhteyttä?!

• Viestiketjun aloittaja Typerä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KriisistäKriisiin:
Alkuperäinen kirjoittaja vingu ja vikise:
Jos sillä on toinen... :ashamed:
no se voi hyvin olla esim. varattu. eli se halus vaan hetken huumaa. kokeilla vierasta. eikä halunnu olla törkee jotenka siksi ei lähteny heti ku oli lastit heittäny.
Niin. Nuo K-raudasta remppatarvikkeiden hakujutut kuulosti tylsältä selittelyltä. Vapaa mies ei olisi selitellyt. Luulen. :snotty:
Kyllä nekin selittelee... Miksi polttaa siltaa takana jos vielä joskus tuleekin tarve :D
Valehtelijoiden selitykset ovat yleensä tarkimpia :xmas: Ja jos selitysvelvollisuutta ei ole, harva selittelee :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vingu ja vikise:
Jos sillä on toinen... :ashamed:
no se voi hyvin olla esim. varattu. eli se halus vaan hetken huumaa. kokeilla vierasta. eikä halunnu olla törkee jotenka siksi ei lähteny heti ku oli lastit heittäny.
Niin. Nuo K-raudasta remppatarvikkeiden hakujutut kuulosti tylsältä selittelyltä. Vapaa mies ei olisi selitellyt. Luulen. :snotty:
Kyllä nekin selittelee... Miksi polttaa siltaa takana jos vielä joskus tuleekin tarve :D
Valehtelijoiden selitykset ovat yleensä tarkimpia :xmas: Ja jos selitysvelvollisuutta ei ole, harva selittelee :saint:
Pelimies on eri mies :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Typerä:
Miksköhän se baarissa tuli ees häirittee kun sen kaverin kaa jutskasin jos ei edes ollut oikeesti kiinnostunu vaan halus vaan seksiä? Ja miksi se aamulla vielä tuli uudestaan viereen nukkuu ja halas lähtiessä? Olis sit hemmetti lähteny menee sen vessakäynnin jälkeen jos ei kerta kiinnostanu :(

Yleensä en edes anna ekana yönä, mutta edellisestä sekstailusta lähemmäs vuos ni himotti ja kortsujaki oli ni otin ilon irti ;)
Koska noin se juttu menee yhden illan panoissa. Ei mun luota kukaan koskaan oo vaan lähtenyt tökerösti. Myös miehet voi kaivata sitä läheisyyttäkin eikä vain pelkästään sitä aktia. Se ei silti tarkoita että mies olisi kiinnostunut solmimaan parisuhdetta tai edes soittamaan.
Tai vastaavasti nainen... :whistle:

Ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tämä oli eka kerta kun sinulle kävi näin?
Pari vuotta oon sinkkuna ollut ja kyllä eka kerta oli kun ei tyyppi halunnut sit mitään enempää. Tosin ei mulla ole kokemusta exän jälkeen kun kahdesta lyhkäsestä suhteesta, mutta ne sentään halus vielä nähä uudestaan.

Joku sano jos sillä on toinen? Aiemmin mitä pari kertaa oon baarissa nähnyt niin sillä on ollut tyttöystävä mukana. Kysyinkin et etkö enää seurustele, mutta en muista mitä selitti vai sivuuttiko kysymyksen :D

Voi vee ku jäi potuttaa koko homma et menin ottaa siltä, olisin ollu ilman jos tään tempun olisin tienny ;)
Jos haluat, muuta kuin sekstailuseuraa, niin älä ainakaan ekana yönä tuo miestäsi kotiin ja harrasta sen kanssa seksiä.
En ymmärrä sinun tarkoitusperiä, jos kerran itsekin olet saanut sitä mitä halusit, niin olisit tyytyväinen.
Olisit kuitenkin vonkumassa siitäkin, jos mies olisi lähtenyt heti sekstailun jälkeen, mies halusui olla sinulle kohtelias, ei siinä varmaan muuta ole.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mies ei halunnut muuta kuin pillua. Se miksi tuli aamulla vielä sun viereen pissun jälkeen johtui siitä, että mies ei vielä jaksanut krapuloissaan lähtiä kotio.

Vastaisuuden varalle; potki se mies ajoissa pihalle vaikka jo yöllä.
Sehän olis voinu lähtee jo aamulla kusemisen jälkeen kun esitin nukkuvaa vaikka olinki hereillä. Ei olis tarvinnu mullekaa selitellä siinä mitää. Ku kaveriki asu lähellä ni oli lyhyt matka kävellä sinne. Tosin jos aatteli ettei kaverisa vielä niin aikasin vastaa puhelimeen eikä pääse sinne sisälle hakemaan autonsa avaimia (mikäli ne avaimet oli sen kaverilla sitä en tiiä)...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
kyl toi alotus antaa ymmärtää et la-su välisenä yönä tapahtunu,muutenhan se täytyus sanoo et perjantain pano.
Sanoin ajatuksissani väärin, mutta pe-la yönä tapahtu.

Joo ja vahingosta viisastuneena enpä enää tuo äijiä kotiin ku en jaksa näitä yhen illan juttuja, tulee vaan stressiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
kyl toi alotus antaa ymmärtää et la-su välisenä yönä tapahtunu,muutenhan se täytyus sanoo et perjantain pano.
Sanoin ajatuksissani väärin, mutta pe-la yönä tapahtu.

Joo ja vahingosta viisastuneena enpä enää tuo äijiä kotiin ku en jaksa näitä yhen illan juttuja, tulee vaan stressiä...
Siitä tulee stressiä vain jos sä itte sitä aiheutat.

Kia
Alkuperäinen kirjoittaja gjgjhghjgjhghjghjg:
Hän ei ole vaan tarpeeksi kiinnostunut. Älä vaan ala laittaa enää mitään viestiä...saat vaan toisen olon kiusaantuneeksi :(, kyllä ottaa itse sit yhteyttä jos kiinnostaa. Karua tekstiä, mutta NIIN totta.
En tod. laita toista viestiä jos ei vastaa. En IKINÄ oo roikkunu kenessäkään enkä aio roikkua. Tiedän omasta takaa, että inhottava alkaa keksimään tekosyitä....
Ja minkäs takia tätä itsestään selvyyttä piti täällä sitten pohtia?? :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Jos se olis enemmän halunnut, olis jääny sun viereen. Nyt se ei kehtaa vastata sulle, kun ajattelee sun v**tuilevan K-raudassa käymisestä...
Hmm.. laitoin kyllä hymynaaman siihen perään ".... oli kiva nukkua sun vieressä :) " Joten en usko että ajattelee että vittuillakseni laitoin :/

Iha sama, mutta alko ahistaa etten vaan saanu mitää tautia ku alapää on hellänä ollu tässä sen jälkeen ;) Tosin olihan se kortsu mutta toivottavasti se oli hyvin loppuun asti kun en tajunnu tarkistaa...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Hän ei ole vaan tarpeeksi kiinnostunut. Älä vaan ala laittaa enää mitään viestiä...saat vaan toisen olon kiusaantuneeksi :(, kyllä ottaa itse sit yhteyttä jos kiinnostaa. Karua tekstiä, mutta NIIN totta.
En tod. laita toista viestiä jos ei vastaa. En IKINÄ oo roikkunu kenessäkään enkä aio roikkua. Tiedän omasta takaa, että inhottava alkaa keksimään tekosyitä....

Kai mä vielä toivon et joku sanois "kyllä se vielä ehtii kirjottaa" :/ Toivo on jo menetetty ku eilen illal kuudelta laitoin ja nyt jo su yö...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Jos se olis enemmän halunnut, olis jääny sun viereen. Nyt se ei kehtaa vastata sulle, kun ajattelee sun v**tuilevan K-raudassa käymisestä...
Hmm.. laitoin kyllä hymynaaman siihen perään ".... oli kiva nukkua sun vieressä :) " Joten en usko että ajattelee että vittuillakseni laitoin :/

Iha sama, mutta alko ahistaa etten vaan saanu mitää tautia ku alapää on hellänä ollu tässä sen jälkeen ;) Tosin olihan se kortsu mutta toivottavasti se oli hyvin loppuun asti kun en tajunnu tarkistaa...
kai se alapää on hellänä jos viime kerrasta aikaa ja nyt sit jyyystettiin kunnolla:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:

Kai mä vielä toivon et joku sanois "kyllä se vielä ehtii kirjottaa" :/ Toivo on jo menetetty ku eilen illal kuudelta laitoin ja nyt jo su yö...
Mulle kerran yks jätkä soitti sit seuraavana vkonloppuna... Ja ihan treffeille mentiin eikä siis pelkästään seksi mielessä.

Ja kerran mulla oli yks äijä, joka sanos lähtevänsä kuukaudeksi hommiin jonnekin kauemmas ja sit soittavansa sen jälkeen ja mä olin ihan että "joo joo" ja sit se soitti kk päästä ja me oltiin yhdessäkin liki vuosi :)

Että eihän sitä tiedä. Miehet kun ei oo samanlaisia, että heti pitää ottaa yhteyttä tai ei kiinnosta...

Yhteistyössä