Pohtikaas mun kanssa miksi lauantain pano ei ottanut enää yhteyttä?!

• Viestiketjun aloittaja Typerä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja yöks2:
Siis ja sä kysyt miksi se mies ei soita! Kai sillä on ky..ä tulessa kun se haki k-raudasta tinneriä (eiku mitä se vahva aine on?) millä puhdisti vehkeensä! Siis ettekö te käyttänyt kortsua? Jäikö se sen kortsun kanssa siihen nukkumaan? Nyt mä oon ihan pihalla. noh kaupungilla kulökee varmaan yksi ylpeä mies joka luulee korkanneensa neitsyen!
:LOL: :LOL: :LOL: ei perk.. lopettakaaaaaaa...... :LOL:
älä nyt viitti pitäähän meidän saada selville miksi se mies ei ota yhteyttä! hmm, voiskohan tää kuitenkin olla niin helppo kun että ne oli sen kaverin kanssa lyönyt vetoa, että bisse sille joka saa ensi yönä tältä mimmiltä!
Täytyy ens kerral pistää tää pesukonekorjaaja tarjoomaan eli testata sitä sen kaveria, sekin oli meinaan ihan hyvän näkönen ;)

heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Ottiko mies muuten sulta suihin?
Ei naiselta voi "suihin ottaa"- :LOL:
no mitä se sitten on ku naiselta otetaan jos ei suihin ottoa?
no oliko toi nyt sitten väärä ilmaisu. sanotaan vaikka, että nuoliko se sun pillua? Tai hieroko klittaa. Voi vitsi on äijällä ollu hauskaa kun se on mennyt sinne k-rautaan. Anteeksi olisko jotain millä vois puhdistaa nää veret pois mun kasvoista, käsistä ja kyrvästä? Myyjä: siis anteeksi onko teille sattunut joku onnettomuus? (vaikka oikeasti pelkää, että on joku murjaaja) mihin mies toteaa eiku korkkasin neitsyen!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja blaa:
kummat menkat ollu sulla jos "melkein loppuneet" ja jää vielä verijälki lakanaan... kävitkö välillä ottamas tamppoonin pois vai miten?

Sen verran oli et pikkuhousunsuojaan ei kovin paljoa vuotoa tullut, mutta ootkos menkkojen loppuvaiheessa työntänyt mitään pimppaan? Kyllä se makkara/kurkku aika veriseks siltikin jää ellei oo menkat ihan ohi

1kk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja yöks2:
Siis ja sä kysyt miksi se mies ei soita! Kai sillä on ky..ä tulessa kun se haki k-raudasta tinneriä (eiku mitä se vahva aine on?) millä puhdisti vehkeensä! Siis ettekö te käyttänyt kortsua? Jäikö se sen kortsun kanssa siihen nukkumaan? Nyt mä oon ihan pihalla. noh kaupungilla kulökee varmaan yksi ylpeä mies joka luulee korkanneensa neitsyen!
:LOL: :LOL: :LOL: ei perk.. lopettakaaaaaaa...... :LOL:
älä nyt viitti pitäähän meidän saada selville miksi se mies ei ota yhteyttä! hmm, voiskohan tää kuitenkin olla niin helppo kun että ne oli sen kaverin kanssa lyönyt vetoa, että bisse sille joka saa ensi yönä tältä mimmiltä!
Täytyy ens kerral pistää tää pesukonekorjaaja tarjoomaan eli testata sitä sen kaveria, sekin oli meinaan ihan hyvän näkönen ;)
No venaa kuukausi ja iske kiinni, sit jos sekään ei soita seuraavana päivänä niin on vaan pakko todeta, että miehet eivät pidä verestä!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
no oliko toi nyt sitten väärä ilmaisu. sanotaan vaikka, että nuoliko se sun pillua? Tai hieroko klittaa. Voi vitsi on äijällä ollu hauskaa kun se on mennyt sinne k-rautaan. Anteeksi olisko jotain millä vois puhdistaa nää veret pois mun kasvoista, käsistä ja kyrvästä? Myyjä: siis anteeksi onko teille sattunut joku onnettomuus? (vaikka oikeasti pelkää, että on joku murjaaja) mihin mies toteaa eiku korkkasin neitsyen!
se pelkäs jotain yliluonnollista kun mulla on 1 lapsi ja luuli silti korkanneensa neitsyen?!

just
se pelkäs jotain yliluonnollista kun mulla on 1 lapsi ja luuli silti korkanneensa neitsyen?!
sorry mäen tienny et sulla oli lapsi, tiesikö mies?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja just:
sorry mäen tienny et sulla oli lapsi, tiesikö mies?
Tiesi koska asunto on täynnä lapsen leluja + mun sängyn vieressä lapsen sänky. Ja kysy vielä baarissa mitä mun tytölle kuuluu... (näki tytön sillon kun kävi pesukonetta korjaamassa).

Yhteistyössä