Hakutulokset

1. K

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

Jopas oli erikoinen aamu.. en tiedä, johtuiko siitä että join ihan pikkuisen kahvia tyhjään vatsaan vai mistä, mutta yhtäkkiä töihin lähtiessä alkoi oksettaa ja töihin kävellessä sitten oksensin pari kertaa pöpelikköön! :confused: Ja tämän episodin jälkeen olo oli taas mitä mainioin, eli jos oli...
  2. K

Ei mulla muuta kuin että 30+0 *poks :heart:
  3. K

Meillä oli eilen TAYS:ssa kontrolliultra ja kaikki oli oikein hyvin, mitat osui käyrille ja nyt siis 28+6 painoarvio oli 1268g, joka sijoittu sinne keski-ja alakäyrän välimaastoon. :) Tietty oli taas eri lääkäri (tämäkin ihan mukava) ja kun viimeksi lupailtiin, että tällä viikolla näkisi...
  4. K

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

Meillä mies on ottanut oikein asiakseen tuon turvakaukaloasian :D Eli siis ilmeisesti Britax baby-safe plus II Isofix-jalustan kanssa on ainoa kaukalokompleksi, joka on saanut Autoliiton testeissä arvosanan erinomainen, joten se on kuulemma meille sitten tulossa. Tuossa juurikin seikkaillut...
  5. K

Kiva kuulla kaikilta hyviä uutisia neuvolasta ja ultrista! :flower: Neuvolassa muutoin kaikki ollut täälläkin hyvin, mutta pelkään raskausmyrkytyspeikkoa, itse synnyin rv 35 kun äidilläni oli paha raskausmyrkytys.. : / Ja mulla siis koko ajan ollut alapaineet aika huikeet neuvolassa, kotona...
  6. K

Pitkästä aikaa päivittelen, kovasti nopsaan on aika nyt tuntunut menevän ja kiireistä on elämä ollut! : / Eilen oli sokerirasitus ja tänään tuli tulokset, kaikki arvot oikein hyvät, nyt saa hyvillä mielin mennä joulupöytään! :p 30.12 on seuraava neuvola ja 13.1 kontrolliultra TAYS:ssa...
  7. K

Kiitoksia Yönenkelille uudesta pinosta, ja ihanasta joulukalenterista! :heart: Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Perjantaina neuvolassa kaikki oli hyvin, hyvät sykkeet ja kohtu kasvaa hyvin, tosin vieläkään vatsa ei ole minusta juurikaan esille pullahtanut. :p Painoa oli tullut nyt...
  8. K

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! :) Meilläkin RU takanapäin ja pientä tytärtä meille lupailtiin! :heart: Kovasti yritti peitellä ja istua nökötti risti-istunnassa aivan loppuun asti, näytti jo siltä että ei saada sukupuolta tietää, mutta sitten sai kätilö vellattua masua sen verran...
  9. K

Jännittäääääää, ihan hirveesti.. :| Huomenna RU ja mietin koko ajan että onko se pieni siellä yhtään edes kasvanut! Ja kumpi siellä muljailee, tyttö vai poika? Itsellä ollut poikaolo, mutta mies ja äiti ovat sitä mieltä, että tyttö tulee, saapa nähdä sitten kumman arvaus osuu oikeaan. :)...
  10. K

20+0 :heart: Puolivälissä, huhhuh! Toivottavasti vaava kasvaa hyvin, pieniä potkuja tuntuu jo useamman kerran päivässä, ihanaa!! :) Vielä vähän yli viikko rakenneultraan, silloin viikkoja 21+3, eikös se ole aika myöhään?
  11. K

Yönenkeli ihana kun päivittelet kuvia, suloinen massu! :) Fujin mä oon aika järkyttyny ja pahoillani sun puolesta!! Voin kuvitella oman reaktioni tommosesta kommentista terkalta kuin että "toivottavasti nyt vielä nähdään.."! :O Ikävää et sua tollein peloteltiin ja tosiaan ihan aiheetta...
  12. K

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

Joulua odotan kyllä kovasti, koskakohan sitä kehtaisi laitella koristeita... :D Kait sitä glögiäkin saa jonkun järjen kanssa juoda, vaikka siinä inkivääriä onkin? Tuskin aiheuttaa haittaa jos ei saavillista vedä.. Ja äippälomaa vasta odotankin; vaikkei se nyt ihan lomaa olekaan, niin se on...
  13. K

Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille!! :flower: Marpa onko sulla aiemmin vuodellut tän raskauden aikana? Joillain voi kait pitkällekin hiukan vuodella aina siihen aikaan kun olisi normitilassa kuukautiset? Toivotaan että kaikki hyvin, kotidoppler kyllä antaa mielenrauhaa kun kuulee...
  14. K

Hei Bluediamond pistin sulle viestiä! :)
  15. K

Yönenkeli onneksi osastovisiitti jäi lyhyeksi ja kaikki ilmeisesti hyvin! :) Praline täällä kans yks mahaton! :D Tai siis maha on kyllä, muttei vauvamahaa! Ja dopplerilla tuntuu, että vauva on edelleen tosi alhaalla, entäs muilla? Jostain luin, että joillain vaan olisi "enemmän tilaa kohdun...
  16. K

Yönenkeli tsemppiä teidän perheelle, toivottavasti tauti alkaa olemaan selätetty! Ylihuomenna olisi lääkärineuvola, mitäköhän siellä on luvassa? Ultrataanko yleensä? Tää vaihe raskaudesta tuntuu nyt jotenkin tosi vaikealta, kun ei vielä tunnu liikkeitä eikä mun vatsassa oo mitään...
  17. K

Mirenna älä huoli, mulla ei kuulunut kotidopplerilla äänet vielä ees 11+5 kun kokeilin ennen matkaa, mutta siitä parin viikon päästä jo helposti (tosi alhaalta) ja nyt tietää jo mistä etsiä, niin löytyvät nopsaan! :) Ja sen erottaa kyllä omasta sykkeestä (hankala saada edes laskettua päässä...
  18. K

Praline kuulostaa hyvältä nuo leipomukset! Itse olen aika laiska leipomaan, mutta nyt tuli sun innoittamana kyllä simmonen mieliteko, että taidan viikonloppuna pyöräyttää jotain hyvää! :p Kultapupu itsekin "pelkäsin" vähän kaksosraskautta, kun omat sisarukseni ovat keskenään kaksoset, mutta...
  19. K

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: Hankinnoista meille pitää hankkia kaikki, kun ensimmäinen kyseessä. Kiinnostaa kovasti tuo tripp trapp tuoli, ja kova miettiminen niistä vaunuista, että pärjää lumessa ja loskassakin.. Nyt täytyy tunnustaa, että vaatteita oon pikkuhiljaa...
  20. K

tialia Oi, häät masun kanssa, ihanaa!! :heart: Varmasti tulee kaunis ja herkkä tilaisuus, talvihäät on niin tunnelmalliset. yönenkeli toi masu on kyllä vallan suloinen! :) Päivityksiä: LA 1.4; seuraava neuvola 4.10; RU 22.11 Karviaismarja ja tiiti 13+6

Yhteistyössä